Fikk superorgasme av analstimulering.

Started by Skinny, April 29, 2015, 10:53:06 AM

Previous topic - Next topic

Skinny

Hei! Jeg er gutt!
Opplevde å få superorgasme av analstimulering. Kjæresten ville teste dette på meg i helgen. Det var første gang jeg har prøvd eller turt å prøve, en kamerat fortalte at han hadde fått sinnsyke orgasmer av dette. Han forklarte litt hvordan og hva jeg måtte gjøre for å få dette til. Det kom litt overraskende da kjæresten spurte meg, hadde en litt spesiell  krumbøyd dildo/butplug med vibrator. Kjæresten begynte først med fingrene med glidekrem, det var litt rart med en gang, litt ubehagelig, å stramt å komme inn i meg. Jeg var utrolig kåt å kjente kjætesten traff noen punkter opp mot magen, det var så deilig at det svartnet og begynte å riste ukontrollert. Kjæresten holdt på en god stund mens jeg ristet å stønnet å følte orgasmen holdt på å komme. Kjærsten trakk ut fingrene, jeg stønnet høyt at kjæresten måtte fortsette. Nå presset den krumbøyde dildoen seg inn, jeg stønnet å kjente en intens følelse spre seg i hele underlivet. Når vibratoren ble skrudd på og kjæresten beveget den ut og inn å presset den inn mot magen, begynte jeg å riste å skjelve. Jeg klarte ikke mer, skreik høyt å lenge når orgasmen kom. Jeg spente kroppen å ble stiv av krampe, det var en så vanvittig orgasme, alt svartnet å følte jeg skulle svime av. Fikk 4 tilsvarende orgasmer den natten.

Har aldri opplevd noe tilsvarende før. Lest noe om g-punkt. Hva skjedde, andre med erfaringer om dette?

Endre GV

Prostataen stimulert = kjempeorgasme  ;)

Skinny

Quote from: SommerLyd on May 01, 2015, 17:40:36 PM
Prostataen stimulert = kjempeorgasme  ;)
[/quote
Kult, er det dette som er guttenes g-punkt! Når jeg får stimulert prostata gir meg kjempeorgasmer, det er sikkert å vist. Jeg og kjæresten har gjort dette hver dag siden forrige helg og jeg får vanvittig orgasme hver gang :)
Vi holdt på hele natten til i dag, fikk 10 kjempeorgasmer i natt. Litt synd på naboene, for orgasmene er minst 10 ganger så sterke når prostata blir stimulert å da skriker jeg høyt, hver gang orgasmen kommer :)

Har du samme opplevelse? Er litt underlig at orgasmen blir så vannvittig sterk når analstimulering skjer!

Endre GV

Jepp! Ikke underlig, bare fysiologi :)

Det kommer an på dama. Det er en skill og er ikke alle som er like flinke, så høres ut som du har en dame som du bør holde på ;) Hun synes også helt sikkert at det er kjempegøy, tilfredstillende og tennende å se deg komme så hardt og ofte!

Skinny

Quote from: SommerLyd on May 02, 2015, 19:12:03 PM
Jepp! Ikke underlig, bare fysiologi :)

Det kommer an på dama. Det er en skill og er ikke alle som er like flinke, så høres ut som du har en dame som du bør holde på ;) Hun synes også helt sikkert at det er kjempegøy, tilfredstillende og tennende å se deg komme så hardt og ofte!
Helt klart, dette kommer nok mye an på dama, for meg er det helklaff. Hun blir supertent av å se meg vri meg å riste av harde orgasmer igjen og igjen. Hun er helt umettelig og får ikke nok og bare fortsetter rett etter orgasme, til jeg skriker av orgasme på ny, om og om igjen, samtidig mens jeg stønner i skriker verre enn dama. Føler meg som verdens heldigste.

Har du samme erfaring og opplevelse av analsex, g-punkt stimuli, eller?

Skinny

Quote from: mortenoe on May 03, 2015, 22:48:33 PM
Kult, bra jobba! Ved prostata orgasme får en ofte utløsning samtidig, skjedde dette?
Høres mer ut som en fullkropps-/analorgasme enn en prostataorgasme. Prostata presser mer mot en utløsning etter min erfaring. Ettersom jeg holder meg unna sædutløsning/"peakorgasm" er prostata i gråsonen for meg.

Jeg hadde min første fullkropps-/analorgasme i går. Dama fikk først inn 3 fingre, så 4 og 5. Etterhvert ble jeg fistet, mens hun koste rundt analen med en 6. finger. Ristet i hele kroppen, og fikk en euforie følelse.
Analsex<3

Føler du at du kan knulle lenger, dypere, mer sensuelt og mer maskulint etter analsex?  8)
Hei! Det var en vannvittig og helt euforisk opplevelse for meg. Orgasmen føltes i hele kroppen fra tærne og helt ut i fingertuppene. Første gang vi opplevde hvordan jeg reagerte og hvordan den tynne lange kroppen min ristet så voldsomt og hvordan jeg  spente meg i kramper, så heftige at dama etterpå sa hun var litt engstelig for at jeg skulle brekke ryggen. Jeg skriker så fælt å ukontrollert at jeg tror nesten alle naboene hører jeg får orgasmer.

Det er helt anderledes orgasmer, innvendige i hele kroppen, spesielt i underlivet, magen, ryggen og ikke minst i lårene og leggene føler jeg intens orgasmefølelse, spesielt når hun tar meg dypt i rumpa og masserer lårene samtidig.

Det merkelige var at jeg ikke fikk sædutømming, den første orgasmen kom med voldsom kraft innenfra uten at sæden kom, samtidig var orgasmen utrolig intens, følte jeg svevde og holdt på å svime av flere ganger, i natt svimte jeg faktisk av når orgasmen kom :) Samtidig var den utrolig langvarig, føltes som orgasmen varte uendelig lenge. Dama trodde orgasmen varte i over 5 minutter, hun tok ikke tiden da.
jeg tror heller ikke det er prostata orgasmer, men anal og fullkroppsorgasmer jeg får; det føles intenst sterkt i hele kroppen sammen med sterke kramper og sæden kommer ikke. I tillegg kan hun holde på i mange timer, mens jeg får orgasme om og om igjen :)

Dette skjer når hun kun tar meg dypt analt og ikke rører pikken. Hvis hun onanerer meg samtidig, får jeg en blanding av de to orgasmetypene, men da kommer sæden i store mengder med eksplosiv kraft, langt utover alt. Jeg liker anal/ kroppsorgasmene best, for da kan hun holde på så lenge hun orker, mens jeg får orgasme etter orgasme, mange ganger.

Ja, jeg opplever det som deg, jeg får en mye større inderlighet og dyphet, inderlighet og maskulinitet, etter en lang omgang og puler dama dypt og intenst på en annen måte og får dype sterke vanlige orgasmer på en ny måte.

Opplever du også sånn jeg gjør, stønner å skriker så fælt, ukontrollert  og vanvittige kramper å risting og at jeg får flere langvarige orgasmer.

Skal teste fisting også, også noe dypt inni meg når jeg puler, vært digg å få fullkroppsorgasme inni henne.

Endre GV

Kult, Skinny:)

Kunne du ha skrevet en step by step guide for hvordan du (dama) fikk det til?