Parfyme for menn!

Started by Smooth, February 26, 2014, 23:41:22 PM

Previous topic - Next topic

Lahoya

Quote from: solstråla on December 28, 2014, 14:20:51 PM
Ysl eller versace for menn lukter veldig godt

mhm.  Hadde på meg versace, og en eller annen fremmed gutt kom å lukta på meg å spurte hva slags merke det var. Tar det som et kompliment i guess :o

solstråla

Quote from: Lahoya on December 30, 2014, 11:24:48 AM
Quote from: solstråla on December 28, 2014, 14:20:51 PM
Ysl eller versace for menn lukter veldig godt

mhm.  Hadde på meg versace, og en eller annen fremmed gutt kom å lukta på meg å spurte hva slags merke det var. Tar det som et kompliment i guess :o

Det var nok et kompliment, hvis han ikke i tillegg syntes du var kjekk også :p

The Stig

Quote from: solstråla on December 30, 2014, 19:11:24 PM
Quote from: Lahoya on December 30, 2014, 11:24:48 AM
Quote from: solstråla on December 28, 2014, 14:20:51 PM
Ysl eller versace for menn lukter veldig godt

mhm.  Hadde på meg versace, og en eller annen fremmed gutt kom å lukta på meg å spurte hva slags merke det var. Tar det som et kompliment i guess :o

Det var nok et kompliment, hvis han ikke i tillegg syntes du var kjekk også :p

Jeg ble sjekket opp av en mann på byn forleden.Tror ikke det var parfymen som trakk ham. Var veldig rart, han bare gikk mot meg med det største gliset og gav meg en stor klem....og jeg tenkte sånn "kjenner jeg denne fyren...?"....også sto han bare å gliste så jeg trasket videre. Tror ikke det var godlukten som trakk ham, og jeg hadde ikke noe feromoner på meg heller :) :)
bye bye comfort zone.Just die already.

The Stig

Mange som anbefaler Paco Rabane one million, hva med den oppgraderte one million intense?  Den er doble prisen, men skal visstnok være ENDA bedre...noen som har sammenlignet de to?  https://www.flust.no/kosmetikk/til-ham/duft/parfyme/paco-rabanne---1-million-intense-edt-50ml/
bye bye comfort zone.Just die already.

Smooth

Har ikke luktet den nye (tror jeg), men luktet en som hadde One Million i går da jeg jobbet. Lukter godt, men ganske intens. Veldig mange som har den (jobber i butikk, så møter mange folk).

Kjøpte selv YSL Homme men, og er veldig fornøyd med lukta. Jeg føler derimot den forsvinner ganske fort, men det kan jo også hende at jeg bare blir vant til lukta rimelig kjapt?

The Stig

Quote from: Smooth on August 25, 2015, 12:34:38 PM
Har ikke luktet den nye (tror jeg), men luktet en som hadde One Million i går da jeg jobbet. Lukter godt, men ganske intens. Veldig mange som har den (jobber i butikk, så møter mange folk).

Kjøpte selv YSL Homme men, og er veldig fornøyd med lukta. Jeg føler derimot den forsvinner ganske fort, men det kan jo også hende at jeg bare blir vant til lukta rimelig kjapt?

hører mye bra om den one million...men gidder ikke kjøpe den hvis alle andre menn har den...da er poenget borte....får se om jeg finner noe mer obskurt som fremdeles lukter bra...Ser mange anbefaler Armani Code?
jeg vil jo helst ha en lukt som holder seg hele kvelden 3-4 timer...ikke så kult hvis den bare fordamper..
bye bye comfort zone.Just die already.

Smooth

Quote from: Dr.Stigen on August 25, 2015, 12:41:43 PM
Quote from: Smooth on August 25, 2015, 12:34:38 PM
Har ikke luktet den nye (tror jeg), men luktet en som hadde One Million i går da jeg jobbet. Lukter godt, men ganske intens. Veldig mange som har den (jobber i butikk, så møter mange folk).

Kjøpte selv YSL Homme men, og er veldig fornøyd med lukta. Jeg føler derimot den forsvinner ganske fort, men det kan jo også hende at jeg bare blir vant til lukta rimelig kjapt?

hører mye bra om den one million...men gidder ikke kjøpe den hvis alle andre menn har den...da er poenget borte....får se om jeg finner noe mer obskurt som fremdeles lukter bra...Ser mange anbefaler Armani Code?
jeg vil jo helst ha en lukt som holder seg hele kvelden 3-4 timer...ikke så kult hvis den bare fordamper..

Jeg har Armani Code også, lukter godt! Ikke så veldig mange som har den, tror jeg. Ikke luktet på andre mannfolk så ofte, men likevel.

The Stig

Quote from: Smooth on August 25, 2015, 12:46:18 PM
Quote from: Dr.Stigen on August 25, 2015, 12:41:43 PM
Quote from: Smooth on August 25, 2015, 12:34:38 PM
Har ikke luktet den nye (tror jeg), men luktet en som hadde One Million i går da jeg jobbet. Lukter godt, men ganske intens. Veldig mange som har den (jobber i butikk, så møter mange folk).

Kjøpte selv YSL Homme men, og er veldig fornøyd med lukta. Jeg føler derimot den forsvinner ganske fort, men det kan jo også hende at jeg bare blir vant til lukta rimelig kjapt?

hører mye bra om den one million...men gidder ikke kjøpe den hvis alle andre menn har den...da er poenget borte....får se om jeg finner noe mer obskurt som fremdeles lukter bra...Ser mange anbefaler Armani Code?
jeg vil jo helst ha en lukt som holder seg hele kvelden 3-4 timer...ikke så kult hvis den bare fordamper..

Jeg har Armani Code også, lukter godt! Ikke så veldig mange som har den, tror jeg. Ikke luktet på andre mannfolk så ofte, men likevel.

Jeg har aldri kjøpt en parfyme i mitt liv...men har nesten aldri vært singel heller..så ikke vært så brydd. tror jeg må prøve meg litt frem med noen av disse...men jeg synes de koster mye da.  Lurte også på denne; Calvin Klein - Eternity For Men . Den har et veldig bra rykte på seg, og holder på lukten lenge, og er litt billigere enn de førnevnte parfymene..
bye bye comfort zone.Just die already.

Ronin

Jeg er veldig glad i Gucci Guilty (http://www.extravaganzi.com/wp-content/uploads/2011/07/Gucci-Guilty-Pour-Homme-2.jpg).

Har inntrykk av at det ikke er så mange som har den, og den høster en del komplimenter.
Majime (n): an earnest, reliable person who can simply get things done without causing drama.