Blokkere Facebook venner på Tinder og Happn

Started by GHL, May 11, 2016, 19:31:37 PM

Previous topic - Next topic

GHL

Er det noen som vet om man kan unngå å bli sett av moren sin, søsteren sin, eksen sin osv på Tinder og Happn? Altså blokkere FB-venner. Tenker på å opprette profil, men er ikke hypp på å støte på kjentfolk.

piken

Jeg vet dessverre ikke dette. Men vet at på Happn så kan du ihvertfall blokkere en person første gang de passerer deg (altså når de dukker opp i lista di). Da antar jeg at de ikke vil se deg heller.

Ellers så tenker jeg; hva er problemet? Du er på sjekkern, de er på sjekkern. Man er i samme båt og ingen kan dømme. Og hvorfor dømme at noen faktisk er "out there" og gjør noe aktivt i livet sitt? :)

kim

du kan jo alltids bare lage en ny facebookprofil som ingen kan søke opp der du ikke legger til noen venner :)

Kjetil GV

Hva med å åpne Tinder. Sette aldren lik som den personen det gjelder, og velg korteste avstand. Så kan du raskt krysse ut/avslå de aktuelle personene.

Og dersom moren din er utenfor alders kategorien du velger på Tinder, vil du jo ikke se henne, og hun ikke deg.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Hyene

Slå av oppdagelse i instillinger på Tinder, last ned Flamite extension til Chrome (dette fungerer bare på data etter hva jeg vet) og du kan Like eller X-e ut de du vil. Bare de du har likt kan se deg:)

henrik610

Skaff tinder plus! Då får du den muligheten å bare late dem du liket se deg