Plaine hvite t-skjorter til å gå ut med (som ikke "koster skjorta")

Started by push, May 29, 2016, 23:13:08 PM

Previous topic - Next topic

push

Hei folkens, først og fremst kult forum.

Lurer på om noen har forslag til hvor jeg kan kjøpe helt plaine hvite t-skjorter med bra fit som ikke koster all verden, enten i Oslo eller på nettet? Stakk innom Acne før jeg skulle ut på fredag & kjøpte en t-skjorte som sitter bra, men det er for j**lig å svi av 700 kroner for en t-skjorte som er fucket på 1-2-3 når noen skumper borti vinglasset eller noe slikt.

Er en slank kar, liker t-skjorter som er korte på armene og med normal hals (ikke v-hals). Skal kjøre under blazer etc på byen. Carlings har sånn to-pack fra Levis. Størrelse small har helt grei fit men t-skjortene er veldig tynne har stretch stoff. Av andre tilsvarende helt plaine t-skjorter i den prisrangen er de jeg har funnet helt uten form og store som telt. TopShop har en del helt ålreite, men p.g.a han luringen i Bergen har vi verken TopShop butikk i Oslo og de shipper ikke til Norge.

Jeg blir m.a.o glad for alle forslag!  8)

SOTN

V-hals vil ofte se bedre ut i kombinasjon med blazer eller en cardigan - synes ihvertfall jeg.

Jeg har kjøpt t-skjorter på H&M, Zara, Dressmann (mest til jobb bruk) og Jack&Jones så vidt jeg husker + sikkert andre plasser jeg har kommet over noen som ser bra ut. Pleier selv å se etter slim-fit for at de skal sitte bedre.

Knipetak

Har en del fra H&M men synes ikke kvaliteten er topp, stoffet ser litt billig ut og halsringningen blir ofte daff og rar og blir seende slitt ut veldig fort.

Har noen andre fra Selected som jeg synes er et markant trinn opp. De var ikke spesielt dyre, kanskje 150kr/stk - har hatt dem i årevis, brukt dem flittig og de ser stadig bra ut. Tror ikke det finnes selected-butikk på OsloCity lenger, kanskje det finnes en et annet sted, ellers har de ofte litt Selected-greier på Jack&Jones.

push

Hei og takk for svar! Zara er bra tips, mener å ha sett litt slim-fit t-skjorter der. Skal også sjekke Selected, kjenner ikke de. Zalando har bøttevis men litt gamble å bestille på nettet. H&M synes jeg også ser litt billige ut (dårlig stoff, dårlig søm).

Angående v-hals synes jeg personlig det ser bedre ut om man har litt muskler og hårløst bryst. Trener 3-4 ganger i uka men har ikke noe ønske om å pumpe meg opp. Har hår på brystet. Ikke mye og jeg liker det som det er, men med v-hals eller veldig åpen skjorte synes jeg det kan se litt harry ut. Eneste unntak er med konge sommerbrunfarge.

Knipetak

Det finnes grader av V-hals, da. Du kan fint ha en V som ikke viser masse hud og hår og likevel er stilig.

Smooth

Selected har faktisk en del bra klær. Kjøpte de beste chinosene mine i det merket, og skal teste ut andre produkter fra dem også :)