Blokkere eller bare overse

Started by Glory, January 13, 2018, 00:49:34 AM

Previous topic - Next topic

Glory

Hvordan vil en blokkering av "flørten" oppfattes, fra han sin side ? Som aggresivt, at jeg er såret og lei meg? Jeg kommer til å treffe han etterhvert på trening og jeg vil gå med hodet hevet. Si hei og gå videre uten å kikke på han sånn som det har vært tidligere.
Blokkerer jeg, så vil han komme og spørre meg. Greitt jeg kan bare si at det ble rimelig kjedelig etterhvert og så gå videre.
Eller la han være der, på snap.... og rett og slett bare si nei om han kommer smiskende? Overse han, svare kort. Det å si nei, det vil kjennes godt for meg, må innrømme det.

Nå er ikke planen å markere meg, sånn at han kommer løpende og erklærer hvor glad han er I meg, det kommer ikke til å skje.

Faren med å ha han der, er jo at han fortsatt vil være tilstede litt.

Tanker - innspill?



Endre GV

QuoteHvordan vil en blokkering av "flørten" oppfattes,

Kommer an på hva forhistorien deres er.

Høres ut som du vil fjerne ham for å prøve å glemme ham? I så fall så er det riktig å fjerne ham. Det går fortere å glemme ham om du ikke blir minnet på ham i de sosiale mediene dine.

Kan oppfattes som bitterhet fra din side å fjerne ham om jeg har rett i det ovenfor, men spiller det noen rolle om det hjelper deg å komme videre?

Palacioz

Help me about the meat of the forum help explain things. Will it help me gain more knowledge?