Bootcamp eller Profilpakke - hva bør JEG velge?

Started by Josep_, July 22, 2019, 10:01:55 AM

Previous topic - Next topic

Josep_

Hei. Da har jeg lest om bootcamp, og kommentarer. Det virker virkelig bra, og som det kan hjelpe meg til å utvikle meg som person. Noe som er viktig for meg. Men jeg vet ikke hva velge. Kanskje dere kan komme med anbefalinger ut fra hva jeg skriver her?

I hverdagen har jeg sjeldent tid til å ta kontakt med jenter. Tida går med til prioteringer som å være med seksåringen min, studere (studerer i Sandvika og her er det relativt få andre studenter enn kullet vårt, men selvfølgelig, er ikke umulig å sjekke her) , trening, hagen, en tur ut i naturen... Jeg bor også på landet i en kommune med 4000, så jeg møter ikke veldig mange ukjente. Mest fordi jeg sjeldent har tid til å dra til noen byer hvor det rett og slett er flere damer. Selv om jeg i aller høyeste grad LIKER å bli kjent med nye mennesker.

Men det virker også som veldig intenst. (Pluss at jeg fungerer dårlig på lite søvn). Det jeg lurer på ift bootcamp er om man må notere all teori selv, eller får tilgang til PowerPointer? Og er det god aktivitet på det private forumet til tidligere deltakere? Er det folk som svarer relativt kjapt og som motiverer hverandre? Og har man lov til å dele teori med hverandre på forumet? Må innrømme at det stresser meg litt å skulle være påskudd med lite søvn. Pluss at jeg har en hel dag forelesning med fag FØR bootcamp starter på fredags kveld.

Når det gjelder profilpakka vil jeg tro den vil gi flere matcher enn de 1-2 PROMILLE jeg har hatt siden jeg er godt over gjennomsnittet kjekk. Men det er vel ingen garanti for at jeg blir avvist mindre etter å ha fått mstch? Jeg har over de siste fire årene blitt avvist på et eller annet tidspunkt tidlig i bekjentskaper av alle unntatt ei som jeg måtte avvise. Jeg har ikke tellinga på hvor mange, men kanskje rundt 25. Det er slitsomt å hele tiden skulle bli kjent litt med noen, for så at det bare kuttes brått. Pluss at det hele tiden er en redsel for at det skal skje igjen.

Sånn. Det var vel en grei oppsummering av tankene mine rundt dette.

Noen med erfaringer fra en av, eller begge deler her?

Vandreren

Ville tatt bootcamp i ditt tilfelle, hvis du er over gjennomsnittet kjekk er det bare små grep som skal til før du får bedre trykk på tinder. Da er det bedre å fokusere på det som skjer etterpå ;)

Nå skal det sies at hvis du bor på et lite sted med 4000 mennesker er det også begrenset hvor nyttig tinder er også. Algoritmene deres fungerer slik at profilen din vises oftere jo nærmere du er jentene, samt at du er aktiv på samme tidspunkt som jentene rundt deg.


Du får forøvrig tilgang på teorien etter bootcampen ja.


De andre faktorene du nevner med litt søvnproblemer etc ville jeg ikke bekymret meg veldig over. Du blir blant annet lært øvelser som skal hjelpe deg med å holde energinivået oppe når du et på byen.

Josep_

#2
Tusen takk for svar :) Det med algorytmer kan jo kanskje forklare hvorfor jeg har fått veldig lite matcher de siste årene... Men hva med tinder hvor man kan velge posisjon, gjelder det samme der?
Quote from: Vandreren on July 25, 2019, 07:21:39 AMVille tatt bootcamp i ditt tilfelle, hvis du er over gjennomsnittet kjekk er det bare små grep som skal til før du får bedre trykk på tinder. Da er det bedre å fokusere på det som skjer etterpå ;)

Nå skal det sies at hvis du bor på et lite sted med 4000 mennesker er det også begrenset hvor nyttig tinder er også. Algoritmene deres fungerer slik at profilen din vises oftere jo nærmere du er jentene, samt at du er aktiv på samme tidspunkt som jentene rundt deg.


Du får forøvrig tilgang på teorien etter bootcampen ja.


De andre faktorene du nevner med litt søvnproblemer etc ville jeg ikke bekymret meg veldig over. Du blir blant annet lært øvelser som skal hjelpe deg med å holde energinivået oppe når du et på byen.

Forresten, jeg vurderer bootcamp i midten av august eller november. Tenker at det er lettere å gøyere å sjekke i august da det ennå er litt sommer, men at det kanskje er også greit i midten av november fordi det er julebord da?

Squishy

Quote from: Josep_ on July 25, 2019, 07:44:05 AMTusen takk for svar :) Det med algorytmer kan jo kanskje forklare hvorfor jeg har fått veldig lite matcher de siste årene... Men hva med tinder hvor man kan velge posisjon, gjelder det samme der?

Bare et kjapt lite innspill her: Det er veldig mange faktorer som spiller inn når det gjelder Tinder og algoritmene dems, det er en egen teori i seg selv. Et slags spill. Man bør være strategisk på hvor stor avstand man har valgt som tilgjengelig, når man bruker boost, hva slags bilder som bør være i hvilken rekkefølge, hva man sier, om man går inn på profilen til jenta og ser på alle bildene, når man sender melding til henne osv. Veldig mye står på nettet, det er enklere å få tilgang på det enn det er på GV-teori. Derfor bør du definitivt gå for bootcamp, ettersom du også lærer litt om nettdating der.

Josep_

Quote from: Squishy on July 25, 2019, 11:52:29 AM
Quote from: Josep_ on July 25, 2019, 07:44:05 AMTusen takk for svar :) Det med algorytmer kan jo kanskje forklare hvorfor jeg har fått veldig lite matcher de siste årene... Men hva med tinder hvor man kan velge posisjon, gjelder det samme der?

Bare et kjapt lite innspill her: Det er veldig mange faktorer som spiller inn når det gjelder Tinder og algoritmene dems, det er en egen teori i seg selv. Et slags spill. Man bør være strategisk på hvor stor avstand man har valgt som tilgjengelig, når man bruker boost, hva slags bilder som bør være i hvilken rekkefølge, hva man sier, om man går inn på profilen til jenta og ser på alle bildene, når man sender melding til henne osv. Veldig mye står på nettet, det er enklere å få tilgang på det enn det er på GV-teori. Derfor bør du definitivt gå for bootcamp, ettersom du også lærer litt om nettdating der.

Takk for innspillet :) Har du adresse til nettsteder med troverdig informasjon om dette?

 Når det gjelder bootcamp, er det stor aktivitet på forumet blant tidligere deltakere?

Squishy

Quote from: Josep_ on July 25, 2019, 13:39:05 PM
Quote from: Squishy on July 25, 2019, 11:52:29 AM
Quote from: Josep_ on July 25, 2019, 07:44:05 AMTusen takk for svar :) Det med algorytmer kan jo kanskje forklare hvorfor jeg har fått veldig lite matcher de siste årene... Men hva med tinder hvor man kan velge posisjon, gjelder det samme der?

Bare et kjapt lite innspill her: Det er veldig mange faktorer som spiller inn når det gjelder Tinder og algoritmene dems, det er en egen teori i seg selv. Et slags spill. Man bør være strategisk på hvor stor avstand man har valgt som tilgjengelig, når man bruker boost, hva slags bilder som bør være i hvilken rekkefølge, hva man sier, om man går inn på profilen til jenta og ser på alle bildene, når man sender melding til henne osv. Veldig mye står på nettet, det er enklere å få tilgang på det enn det er på GV-teori. Derfor bør du definitivt gå for bootcamp, ettersom du også lærer litt om nettdating der.

Takk for innspillet :) Har du adresse til nettsteder med troverdig informasjon om dette?

 Når det gjelder bootcamp, er det stor aktivitet på forumet blant tidligere deltakere?
Ingen sider akkurat nå, kanskje jeg finner senere.

Det er ikke ekstremt mye mer aktivitet, og det er gjerne de samme 2-3 personene som skriver noe. Så fokuser heller på egen læring fremfor forumet akkurat nå, med mindre eierne av forumet tar noen tak :)

Josep_

Quote from: Squishy on July 25, 2019, 15:04:12 PM
Quote from: Josep_ on July 25, 2019, 13:39:05 PM
Quote from: Squishy on July 25, 2019, 11:52:29 AM
Quote from: Josep_ on July 25, 2019, 07:44:05 AMTusen takk for svar :) Det med algorytmer kan jo kanskje forklare hvorfor jeg har fått veldig lite matcher de siste årene... Men hva med tinder hvor man kan velge posisjon, gjelder det samme der?

Bare et kjapt lite innspill her: Det er veldig mange faktorer som spiller inn når det gjelder Tinder og algoritmene dems, det er en egen teori i seg selv. Et slags spill. Man bør være strategisk på hvor stor avstand man har valgt som tilgjengelig, når man bruker boost, hva slags bilder som bør være i hvilken rekkefølge, hva man sier, om man går inn på profilen til jenta og ser på alle bildene, når man sender melding til henne osv. Veldig mye står på nettet, det er enklere å få tilgang på det enn det er på GV-teori. Derfor bør du definitivt gå for bootcamp, ettersom du også lærer litt om nettdating der.

Takk for innspillet :) Har du adresse til nettsteder med troverdig informasjon om dette?

 Når det gjelder bootcamp, er det stor aktivitet på forumet blant tidligere deltakere?
Ingen sider akkurat nå, kanskje jeg finner senere.

Det er ikke ekstremt mye mer aktivitet, og det er gjerne de samme 2-3 personene som skriver noe. Så fokuser heller på egen læring fremfor forumet akkurat nå, med mindre eierne av forumet tar noen tak :)

OK, takk. Jeg hadde hatt behov for å utveksle erfaringer. Tror det hadde vært nyttig for meg. Jeg liker å jobbe på lag. Og dessverre har jeg ingen kompiser som er veldig gira på å sette seg inn i sjekking.

Vandreren

Jeg ville lett tatt det i august fremfor desember - jo fortere jo bedre og å sikte seg inn på julebord sesongen er ikke noe mål i seg selv etter min mening.

Squishy

Bare å skrive feltrapport eller innlegg, så får du som oftest svar. Men som sagt er det gjerne de samme 2-3 stk som svarer, så det er ikke mange forskjellige erfaringer du får. 

Nå håper jeg ikke GV-eierne tar dette som noe negativt eller at jeg snakker ned om forumet, jeg er bare ærlig. Jeg står fortsatt fast på at Bootcamp er definitivt noe du bør gå for, men det GV-miljøet som er i Oslo innebærer nok mest tidligere deltakere som møtes for en kaffe/bytur og deler erfaringer der, fremfor på forumet. Dette var noe jeg selv visste før jeg var på Bootcamp, og jeg angrer absolutt ikke på at jeg deltok.

Josep_

OK. Da er jeg rimelig sikker på at jeg melder meg på i August :) Jeg vil virkelig snu trenden de siste årene! Også elsker jeg å ha oppmerksomheten på tomannshånd fra pene damer :) Burde bli bra når jeg får innprenta hvordan sjekke opp, og når jeg forstår damer bedre :) Har lest en tredjedel til nå av sjekkeskolen.

Planka

Ville også tatt gv bootcamp i ditt tilfelle. Forbered deg på en spennende og lærerik helg. Med masse Aha opplevelser :) lykke til !
Vær din egen bestevenn i hodet ditt!

Josep_

Takk for innspill folkens. Nå har jeg tenkt litt, og med hotell og reise blir det fort 20 lapper (tusen). Det virker intenst, og er over en kortere periode. Pluss at jeg kommer til å bli veldig opptatt med studier, tid med min datter, jobb og trening i livet ellers. Ville kanskje personlig coaching, som kan spres over et mye lengre en tidsperiode vært bedre for meg?