Holde samtalen igang

Started by Jol95, January 05, 2020, 23:09:11 PM

Previous topic - Next topic

Jol95

Møtte ei jente på tinder og har i de siste ukene vært på flere dates med henne, vi har i tillegg snakket en del på snap. Men nå begynner det å gå litt tråere, samtalene flyter ikke like bra lenger og hun stiller ikke så mye spørsmål til meg lenger. føler kanskje at hun begynner å miste litt intresesse selv om hun sender mange snaps, mulig en del felles snaps.

Har foreslått ny date, men da har hun hatt gode grunner til hvorfor vi ikke kunne møtes.

Er det noen som har tips til hvordan man kan holde samtalene i gang?
Tips til å skape spenning i samtalene? Tidligere i samtalene var det mer flørting.
Tips til hvordan jeg kan gjøre dette på en bedre måte dersom jeg møter/snakker andre jenter?

Kjuagutt

#1
Har du fått eskalert på disse datene, dvs. kysset henne eller hatt sex med henne? Hvis ikke kan det være en del av årsaken. Jenter liker gutter som eskalerer og tar det videre ganske fort. 

Hun gir deg uansett ganske tydelige tegn på at det ikke er vits i å pushe dette videre slik det er nå, da tonen mellom dere har endret seg i teksting, og hun vil tilsynelatende ikke møtes igjen.
La henne savne oppmerksomheten din litt ved å ikke kontakte henne så ofte fremover, så ser du om hun tar kontakt. Møt andre jenter i mellomtiden.