Hvordan eskalere når daten ønsker å ha deg med å møte andre?

Started by Jol95, January 28, 2020, 22:59:51 PM

Previous topic - Next topic

Jol95

Ei jeg har vært på date med tre ganger, har lurt på om jeg har lyst til bli med å finne på noe med noen av vennene hennes.Tenker det er positivt at hun inviterer meg med vennene, men lurer litt på hvordan jeg skal få til eskalere foran de andre vennene uten at det blir rart. På de siste datene har det ikke vært naturlig å kysse,men har prøvd å ta litt på henne og på slutten av daten har hun vært litt brå og kun gitt en klem. Det er et arrangement hvor det kommer til å være en del folk, men ikke noe alkohol innblandet. Tenker ikke at jeg skal gå for kysse foran de andre, men dersom vi blir alene og muligheten byr seg ønsker jeg å ha forberedt henne på at jeg ønsker noe mer uten at det kommer som et sjokk på henne. Og ettersom det ikke har skjedd noe på de siste datene tenker jeg at det bør skje noe snart

Noen som har noe tips?

Azax

Spar eskaleringa til dere er alene. Hvis dere har vært på date tre ganger uten at det har skjedd noe, kan det være hun tror at du er romantisk interessert i henne/ikke tørr. Begge deler gjør at du blir "friendzoned". Bestem deg for hva du vil og gå for det:)