Jenter kun opptatt av utseende

Started by MaleOslo, November 11, 2021, 21:58:22 PM

Previous topic - Next topic

MaleOslo

Quote from: Planka on January 15, 2022, 07:51:48 AMHadde du hatt gode nok bilder ville de mest sannsynligvis svart.
Quote from: Planka on January 15, 2022, 07:51:48 AMHadde du hatt gode nok bilder ville de mest sannsynligvis svart.

Quote from: Planka on January 15, 2022, 07:51:48 AMHadde du hatt gode nok bilder ville de mest sannsynligvis svart.

Mulig må prøve noen av de tipsene etterhvert. Prøver meg på litt forskjellige bilder en periode før jeg bytter.

Avstand, tatt av en annen. Stemningsfullt som i en filmscene foran et vindu, bilde av meg selv sammen med en annen person

Hvor mange bilder bør man ha?

Planka

Minimum 3.


Jeg vill si helst 5.

Husk også at 1 dårlig bilde ødelegger for alle de andre. Derfor er det lurt å sjekke dem på photofeeler så du hvertfall ikke bommer helt. :)
Vær din egen bestevenn i hodet ditt!

MaleOslo

Update: ikke lenger samboer nå. Gjør ting lettere. Fått 3 dater i 2022. Veldig få matcher.

Prøvd et bilde nå idag hvor jeg lener meg over en stol. Litt avstand. Trenger mer matcher og mer tips til første åpningsreplikk i chatten.

Og på datene har det vært ok kjemi, men ingen ville møtes noe mer. Det ble ikke uttrykt på daten

Tips? Står helt fast..

MaleOslo

Quote from: Planka on January 17, 2022, 22:20:22 PMMinimum 3.


Jeg vill si helst 5.

Husk også at 1 dårlig bilde ødelegger for alle de andre. Derfor er det lurt å sjekke dem på photofeeler så du hvertfall ikke bommer helt. :)

La ut et bilde på photofeeler nå. Får se hva responsen blir.

MaleOslo

Quote from: Planka on January 17, 2022, 22:20:22 PMMinimum 3.


Jeg vill si helst 5.

Husk også at 1 dårlig bilde ødelegger for alle de andre. Derfor er det lurt å sjekke dem på photofeeler så du hvertfall ikke bommer helt. :)

Er det total score eller attractive man skal legge vekt på når man velger ut bilder? Og er 10 stemmer nok?

Høyeste på attractive er 5.7 her. Men den scorer total score lavere enn et bilde med bare 4.3 i attractive.

Det lavest rangerte bilde jeg har tatt med i datingprofilene mine for å ha minst 4 bilder er  4.3 3.9 og 4.4. 4.4 i attractive. Er det for lavt til at det kan tas med?

Den til 5.7 fikk hele 5 av 10 stemmer som yes i attractive. En soleklar vinner slikt sett.

Men veldig få matcher i helgen. Kun 2 seriøse og hvor kun 1 svarte, og det dabbet av.

Lite aktivitet på forumet om dagen?


MaleOslo

Om noen er keen på å treffes lørdag 7.mai, ettermiddag/kveld for en prat eller game litt day eller night, så er jeg muligens med. Ta kontakt på PM :)

Kjetil GV

#36
Quote from: MaleOslo on May 02, 2022, 07:21:57 AMEr det total score eller attractive man skal legge vekt på når man velger ut bilder? Og er 10 stemmer nok?
Hovedsaklig attractive.

Men de andre faktorene slik som trustworthy og smart kan nok bidra på tillit og personlige forventninger uten at jeg har forsket noe særlig på det.

10 stemmer er litt lite, men jeg ville nok ikke kastet bort så mange flere stemmer på bilder med umiddelbart lav score.

På de beste bildene mine har jeg investert 60 stemmer.

Quote from: MaleOslo on May 02, 2022, 07:21:57 AMHøyeste på attractive er 5.7 her. Men den scorer total score lavere enn et bilde med bare 4.3 i attractive.

Det lavest rangerte bilde jeg har tatt med i datingprofilene mine for å ha minst 4 bilder er  4.3 3.9 og 4.4. 4.4 i attractive. Er det for lavt til at det kan tas med?

Den til 5.7 fikk hele 5 av 10 stemmer som yes i attractive. En soleklar vinner slikt sett.

Dette er lavt, og vil ikke skille deg ut i forhold til topprofilene som får de fleste datene.

Mitt dårligeste bilde på photofeeler er 4,1. Mitt beste 9,7.

Et bilde som jeg har forskjellige utklipp fra, og litt forskjellig redigering, har fått fra 6,3 til 8,6
Merk at dette er nøyaktig det samme bildet, bare zoomet litt, eller gjort litt lysere. Det bildet av disse som er bittelitt mer uklart har dårligst score.

Hva betyr dette?

At du må ut å ta flere bilder, og eksperimentere litt før du kan få bedre score.

Om du er 4,1 eller 9,7 er du fortsatt den samme personen bare at alle faktorene i sum (posering, klær, ansiktsmimikk, bakgrunn, skarphet, redigering osv) gjorde ett bilde bedre enn et annet.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

MaleOslo

Quote from: Kjetil GV on May 02, 2022, 18:53:18 PM
Quote from: MaleOslo on May 02, 2022, 07:21:57 AMEr det total score eller attractive man skal legge vekt på når man velger ut bilder? Og er 10 stemmer nok?
Hovedsaklig attractive.

Men de andre faktorene slik som trustworthy og smart kan nok bidra på tillit og personlige forventninger uten at jeg har forsket noe særlig på det.

10 stemmer er litt lite, men jeg ville nok ikke kastet bort så mange flere stemmer på bilder med umiddelbart lav score.

På de beste bildene mine har jeg investert 60 stemmer.

Quote from: MaleOslo on May 02, 2022, 07:21:57 AMHøyeste på attractive er 5.7 her. Men den scorer total score lavere enn et bilde med bare 4.3 i attractive.

Det lavest rangerte bilde jeg har tatt med i datingprofilene mine for å ha minst 4 bilder er  4.3 3.9 og 4.4. 4.4 i attractive. Er det for lavt til at det kan tas med?

Den til 5.7 fikk hele 5 av 10 stemmer som yes i attractive. En soleklar vinner slikt sett.

Dette er lavt, og vil ikke skille deg ut i forhold til topprofilene som får de fleste datene.

Mitt dårligeste bilde på photofeeler er 4,1. Mitt beste 9,7.

Et bilde som jeg har forskjellige utklipp fra, og litt forskjellig redigering, har fått fra 6,3 til 8,6
Merk at dette er nøyaktig det samme bildet, bare zoomet litt, eller gjort litt lysere. Det bildet av disse som er bittelitt mer uklart har dårligst score.

Hva betyr dette?

At du må ut å ta flere bilder, og eksperimentere litt før du kan få bedre score.

Om du er 4,1 eller 9,7 er du fortsatt den samme personen bare at alle faktorene i sum (posering, klær, ansiktsmimikk, bakgrunn, skarphet, redigering osv) gjorde ett bilde bedre enn et annet.

Takk for godt svar!

Ja stor forskjell og utslag på små detaljer:)

Hvor bør grensa settes på attractive score hvor man absolutt ikke kan bruke det bilde? Slik at det er bedre med kun 1 bilde enn et bilde med den scoren.

Får kjøre litt flere tester med bildene der jeg er i tvilsonen.

Kjetil GV

#38
QuoteHvor bør grensa settes på attractive score hvor man absolutt ikke kan bruke det bilde? Slik at det er bedre med kun 1 bilde enn et bilde med den scoren.

Får kjøre litt flere tester med bildene der jeg er i tvilsonen.

Usikker, men sånn generelt kan man vel si at jenta vil tro at du ser ut som på det dårligste bildet.

Har du 1 bilde vil hun kunne tro du var heldig med det. Derfor er dette usikkert med tanke på å få de med på date.

Har du 1 bra og et dårlig, vil hun tro du ser ut(kjekkhetsinntrykk) som det dårligste osv.

Så har du få bilder kan de tro at du har noe å skjule

Det kan også gjøre at de ikke får nok inntrykk av deg (kjekkhetsinntrykk= totalbilde av deg) og derfor ikke tør møte deg på date.

Men det finnes ingen regel uten unntak, så test ut litt forskjellig.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

MaleOslo

#39
QuoteUsikker, men sånn generelt kan man vel si at jenta vil tro at du ser ut som på det dårligste bildet.

Har du 1 bilde vil hun kunne tro du var heldig med det. Derfor er dette usikkert med tanke på å få de med på date.

Har du 1 bra og et dårlig, vil hun tro du ser ut(kjekkhetsinntrykk) som det dårligste osv.

Så har du få bilder kan de tro at du har noe å skjule

Det kan også gjøre at de ikke får nok inntrykk av deg (kjekkhetsinntrykk= totalbilde av deg) og derfor ikke tør møte deg på date.

Men det finnes ingen regel uten unntak, så test ut litt forskjellig.

Virket som jeg er kastet ut av photofeeler nå. "Your votes are no longer needed in this category. Check back later!"

Har virkelig ikke prøvd å spamme, men tar tid å sitte å vurdere så masse bilder i en hektisk hverdag. Er man utestengt permanent eller midlertidig? med tanke på "check back later". Har fått en advarsel tidligere også, men ikke alltid like lett å bedømme hvor trustworthy eller smart en person er utifra et bilde i mange tilfeller.

Har de sammme 4 bilder på profilene mine. Tinder, bumble, facebook og ok cupid. 4,5 , 4,4, 4,3 og 4,3 er attractive scorene til disse bildene etter 11-21 stemmer. Har kuttet ut bildet til 4.1 selvom den har fått 1 mer yes på attractive enn 2 av de bildene jeg bruker.