Fadderuke på universitetet i Oslo

Started by Chuck Baz, August 05, 2011, 05:03:42 AM

Previous topic - Next topic

Chuck Baz

Noen som vet hva som skjer i fadderuka? Har bodd i Oslo i snart to mnd, men gått mye alene for jeg kjenner ingen her og har måtte basert meg på de som har tatt turen inn hit og er avhengig av en større omgangskrets, jeg har derfor meldt meg på fadderuka. Jeg lurer da på hva som skjer i fadderuken, om det er mye drikkepress og om det er et greit sted å møte jenter på? Noen som har erfaringer?

Cadillac

Fadderuke er gull uansett hvor man studerer. Folk er veldig åpne for å stifte nye bekjentskaper, så man kan snakke med hvem som helst. Hvilket fakultet er du på?

Chuck Baz

Faktisk ikke sikker  ;D Skal bli lektor hvertfall. Høres gull ut å kunne snakke med hvem som helst, så gjelder det å overkomme sjenertheten for helgen da! :)

Mingler

Er som regel ikke så mye drikkepress, men mange gode anledninger til å innta alkohol ;) Jeg er selv ny student i Oslo i høst, men studert litt før i andre norske byer. Fadderuka pleier å være en fin anledning til å bli litt kjent, da er alle litt i modus og ofte litt nye og uetablerte selv.