Edit:
Knipetak har ganske gode poenger her.
Quote from: Knipetak on January 20, 2013, 15:29:34 PM
mens hvis du hadde sagt "du, vi kommer ikke til å ha sex nå, og så fortsatt å kline, så hadde det naturlige for mange faktisk vært å pushe for å få deg til å ombestemme deg, evt føle seg forvirra, brukt eller avslått.
Dette skjedde med meg nettopp på filmdate faktisk.
Har hooket opp med jenta tidligere, men da bytur-ish/alkoholinntak på studentarrangement. Hadde kaffedate med henne på en fredag, og filmdate med middag på lørdagen. Klinings på sofaen og litt smådigg kosing. Endte opp med at hun sa "må ikke tro at det blir noe på deg" - og erfaringsmessig vet jeg at det er stor sannsynlighet for at gjøken likevel får lov til å besøket uret i løpet av kvelden. Rett og slett for dette er en type "testing" av gutter. Jeg kjører på slik som jeg vanligvis gjør, men nå begynner hun å bli litt mer alvorlig, samtidig som hun råkliner og virkelig erter meg. Blir helt forvirret, men som gutt så håper jeg jo alltid på det beste.
Vi ender tilslutt opp i sengen i de sene nattestimer, og
endelig og for første gang er hun tydelig på hva hun vil. Hun har lyst til å være litt usømmelig, men føler at hun ikke kan være det fordi hun er på "første" date, og ber meg indirekte om å akseptere hennes holdninger og moral. Samtidig sier hun at hun ikke er redd for å være litt dirty på 2. og 3. date, det er ikke noe problem.
Av dette kan vi plukke ut at jenta tilslutt var
proaktiv, hun gav klar beskjed om hvordan ting var og skulle skje. For min del hadde det vært fint om hun sa det tidligere, så kunne vi fokusert på noe annet gøy heller.
Forøvrig digger jeg jenter som ikke gir alt med en gang, er noe sexy med det.
Lykke til.