Sliter med å "engasjere" meg

Started by Anugita, June 26, 2014, 10:00:06 AM

Previous topic - Next topic

Anugita

Hei Potet :) takk for langt og bra svar (som vanlig ;) ) Jeg kan helt sikkert spørre de om hvordan/hvorfor osv, problemet er rett og slett at jeg ikke "gidder" å bry meg nok til å spørre, langt mindre lese en lang avhandling fra de... Samtalene flyter veldig lett IRL, men jeg har glemt hva jeg sa og hva de sa minuttet etter det er sagt. Det er nok en fordel som du sier å se de i en mer naturlig setting, men som regel har man  jo datet en stund før man treffer hverandres venner, så det blir litt vanskelig å få sett, med mindre man treffes på fest e.l. Og da er man jo inne på det som piken allerede har nevnt, at spenningen kanskje allerede er borte fordi man traff hverandre på en datingside og vet hva den andre er ute etter, istedenfor på en fest hvor man ikke har peiling på om den andre egentlig er ute etter noe som helst...

Anugita

Quote from: SommerLyd on June 28, 2014, 16:06:45 PM
Hei, Anugita:)

Når du skriver at du sliter med å engasjere deg, selv med søte, hyggelige gutter, er du sikker på at du egentlig har lyst til å date? Jeg får bare en følelse, på måten du skriver, at du kanskje egentlig ikke har så lyst til å treffe gutter for øyeblikket? Bare en tanke:)

Jeg lurer veldig på det selv, om det er der problemet ligger? At jeg egentlig ikke er så klar for å date igjen som jeg trodde? For jeg har jo veldig lyst til å møte en fyr, men noe må det jo være siden jeg ikke klarer å engasjere meg i noen... Og det er jo ikke egentlig guttenes feil, de er jo stort sett veldig hyggelige fyrer...