Heisann:) Er ein kjekk gutt på 26 år frå ei øy på vestlandet som har aldri hatt kjæreste med lite og dårlig erfaring med jenter. utsende mitt er normalt er 1.67cm høg, kraftig, byggd men ikkje feit, trener styrke og spele fotball regelmessig og er sosialt av meg. her lest skjekkeskole boka til gode vibber. knall bra bok og eg har fått augene opp for detta med skjekking og snakking med jenter, men eg har litt problem med å få det til etter
på.eg har tenkt over ka eg gjere feil og det er at eg er altfor spent då eg kjeme inn på utplassen, finne kansje roen ei lita stond men då dame kjeme så kjenne eg at eg begjynne å bli spent. som ofta drikke eg for møkje og snakke med dei eg kjenne og går heim uten å få skjekket noken av damer. eg har vore ut i stavanger, trondheim, bergen, haugesund og stord så eg er ikkje heima sittende. eg er ute og prøve me fram, men har nettså ikkje fått det særligt til med damene. er lite blant jenter i kverdagene, men berre i helgane på fest. vurderer også GV Bootcamp
Hopar på gode og kjekke svar