login
sign up
.
Home
Gode Vibber Forumet
►
Åpent forum
►
Nettdating og SMS
►
Noen damer som vil hjelpe å velge ut bilder til nettdatingdatingprofil (august)?
Noen damer som vil hjelpe å velge ut bilder til nettdatingdatingprofil (august)?
Started by Josep_, April 03, 2015, 11:36:18 AM
Previous topic
-
Next topic
Print
Go Down
Pages
1
User actions
Josep_
Erfaren medlem
April 03, 2015, 11:36:18 AM
Last Edit
: August 19, 2015, 23:41:07 PM by Josep_
Hei. Jeg har en haug av bilder, og trenger hjelp til å velge ut bilder... Noen av dere damer som kunne tenke seg å hjelpe meg velge ut? Hadde vært interessant å se om dere liker andre bilder enn meg
Josep_
Erfaren medlem
Sv: Noen damer som vil hjelpe meg å velge ut bilder til nettdatingdatingprofil?
April 14, 2015, 10:28:17 AM
... eller færre... Noen som vil ^^;?
piken
Jente
Skjørtejeger
Sv: Noen damer som vil hjelpe meg å velge ut 10 bilder til nettdatingdatingprofil?
April 14, 2015, 10:46:26 AM
Jeg kan godt hjelpe
Josep_
Erfaren medlem
Sv: Noen damer som vil hjelpe meg å velge ut 10 bilder til nettdatingdatingprofil?
April 14, 2015, 12:37:06 PM
Takk! Kan du sende meg en pm med en e-postadresse, eller vil du jeg skal laste de opp et sted med lenker i pm til deg
?
piken
Jente
Skjørtejeger
April 14, 2015, 16:39:54 PM
fint om du kan laste de opp et sted hvor du kan gi meg en link over pm
Josep_
Erfaren medlem
April 14, 2015, 18:29:42 PM
Takk. Da har jeg sendt deg en melding.
Josep_
Erfaren medlem
Sv: Noen damer som vil hjelpe å velge ut bilder til nettdatingdatingprofil (august)?
August 19, 2015, 23:41:56 PM
Hei. Jeg har nettopp fått noen til å ta bilder av meg. Han skal sende de til meg i løpet av helga. Noen damer som kan tenke seg å hjelpe meg å velge ut bilder med disse nye
?
Print
Go Up
Pages
1
User actions
Gode Vibber Forumet
►
Åpent forum
►
Nettdating og SMS
►
User actions
Print