Gode sjekkearenaer for de under 18

Started by lucky, June 21, 2011, 20:49:16 PM

Previous topic - Next topic

lucky

Som tittelen sier, finnes det noen bra arenaer for de som ikke er gamle nok for utesteder? Jeg er selv 17 år og har lyst til å begynne med dette men det virker som om de fleste i sjekkemiljøet holder til på utesteder o.l. Jeg vet jo at hjemmefester kan være et alternativ, men da jeg er dårlig på dette med sjekking vil jeg helst starte med folk jeg ikke kjenner :P

VB

Parker, gater i nærmeste storby, kjøpesenter, ungdomssenter (de arrangerer ofte konserter, o.l.), området utenfor 18års utesteder på kveldstid (hvis du ser ut som du er rundt 18).

Dag sjekking kan ofte være litt verre å starte med siden du er klinkende edru, men hvis du kommer deg over den kneika så finner du fort ut at det ikke er så vanskelig, noen mener faktisk det er lettere siden jentene ikke er så på vakt for sleske gutter. Og det passer med mange jenters romantiske fantasier "der var jeg ute å gikk tur når vi _tilfeldigvis_ møttes i parken" høres mye bedre ut enn "vi var begge drita og endte opp i senga sammen første kvelden".