Sko til interrail

Started by RocketMan, July 07, 2011, 00:22:54 AM

Previous topic - Next topic

RocketMan

Hei!
Skal på interrail om få dager, og i den anledning trenger jeg et par nye sko som viktigst av alt er gode å gå med, men som også ser fete ut. Når man skal traske rundt i europeiske byer i over 20 dager holder det ikke med "papp plate-sålen" til converse for å si det sånn. Vurderer å bare bruke joggesko, men hadde ikke vært feil å fått seg noe ordentlig.

Noen som har tips til sko? Erfaringer angående interrail generelt er også selvfølgelig velkomne!

Takker for svar :)

Claw

#1
Jeg har et par brune sko i skinn fra Björn Borg som er VELDIG gode på foten. Kan gå med dem hele dagen, og de var helt perfekte fra starten, trengte ikke "gå dem inn". De ser fete ut. Brunt skinn med hvite sømmer og litt navy. Finnes også i navy skinn.
Men har ikke sett dem i noen andre butikker enn min lokale, og finner dem ikke på nett.

Sånn ser de ut:


Ellers kan jeg anbefale disse båtskoene fra Timberland, hvis båtsko er noe du vurderer. Det er jo ikke like allsidig, men stilig med shorts ihvertfall :) De er forresten på salg nå.

RocketMan

De Bjørn Borg skoene var jo ganske så kule. Kjipt de ikke selges mer.. Båtsko blir nok litt for lite allsidig på en interrail tur som du sier selv. Vanskelig å finne kule sko med god comfort, men skal holde et ekstra øye oppe for Bjørn Borg sko når jeg er i butikken :)