Gode skribenter?

Started by Junker, July 11, 2011, 03:32:46 AM

Previous topic - Next topic

Junker

Må si jeg bare ser gode skribenter inne på dette forumet, og kompetansen om alfa og omega, kvinner og sjekking er ganske høy her inne.
Jeg kommer fra en sosial omgangskrets der miljøet for nett-debattering og sjekking aldri har vært ett hovedfokus (Som kommer av ett litt høyt nivå av fordommer ute på bygda), og det jeg opplever er at de guttene som oftest har "minst" i knotten får "mest" på dotten, liksom. :P
Det jeg prøver å si er vel at jeg en dag gleder meg til å komme meg bort fra dette miljøet, og ut til de miljøer (Sjekke-relatert eller mer "intelligente" venner) jeg får inntrykk av her inne..!  :)

Noen som er i samme klemma som meg/har vært der eller?  :)

Jungeldyret

Vet hva du mener=) Velkommen hit da!

Femininist

Tror ikke du er alene om å ha det slik. Bygda er ikke for alle ;) Håper du kommer inn i miljøer der du føler deg hjemme. Det er gull verdt!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

--WTF?--

Er nok mye det samme over hele landet vil jeg tro. (Ser det slik at vi bare har én ordentlig by i Norge.)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Dag

Quote from: --WTF?-- on July 15, 2011, 03:49:37 AM
Er nok mye det samme over hele landet vil jeg tro. (Ser det slik at vi bare har én ordentlig by i Norge.)

Hvilket grunnlag bruker du for å si dette ??

J

Quote from: --WTF?-- on July 15, 2011, 03:49:37 AM
Er nok mye det samme over hele landet vil jeg tro. (Ser det slik at vi bare har én ordentlig by i Norge.)

Da må jeg spørre om hvor mange av norges byer du har vært i :P

Femininist

Lukkede miljøer og mennesker en blir "tvunget" til å være venn med tror jeg en kan møte uansett hvor en bor i landet. Som barn bor en i ett nabolag, går på en skole og har fritidsaktiviteter som stort sett er med de samme menneskene. Det gjelder både i ruale og urbane strøk. Forskjellen går nok på i hvilken alder det er legitimt å bryte opp fra barndomsvennene og hvor mange mennesker disse "øyene" har...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Dag

Hvis man ikke klarer sjekkingen i bygda si betyr det at man ikke har klart å få seg nok sosial verdi der. Bor man i Oslo der det er veldig mange på en plass er sjangsen større for at man klarer å få sosial verdi i visse miljøer.

Det er fullt mulig å få sosial verdi på bygda/mindre steder også, man må bare finne ut hvordan :)

Selv fikk jeg sosial verdi fra å være snill, imøtekommende, hjelpsom og hyggelig med alle, ha best karakterer av alle i kommunen, engasjere meg i kommunale saker (dvs. vise initiativ) etc.

Finn kodene og ta det heller som en utfordring! :)

Tingles

Quote from: --WTF?-- on July 15, 2011, 03:49:37 AM
Er nok mye det samme over hele landet vil jeg tro. (Ser det slik at vi bare har én ordentlig by i Norge.)


Og det er definitivt Bergen! :D
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.