Til gutta: Om jentekroppen!

Started by QueenB, August 27, 2011, 13:32:28 PM

Previous topic - Next topic

mortenoe

Quote from: Lars GV on May 28, 2012, 18:41:44 PM
Quote from: Lars GV on May 28, 2012, 18:28:11 PM
Enda et bilde har tikket inn, 3/4 nå.

Hvem er det egentlig som er med, mistet litt oversikt jeg. Koraboros og QueenB er klart med, hvem andre? Claw?
Stylish meldte seg aldri egentlig på men støttet bare en påstand, så skal ikke kreve bilde av han(men alle rumper er såklart velkomne på min innboks).

Så da tror jeg at jeg har fått inn de 3 som er med. Eller har jeg oversett noe?

Ser riktig ut det ;)
Er du klein eller?

Eh

Ser fram til DAT ASS-tråden nå!

Andreas GV

*Drumroll*
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bshhhhh!

Claw

Har ikke lovet noen ting fra meg selv, jeg bare trykker på knappene. ;)

QueenB

#94
hva blir det av bildene, da?

edit. eeeh, hvor, mente jeg...  :-[
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#95
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

joda, jeg vet det. Men samtidig, er han usikker på hvor mange det er som faktisk er med. Men du har rett, the more the merrier :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Lars GV

Sånn, da kan man fortsette denne tråden on topic videre, så kan rumper diskutere i denne tråden her. 8)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

tore





Vanligvis ville jeg ha gått for hun i midten, men jeg liker bedre å kose (de få gangene jeg gjør den slags) med en kropp som hun til høyre.

En annen ting som er turnoff er at jenter som hun helt til høyre ofte har lite attraktive bein. Det blir ikke like stilig når jenta har kneet fullt av fett. Denne jenta hadde forresten fine bein.

Av egen erfaring er jenter som er litt lubne for vide nedentil (det motsatte av trang). Mulig jeg er fordomsfull her, men det er i hvert fall det jeg har opplevd.

Jenta til venstre er for flat for meg. Hun er sikkert stilig på en catwalk og fin og vise fram til kompisene, men ikke en optimal sexpartner for meg.


fuglen

Forstår ikke hvorfor dere skal gjøre dette så vanskelig.
Hvis jeg blir kåt er hun deilig. Menn er ikke noen maskiner man putter inn tall til "17% fett, 45vinkel^2, 55kg, 0,8kg hår, fargekode98 = 7,8deilighetspoeng. Er du sexy så er du sexy. Får du ståpikk så er jenta deilig nok.

:-*

Claw

Quote from: fuglen on May 31, 2012, 00:21:03 AM
Forstår ikke hvorfor dere skal gjøre dette så vanskelig.
Hvis jeg blir kåt er hun deilig. Menn er ikke noen maskiner man putter inn tall til "17% fett, 45vinkel^2, 55kg, 0,8kg hår, fargekode98 = 7,8deilighetspoeng. Er du sexy så er du sexy. Får du ståpikk så er jenta deilig nok.

:-*

Min helt.

Potet

Quote from: fuglen on May 31, 2012, 00:21:03 AM
Forstår ikke hvorfor dere skal gjøre dette så vanskelig.
Hvis jeg blir kåt er hun deilig. Menn er ikke noen maskiner man putter inn tall til "17% fett, 45vinkel^2, 55kg, 0,8kg hår, fargekode98 = 7,8deilighetspoeng. Er du sexy så er du sexy. Får du ståpikk så er jenta deilig nok.

:-*
Teoretikeren i meg protesterer. Alt kan beskrives matematisk - du må bare ha de riktig verktøyene ;). Faktisk tror jeg man kunne lagd en slags formel for om man er tiltrukket av noen. Den ville dog inneholdt mange variabler og koeffisientene på variablene vil levariert stort fra person til person. Noen menn er dog så enkle at de kun trenger variabel pupp > c-cup :D
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Anugita

Quote from: fuglen on May 31, 2012, 00:21:03 AM
Forstår ikke hvorfor dere skal gjøre dette så vanskelig.
Hvis jeg blir kåt er hun deilig. Menn er ikke noen maskiner man putter inn tall til "17% fett, 45vinkel^2, 55kg, 0,8kg hår, fargekode98 = 7,8deilighetspoeng. Er du sexy så er du sexy. Får du ståpikk så er jenta deilig nok.

:-*

Men enkelte av dere får jo ståpikk av hva som helst! Og bare tanken på ett ligg eller ei sexy dame kan jo få den til å stå, så vi vet jo faktisk ikke om dere faktisk vil ha oss eller bare tenker på Megan Fox for å få tømt dere ;)

QueenB

Quote from: Anugita on May 31, 2012, 10:14:18 AM
Quote from: fuglen on May 31, 2012, 00:21:03 AM
Forstår ikke hvorfor dere skal gjøre dette så vanskelig.
Hvis jeg blir kåt er hun deilig. Menn er ikke noen maskiner man putter inn tall til "17% fett, 45vinkel^2, 55kg, 0,8kg hår, fargekode98 = 7,8deilighetspoeng. Er du sexy så er du sexy. Får du ståpikk så er jenta deilig nok.

:-*

Men enkelte av dere får jo ståpikk av hva som helst! Og bare tanken på ett ligg eller ei sexy dame kan jo få den til å stå, så vi vet jo faktisk ikke om dere faktisk vil ha oss eller bare tenker på Megan Fox for å få tømt dere ;)

word.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#104
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.