Nettdating/sukker.no

Started by Tingles, September 02, 2011, 00:24:03 AM

Previous topic - Next topic

Tingles

Er det noen her som føler de er såpass "flinke" på sukker at de vil dele sin kunnskap eller profil?

Jeg er veldig interressert i hva som gjør en god profil, og veldig gjerne lese en god profil(teori vs. praksis ;))
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

VB

0330 bloggen har jo masse info om dette her.

Hint: Bilder, bilder, bilder!

Lars GV

Som VB skrev, det står mye om det på bloggen. Neste podcast, episode 3, er også en "nettdating-spesial". :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Miss Føniks

Bilde er det viktigste, faller jeg ikke for bilde em en gang. gidder jeg ikke en gang trykke meg inn på profilen.
The Phoenix always rises from the asses

Tingles

Dere skriver mye om det og det er nyttig sånn sett, men blir litt teori vs. praksis..
Skjønner at bilder betyr mye, men for meg som ikke har peiling på hvordan jeg ser ut på bilder eller hva jeg "sier" på bildet. Så ville det vært spennende å se hvordan en av de gode profilene er lagt opp mht. bilder og profil tekst :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Smog

Ville folk vært villig til å dele sin profil på forumet sånn at folk kan gi tilbakemeldinger på den?

Tingles

Hvor viktig er kallenavnet på sukker? Er det ett make or break punkt? Hva vil dere kalle ett bra kalle navn og hva er ett dårlig? Ta gjerne utgangspunkt i navnene her inne!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

VB

Quote from: Tingles on September 06, 2011, 23:22:42 PM
Hvor viktig er kallenavnet på sukker? Er det ett make or break punkt? Hva vil dere kalle ett bra kalle navn og hva er ett dårlig? Ta gjerne utgangspunkt i navnene her inne!

Navnet er lite viktig saa lenge det ikke er helt bak maal. Jeg vil si unngaa navn som "playah83", "sexmachine", etc... Et slikt navn kan gi veldig negative assosiasjoner siden de fleste med slike navn er tullinger. Men naa skal det sies at jeg aldri har testet aa signe opp paa en dating side med et slikt navn saa det kan godt hende jeg tar helt feil her, snakker kun fra hva jeg selv leser inn i slike navn.

Sicarius

Eller Kannibalen!
Ler fortsatt litt av han usikre fyren som gikk rundt med det navne skiltet på en sukkerfest ;)

Jeg bruker bare type hvis jeg heter Rune Jensen
Brukernavn: RJensen
People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily.
If it is worth doing well it is worth doing poorly

makari

Hadde vært kult om noen satt på hemmeligheten bak suksess på sukker :P

Er jo komplett umulig og få jenter i prat.. :P

MErlin

Les innleggene og følg rådene på 0330.no nøye, så vil du oppleve at "problemet" blir å rekke over alle jentene som er interesserte. Du må jobbe litt med profilen, men det skal faktisk ikke så mye til for å få gode resultater på sukker.

Jungeldyret

Nicket du velger skal ikke kunne si noe om deg, det enkle er som regel det beste. Du kan jo selv se hva du tenker om jeg skriver "wizard19" eller "hunter" du kommer garantert til å se et bilde av meg eller hva jeg driver med.

Fine nick:  som Sicarius skriver funker det, men jeg kommer aldri til å bruke det Fornavnet/etternavn TOlsen, du har også RJ (Ronny Johnsen), LasseT.
Noen har kallenavn som ikke betyr noe, jeg synes heller fornavn pluss årstallet du er født er bedre (dette er min mening).

Nick har litt å si ,men ikke overdriv heller ikke prøv og imponere ( hvorfor imponere når bildene viser hvor kjekk du er...)

vinnersmilet

Ikke skriv at hun har stor panne :p

Kadlige

Profil på sukker= abonnement på mus ;)

Chuck Baz

Quote from: vinnersmilet on October 23, 2011, 05:30:11 AM
Ikke skriv at hun har stor panne :p
Gjort det før! Med en veninne og ikke en random da heldigvis, sur ble hun likefullt!