Nettdating/sukker.no

Started by Tingles, September 02, 2011, 00:24:03 AM

Previous topic - Next topic

vinnersmilet

Jeg tenner på stor panne, særlig med litt sånn blodårer på. Er en jente på amnestygruppen min som har deilig stor panne. Har så lyst til å legge lillesmilet på den. Blir gal av den panna, føler den kommer mot meg i rommet.

soprano

Quote from: vinnersmilet on October 26, 2011, 04:36:43 AM
Jeg tenner på stor panne, særlig med litt sånn blodårer på. Er en jente på amnestygruppen min som har deilig stor panne. Har så lyst til å legge lillesmilet på den. Blir gal av den panna, føler den kommer mot meg i rommet.

Haha!

vinnersmilet

Alle har sin greie beiby, man må bare klare å observere seg selv samtidig som man er det man ser etter :p

Grapefrukt

Alt er jo relativt, men hva er et "godt resultat" i nettdating? Mus og/eller dame?

soprano

Quote from: Grapefrukt on October 28, 2011, 15:38:17 PM
Alt er jo relativt, men hva er et "godt resultat" i nettdating? Mus og/eller dame?

Det kommer jo an fra person til person. I første omgang er det vel lysten som styrer hos mange (mus).

Noen ganger er det best å ikke tenke altfor langt inn i framtiden. Man må kunne ha en flørt med noen uten å tenke på et evt. forhold mange måneder fram i tid

Jeg skal på backpackertur etter jul, så jeg er mest ute etter en flørt (mus)   :D

soprano

Jeg har et spørsmål som er relevant til topic.

Bæsjer jeg meg selv på leggen ved at jeg legger ut bilder i singlet på profilen min? Jeg har etter hvert fått inntrykk av at menn i singlet settes i båser som white trash, bolere, kroppsbyggere, harry osv.

Jeg går ikke i singlet når jeg er ute blant folk, men når jeg er hjemme, liker jeg å gå i singlet pga. at det er behagelig. Derfor har bildene tilfeldigvis vært med singlet. Forrige gang jeg var en måned på sukker, la jeg ut bilder i singlet. Jeg ble fornøyd med responsen jeg fikk, så derfor tenkte jeg å legge ut de samme bildene denne gangen også.

Kanskje jentene bare driter i om jeg har på singlet eller ikke..?  ;)


vinnersmilet

Jeg har ingenting med hva du gjør, men jeg ville kanskje droppet singletbilder hvis det var foran speilet med kameraet synlig på bilde ;)
Hvis du derimot har ett av deg der du er i aktivitet, kanskje hopper opp for å slamdunke.. vis at du er en fyr som liker fysisk aktivitet!

piken

Hvis du KUN har bilder av deg selv i singlet ville jeg nok stusset litt. Men ett eller to skader ikke, med mindre det er typiske foran-speilet-bilder. Prøv å tenke på at bildene skal reflektere litt av hvem du er som person, og siden du liker å gå i singlet blir jo det representativt. Men du har sikkert andre sider du liker å vise frem også? Kanskje du kan spørre noen av vennene dine om de har noen bilder av deg "med mer klær"? Evt få med deg noen på fotoshoot :)

Generelt liker jeg ikke at gutta har lagt for mye tid og arbeid i bildene de velger å legge ut på nett. Det kan fort virke litt try-hard. Fint å kunne se litt hvordan personen ser ut og noe som gjenspeiler interesser, men er det over 10 bilder syns jeg det blir litt mye. Bilder av andre ting enn deg selv er også uinteressant for min del, f.eks. "Hunden min", "Datteren min" eller "Hybelen min" - med mindre det hele er gjort på en humoristisk måte.

soprano

Quote from: kastanje on October 30, 2011, 11:15:52 AM
Om du legger ut bilder av deg i singler har du sikkert mange andre ting som taler til din fordel. For å si det sånn.

Ja, det må gå an å vise litt muskler

soprano

Quote from: vinnersmilet on October 30, 2011, 13:04:11 PM
Jeg har ingenting med hva du gjør, men jeg ville kanskje droppet singletbilder hvis det var foran speilet med kameraet synlig på bilde ;)
Hvis du derimot har ett av deg der du er i aktivitet, kanskje hopper opp for å slamdunke.. vis at du er en fyr som liker fysisk aktivitet!

Quote from: piken on October 30, 2011, 13:28:28 PM
Hvis du KUN har bilder av deg selv i singlet ville jeg nok stusset litt. Men ett eller to skader ikke, med mindre det er typiske foran-speilet-bilder. Prøv å tenke på at bildene skal reflektere litt av hvem du er som person, og siden du liker å gå i singlet blir jo det representativt. Men du har sikkert andre sider du liker å vise frem også? Kanskje du kan spørre noen av vennene dine om de har noen bilder av deg "med mer klær"? Evt få med deg noen på fotoshoot :)

Generelt liker jeg ikke at gutta har lagt for mye tid og arbeid i bildene de velger å legge ut på nett. Det kan fort virke litt try-hard. Fint å kunne se litt hvordan personen ser ut og noe som gjenspeiler interesser, men er det over 10 bilder syns jeg det blir litt mye. Bilder av andre ting enn deg selv er også uinteressant for min del, f.eks. "Hunden min", "Datteren min" eller "Hybelen min" - med mindre det hele er gjort på en humoristisk måte.

Et bilde på dass, selv uten kamera synlig er fy-fy eller?  :P Jeg synes jeg var så kjekk på det dassbildet  :D

Skal skaffe noen bilder av meg på jakt. Det er vel positivt :-)

piken

Et dassbilde i seg selv er ikke nødvendigvis stygt, men det er bare så .. klisjé?

Dog skal det sies at fyren jeg har falt pladask for hadde dass-bilde som profil-bilde! Så det er absolutt ingen dealbreaker ;)

Jaktbilde kan være kult!

Prøv å spørre en venninne om ikke hun kan ta en titt på profilen din og bildene du har der, så får du sikkert noen gode tips.

vinnersmilet

ÆSJ jeg drakk meg for full for en skikkelig digg panne i går.

MEN VET DERE HVA.. jeg møtte hun sukker-dama som hadde blitt rasende på meg fordi jeg sa hun hadde stor panne i køen på narvesen i går

Jeg begynte å le som bare faen, i virkeligheten så hun ikke ut som en person som hadde hatt nubbsjangs på meg

Så husk det folkens at det er mange som lurer :) og som ikke egentlig har 1% av den utstrålingen de legger ut på nettet

Tingles

Det er nok en spesiell type jente som liker bilde tatt på dass :P
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Jeagle

er raskt spørs mål. av de meldingene jeg sender ut så får jeg ikke svar, eller besøk på profilen min. hva betyr dette?
å være eller ikke være

guffen

Quoteav de meldingene jeg sender ut så får jeg ikke svar, eller besøk på profilen min. hva betyr dette?

At det er noe "galt" med profilbildet ditt, eller meldingene du sender :)

Hva skriver du i meldingene ?
Leser de meldingene ?
Gjelder dette alle du sender til ?