Nettdating/sukker.no

Started by Tingles, September 02, 2011, 00:24:03 AM

Previous topic - Next topic

veroni2011

At du ikke får svar skjer nok ganske ofte. Husk at jentene på sukker har MANGE å velge i. Synes dog det er litt rart at de som leser meldingene dine ikke tar en titt på profilen.
Jeg er ikke spesielt god på nettdating enda, men har lagt merke til at flertallet av de som leser meldingen også ser på profilen. Langt i fra alle svarer, men de som gjør det er som regel interessert. Jenter får, tror jeg, så mange meldinger hver eneste dag at dersom de i det hele tatt gidder å bruke tid på å svare deg så gjør de ikke det for å være høfflig. Da liker de det dem har sett.

Igjen, ikke brukt så mye tid på nettdating enda, men det er min forståelse av dette så langt.
Kanskje du bør prøve å bytte profilbilde? Har du et bedre du kan prøve?

Eventuelt kjøp en profil hvis du har 15k til overs. Tipper det kan være verdt pengene for de som ikke får noe respons i det hele tatt.

Jeagle

Quote from: guffen on February 08, 2012, 12:44:32 PM
Quoteav de meldingene jeg sender ut så får jeg ikke svar, eller besøk på profilen min. hva betyr dette?

At det er noe "galt" med profilbildet ditt, eller meldingene du sender :)

Hva skriver du i meldingene ?
Leser de meldingene ?
Gjelder dette alle du sender til ?

det gjelder flertallet 1/5 er inne på profilen. mens 4/5 er ikke innom en gang. så er nok profil bildet ja:( men har ikke noen andre bilder jaja
å være eller ikke være

veroni2011

#32
Grovsortering.
Gå gjennom søkelisten, plukke ut de du liker bilde på i nye tabs, se på profilene, lukke de du ikke liker, sende melding. Har du en bra profil med bra bilder er vel det meste du kan gjøre allerede gjort. Da er det, som instruktørene også sier, å sende en enkel melding ala: "Hei! Jeg heter ananas, går det bra? :)" eller noe i den duren.

Vil du fraråde oss å bruke denne åpningsmeldingen? Burde man heller henvise til ting i profilen, spørre om noe "interessant" etc?

Jeg har plukket opp mange av tipsene fra bloggen, blant annet dette med åpningsmeldingen, og når den skal være så clean og enkel er nevnte fremgangsmetode en fin og rask grovsortering.

Dvs, dette er jo egentlig en grovsortering av grovsorteringen som allerede er gjort automatisk for deg med disse matchetallene (på sukker). Vet at de ikke alltid henger på greip, men noe er det vel i det. Så lenge folk svarer sånn nogenlunde opprikte på spørsmålene.

Jeagle

Jeg bruker og skrive noe som. "Hei. Hvordan går det? Gjordt noe spenendes i helgen?"
å være eller ikke være

Carebear

1. Du bør kjøre det du skriver gjennom en stavekontroll.
2. 0-1 spørsmål er nok i første melding.
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Jeagle

Så. Da er spørsmålene generelt ok da eller??
å være eller ikke være

Jeagle

Quote from: kastanje on February 08, 2012, 18:29:30 PM
"Gjort noe spennende i helgen?"
hva er galt med spmet? Dyseleksi så skrive feil ser jeg ikke
å være eller ikke være

Jeagle

Hehe oki. Får investere i word da. Eller se om jeg får deg til og komme og ta noen bilder,
å være eller ikke være

Chuck Baz

Å investere i Word hørtes ut som en dårlig idé om du ikke har behov for det ellers, OpenOffice duger like fint til det aller meste.

veroni2011

Hehe, takk for tilbakemeldingen ananas :)

Jeagle

Hehe var ikke meg. Vi kom frem til at jeg skulle lage middag og du skulle bake. Men er med på bilder og.
å være eller ikke være

Jeagle

hehe. helaften du. blir så gøy atte:p
å være eller ikke være

Jeagle

etter og ha lagt ut et nytt profil bilde fikk jeg noen flere treff, men så fjærnet sukker det. pga t de mener det er for utydelig. etter og ha prøvd de jeg har som er bra så får jeg samme svaret. noen tips???
å være eller ikke være

veroni2011

dessverre. Fikk det samme på et jeg brukte også. I det hadde jeg redigert bilde noe med å ta bort noe dårlig bakgrunn etc, ikke pyntet på meg selv:) Så selv om ansiktet var hovedfokus og veldig tydelig så måtte jeg fjerne det..

veroni2011

Ser Genuine Connections har laget en post nå med tips til nettdating.. Ser de har noe forskjellig utgangspunkt i førstemeldingen. De mener den skal være "orginal" og/eller interessant.. Er vel ikke noe fasit på disse tingene. GV-gutta mener man skal holde det svært enkelt. Skal ikke være lett! :)