Det er, antagelig, et tegn på at hun ikke er keen. Har opplevd det selv og jeg har også brukt det selv.. Altså at jeg har pratet med jenter og i "kampens hete" har jeg sagt "joda, kanskje vi kan få til det en gang.." når de spør om date eller å møtes.. Ofte tenker jeg da at jeg ikke kommer til å møte dem, men vil ikke lukke døra helt heller..
De jentene jeg faktisk har møtt har svart noe ala "Ja, det synes jeg vi skal!" eller "Det hørtes bra ut, møter gjerne deg en dag..".. eller noe i den duren. Svar type "ja, kanskje vi kan gjøre det en gang".. kombinert med noe om at de er veldig opptatt fremover er et dårlig tegn. Så langt min erfaring går i hvert fall.
Å ta det litt som det kommer svar betyr at hun ikke er keen, eller ikke helt klar..
På sukker har som regel de fleste mange "på gang" samtidig. Jeg prater med masse jenter samtidig og kunne ha linet opp dater hvis jeg ville. Dette gjelder nok spesielt jentene der inne. Sannsynligvis. Og selv har jeg en liten prioritet på hvem av de jeg melder med jeg vil møte først.. går det dårlig, neste. Eventuelt date flere samtidig. Kanskje hun vil se ann en annen først, eller at hun bare ikke er klar for date enda.. Sukker legger opp til at folk kan være ganske kyniske.
Det å finne rett tidspunkt for å lufte å møtes er en balansegang. Du må legge inn nok prat til at du føler de er trygge på deg, og når du føler du har dem på det mest nyskjerrige så lufter du å møtes. Hvor mange meldinger som skal til varierer fra jente til jente. Du må prøve deg frem nok til at du får en feeling på det.
Å finne en felles interesse som ligger et stykke frem i tid kan også være en bra ting. Dere har da en slags avtale om å møtes, men det er så langt frem i tid at det ikke blir for pushy for jenta.
Selv har jeg brukt sommeren for alt det er verdt. Vri samtalen inn på hva dere liker å gjøre om sommeren. Type lange kvelder, varme dager.. vin, festivaler, bål, nattbading. Jeg har 100% uttelling på at jenter da åpner seg veldig.. du klarer å bringe frem en god følelse de får når de tenker på ting de liker. Om det er festivaljente så kan du si noe ala "drit kult, jeg elsker festivaler!.. vi burde dra en gang sammen".. Så videre kan du slenge inn en "synd det er lenge til sommeren.." "Vi burde jo treffes en gang før sommeren, vi som skal på konsert og greier!.."
Mulig jeg er way of på comfort og BT byggingen din her siden jeg ikke kan lese hele samtalen du har med jenta, men sånn generelt må du være litt obs på de "kanskje det ja.. men jeg er litt opptatt om dagen" svar. Da må du antagelig ikke pushe på for hardt enda. Og ha mange på gang der samtidig. Overflod ftw.
Når det gjelder akkurat denne spesifikke situasjonen så er jeg litt usikker.. Jeg ville gått videre og ikke tenkt noe mer på henne på en god stund. Nærmere sommeren kan du prøve igjen en hyggelig melding hvis hun fortsatt er mye online på sukker da. Kanskje har hun datet andre i mellomtiden og det har skjært seg.
Men hva vet jeg. Snart helg, nye sprell og sukkerdate! Lykke til