Nettdating/sukker.no

Started by Tingles, September 02, 2011, 00:24:03 AM

Previous topic - Next topic

kalle45

Hehe mulig det gikk litt fort i svingene for meg der. Var det du eller jentene som tok initiativ til å be om unnskyldning? Hvis det er jentene som tar initiativet til å beklage, så mener jeg bare at det fremdeles er mulighet for at jenta er interesert i deg. Det var egentlig det eneste jeg mente med det sitatet ;)

tore

Hei. Meldte meg inn på sukker for 3 uker siden. Jeg var fornøyd med responsen i starten, men så dabbet det skikkelig av. Bildene og profilteksten er uforandret gjennom hele perioden.

Uke 1: 15 henvendelser fra jenter i form av enten hjerter eller meldinger.

Uke 2: 1 henvendelse

Uke 3: 0 henvendelser

Er ikke dette litt merkelig?   :)


Bor i Trondheim forresten.

Stemning

Det er fordi du var ny og alle så deg på "nye medlemmer" listen + at alle som er der så deg for første gang da de browset da. Nå ser de samme deg på nytt, og du blir ikke vurdert bedre andre gangen om du ikke har endret noe.

tore

Quote from: Stemning on October 15, 2012, 23:23:25 PM
Det er fordi du var ny og alle så deg på "nye medlemmer" listen + at alle som er der så deg for første gang da de browset da. Nå ser de samme deg på nytt, og du blir ikke vurdert bedre andre gangen om du ikke har endret noe.

Aha :)

Profilen min har helt klart forbedringspotensiale. Spesielt bildene. Jeg får jobbe litt mer med profilen neste gang jeg benytter sukker.

Men nå blir det bare byturer framover. Jeg syns det er mye morsommere å møte jenter på byen. Finere er de også :)

tore

Quote from: Ananas on October 16, 2012, 00:32:20 AM
Quote from: tore on October 15, 2012, 23:56:31 PM
Quote from: Stemning on October 15, 2012, 23:23:25 PM
Det er fordi du var ny og alle så deg på "nye medlemmer" listen + at alle som er der så deg for første gang da de browset da. Nå ser de samme deg på nytt, og du blir ikke vurdert bedre andre gangen om du ikke har endret noe.
Jeg får jobbe litt mer med profilen neste gang jeg benytter sukker.
Bare bytt bilde.

Ja, får gjøre det senere en gang. Medlemskapet mitt går ut snart uansett. Akkurat nå syns jeg det er morsomere å sjekke på byen :)

lamasen

Quote from: Ananas on September 08, 2012, 18:41:11 PM
Observasjoner rundt sukker:

Ikke fortell meg at du "ikke vet hva du skal skrive i disse postene." Du skriver da noe.

Har ikke helt troen på dette her, men man vet jo aldri.. Er også en gjenganger :)