Ting som irriterer deg!

Started by Vandelay, September 02, 2011, 18:36:08 PM

Previous topic - Next topic

Vandelay

Fortell hva som irriterer deg

--WTF?--

- Folk som ikke hører etter når jeg snakker.
- Folk som skal belære meg om hvordan jeg skal leve livet mitt.

Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Femininist

- Mennesker som mener noe uten å ha reflektert over saken.

Ellers så er det ikke alltid jeg sier "takk for praten etc.", men sier "jeg er trøtt, hade!".
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

QueenB

når folk som ikke kjenner deg, skal analysere deg istedenfor å prøve å bli kjent med deg, og sier "du er SÅNN du!", når du ikke er "sånn" i det hele tatt. Blir kvalm.  >:(

piken

Håhå, her kunne jeg skrevet til krampa tar meg. Her er noe:

- folk som ikke går bakerst i bussen når den er full
- bakesnus
- folk som bruker automatisk døråpner på lesesalen uten å være handicappet
- folk som går i forsvarsposisjon når man forsøker å gi konstruktiv kritikk
- folk som ikke klarer å være ærlige om filleting
- at folk gjør én ting og sier noe annet (eller omvendt)
- dopapiret FEIL vei (det skal vende utover!)
- og klassikeren: åpent dolokk

Dorian Gray

Ikke for å starte en krig her, men helt seriøst: Hva er det som er så ille med at dolokket står oppe? Er da like ille for å oss ta dolokket OPP igjen etter at dere har vært på do.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

--WTF?--

Quote from: piken on September 03, 2011, 00:11:20 AM

- dopapiret FEIL vei (det skal vende utover!)


JA!  Hva er "greia" med å henge det feil vei?  ???
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

TastyTom

Hva er greia med å gidde å irritere seg over dasspapiret?

Carebear

Quote from: QueenB on September 02, 2011, 20:18:38 PM
når folk som ikke kjenner deg, skal analysere deg istedenfor å prøve å bli kjent med deg, og sier "du er SÅNN du!", når du ikke er "sånn" i det hele tatt. Blir kvalm.  >:(

superduper enig
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Kenti

#9
Irriterer meg svært lite over andre for tiden, men om det skal være en ting som irriterer meg så er det dette (Mest fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal jobbe meg rundt det enda).

-Overdrevet moralsk korrekte mennesker som klamrer seg fast til sine verdier, og som man ikke kan ha en diskusjon med uten at de skal fortelle deg hva som er "riktig" eller "galt".  

For all del jeg misliker ikke folka for det, men jeg hater usikkerheten som ligger bak og strategiene de bruker for å føle at de "vinner".

Femininist

kom på en ting til; Mennesker som ikke klarer å skille hvordan verden er og hvordan den bør være i diskusjoner!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

piken

Dorian Gray: Jeg liker å ha dolokket nede av hygieniske årsaker. Ofte vasker man seg på samme rom som man gjør sitt fornødne, og da vil jeg helst ikke ha "dospruten" der hvor jeg tar tannpussen. I tillegg ser det mer hyggelig ut med dolokket nede. Gutter er generelt flinke til å ta ned doringen, så hvorfor ikke ta med lokket i samme slengen? Det er der for en grunn :)

Og angående dopapiret så liker jeg å være så effektiv som mulig på do, derfor dopapiret utover :)

--WTF?--

Quote from: piken on September 03, 2011, 17:40:45 PM
Og angående dopapiret så liker jeg å være så effektiv som mulig på do, derfor dopapiret utover :)

- ineffektive folk irriterer meg  ;)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Dorian Gray

Piken: Jeg har aldri tenkt på det sånn før! :o Fra nå av, aldri mere dolokket opp!
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Tingles

#14
Quote from: piken on September 03, 2011, 00:11:20 AM

- dopapiret FEIL vei (det skal vende utover!)


I second that!


Ellers er det vel kun bagateller (som resten av oss ser det ut som) som ellers irriterer, betyr som regel ikke så mye, med mindre jeg eller settes i fare pga andres idioti og da tenker jeg spesielt i trafikk :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.