Ting som irriterer deg!

Started by Vandelay, September 02, 2011, 18:36:08 PM

Previous topic - Next topic

Potet

Denne posten skal jeg gradvis oppdatere når jeg finner på noe nytt. Her kan det komme mye morsomt:

Irritert/forbanna
- Folk som er dårlige til gi kritkk (slår meg helt vrang hvis noen sier det på en overlegen eller veldig belærende måte, selv om budskapet kan være godt)
- Venting i kø nå det kunne vært unngått (laaaaange køer i matbutikk og kun én kasse åpen til tross for at det er flere andre på jobb)
- Besserwissere
- Folk som ikke hører etter
- Folk som er treige med å gi meg beskjed om noe jeg burde fått beskjed om tidlig, og som fører til at jeg får dårlig tid eller ikke rekker det
- Følelse av sosial utestengelse
- Tape
- Dobbeltmoral
- Mennesker som oppfører seg veldig anderledes når du er sammen med personen i gruppen enn når det kun er dere to. Dette gjelder altså folk som plutselig er behandler deg mye dårligere når dere er i en gruppe sammen, men ikke på tomannshånd.
- Folk med dårlig oppdragelse
- Juksing i en konkurranse jeg deltar i
- Trangsynte og fordomsfulle mennesker

Irriterer litt/merkelig oppførsel Her kommer mye sært :)
- Folk som svarer "stemmer" som respons på et spørsmål de har fått besvart. (De stiller meg et spørsmål som de lurer på. Jeg svarer, og de sier "stemmer"). Høres bare teit og rart ut
- Folk som slikker seg på fingeren før de blar om en side
- Folk som puster tungt
- Folk som går fryktelig sakte eller bruker unødvendige lang tid når jeg har dårlig tid
- Orddelingsfeil, intetkjønn i bestemt form ental (huse istedenfor huseT), bruk av ordet "ting" når ordet bør være erstattet av et mer beskrivende ord (ja, jeg er en grammatikknazi på visse områder :D)
- Folk som dytter i kø
- folk som skriver på dialekt (ikke sidemål) på chat/sms
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Wow! Høres ut som du blir lett irritert potet ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Potet

Hehe, er ikke sånn at jeg klikker for alt av det jeg nevner her, men er mer det at jeg misliker slik oppførsel. I hvilken grad det går utover meg påvirker så klart veldig mye. F.eks. kan det hende at jeg bare rister litt på hodet for meg selv eller ler av en person når jeg oppdager dobbeltmoral, men det kan hende at jeg blir forbanna hvis det tydeligvis gjelder andre regler for meg og at jeg føler det går veldig utover meg. Det som går under merkelig oppførsel er mer sånn jeg ler av framfor at jeg blir irritert over det. Sett deg ned og tenk litt, så skal du nok finne ut at det er mye som også kan gjøre deg irritert/forbanna ;)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Tingles

Men hva er vitsen med å finne ut hva som irriterer? Var mye gøyere å tenke over hva som gledet meg!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

lamasen

- Dumme folk
- Folk som kaster bort tida mi
- kø
- ting som ikke funker
- handleposer som revner
- regn
- kø
- folk som poster "visdomsord"
- hippier
- natur og ungdom
- å tape
- kø
- å være blakk
- kjedelig prat i lunsjen
- tv
- ordtak
- folk uten humor
- tullinger som bruker en fellesferie på å forklare noe jeg vet allerede fordi de er for dumme til å skjønne greia selv.
- folk som går ut fordi de blir provosert av alt mulig rart.


også negativt innstilte folk :D


Femininist

Potet; Tenkt på dette i noen dager nå, og bortsett fra mennesker som bryter avtaler så klarer jeg ikke å komme på noe mer som irriterer meg. Spontan skuffelse kommer oftere "æsj, jeg rakk ikke bussen", eller ting som går tregt, men når situasjonen er over så er det glemt. Er ikke plagsomt eller irriterende.

Synes irritasjon er en grusom følelse å ha.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Potet

Quote from: Femininist on September 09, 2011, 20:50:28 PM
Potet; Tenkt på dette i noen dager nå, og bortsett fra mennesker som bryter avtaler så klarer jeg ikke å komme på noe mer som irriterer meg. Spontan skuffelse kommer oftere "æsj, jeg rakk ikke bussen", eller ting som går tregt, men når situasjonen er over så er det glemt. Er ikke plagsomt eller irriterende.

Synes irritasjon er en grusom følelse å ha.
Hehe, så lang liste som jeg hadde skulle man trodd at jeg var en skikkelig gretten og sur person. Den første listen går mye på personlige egenskaper hos personer jeg ikke liker ha som venner. Det må da være noen egenskaper du misliker hos personer?

Når det kommer den andre listen er det som nevnt mye sært :). Ikke noe som jeg tenker over i etterkant, men som jeg synes er rart der og da. Forøvrig er det langt mer jeg blir glad/ler av, så jeg er generelt en veldig lystig og glad person, men som er ganske bevist på hvordan jeg reagerer på omgivelsene rundt meg.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Bra du er en glad person! Å unngå irritasjonsmomenter er viktig, så sånn sett er det flott at du har kartlagt dem.

Masse jeg missliker hos andre mennesker, men de unngår jeg stort sett så jeg ikke rekker å bli irritert. Prøver og å godta at andre mennesker handler og tenker ulikt fra meg. "De fleste mennesker er dumme og handler ubevisst, og det er ingenting jeg kan gjøre med det". Samt å godta at alle andre ser på meg på samme måte.

Kommer jeg bort i situasjoner jeg er i ferd med å bli frustrert prøver jeg å tenke "hvorfor gjør han/hun det der?!" og da finner jeg som oftest et logisk svar jeg kan godta eller en løsning.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

QueenB

jeg er ofte sen, men det er ikke av egoistiske grunner, men fordi jeg rett og slett er distré, og begynner å ordne meg for sent. og jeg får alltid dårlig samvittighet, og ber om unnskyldning. Så på vegne av alle forsentkommere: unnskyld  :-*

lamasen


Jungeldyret

Mennesker som gidder å bruke tid på å irritere seg over det andre gjør feil eller som er irriterende! (Nå får jeg vel mange kommentarer så velger å aldri gå inn på denne posten igjen, før kanskje i morgen... ) ;)

Tingles

Quote from: piken on September 03, 2011, 17:40:45 PM
Dorian Gray: Jeg liker å ha dolokket nede av hygieniske årsaker. Ofte vasker man seg på samme rom som man gjør sitt fornødne, og da vil jeg helst ikke ha "dospruten" der hvor jeg tar tannpussen. I tillegg ser det mer hyggelig ut med dolokket nede. Gutter er generelt flinke til å ta ned doringen, så hvorfor ikke ta med lokket i samme slengen? Det er der for en grunn :)

Og angående dopapiret så liker jeg å være så effektiv som mulig på do, derfor dopapiret utover :)


Takk for ny tvangstanke! Klarer ikke trekke ned doen før dolokket er nede nå.. :D
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.


Torstein

Quote from: Jungeldyret on September 13, 2011, 13:09:50 PM
Mennesker som gidder å bruke tid på å irritere seg over det andre gjør feil eller som er irriterende!

Jeg HATER folk som irriterer seg over andre som irriterer seg over ting!! FUCK YOU





:)