Til jenter: Gutters stil

Started by Dorian Gray, September 03, 2011, 00:27:47 AM

Previous topic - Next topic

Anders GV


Torstein


QueenB

Quote from: Vandelay on September 14, 2011, 12:10:11 PM


håper det er mot.

caps er no-no med mindre du vil se ut som en australsk rugbyspiller, eller en amerikansk hillbilly.

Vandelay

Quote from: Vandelay on September 14, 2011, 12:10:11 PM


Mot ;)

Forresten interessant at ingen bemerket hvem som er capsmodellen på bildet...  som jeg fant på en random halvamatøraktig nettbutikk.

Anders GV

Quote from: Vandelay on September 15, 2011, 01:35:12 AM
Quote from: Vandelay on September 14, 2011, 12:10:11 PM


Mot ;)

Forresten interessant at ingen bemerket hvem som er capsmodellen på bildet...  som jeg fant på en random halvamatøraktig nettbutikk.
Var derfor jeg lurte, JT er jo selverklært moteguru. :)

Vandelay

#20
Aha... Jeg vet ikke jeg altså. Det bildet er ikke noe fashion statement, mye heller bare et helt vanlig "viseproduktet-harrynettbutikk"-bilde. Skjønner ikke hva JT gjør på, kanskje dette var før han slo igjennom?

Uansett: Når JT ikke ser bra ut med caps... dere vet resten!

Det vil si... oss med denne capsen har lov å gå med caps:

depeche1

før han slo igjennom?
Han kler seg jo fortsatt stygt og harry.

kaktus

Han siste på dagens mann hadde jo caps, og var den mest populære av jentene
på den episoden og alle de andre episodene hittil. :) han fra new zealand

Femininist

Har ikke sett episoden, men tviler på at det var capsen som gjorde han populær ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

piken

Jeg liker ikke caps på gutter, men sånn typisk Emil i Lønneberget-lue er veldig sjarmerende etter min smak. Særlig hvis man har litt rocka stil.

Jungeldyret

#25
Hvilke av disse er godkjente og hvilke foretrekker dere (Gavin DeGraw er så sjarmerende ;))










(Eneste bilde han har en caps på...)

kaktus

Quote from: Femininist on September 16, 2011, 11:39:19 AM
Har ikke sett episoden, men tviler på at det var capsen som gjorde han populær ;)

Joda var nok kun capsen som gjorde utslaget ;p

piken

Jungeldyret: Jeg likte hodeplagget på det øverste bildet best :) Nr 2 går an, men da må man ha rett stil for at det ikke skal bli for bestefar. Resten ser jeg helst at man dropper, med mindre man har gode grunner for å gå med det.

Anugita

Jungeldyret: Jeg likte ingen av de hodeplaggene...

Dorian Gray

Jenter, hva med vinterklær? Hva er bra og ikke bra? Veldig mye gode svar her, setter pris på det :)
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.