Fremtidsdrømmer

Started by Femininist, September 06, 2011, 00:33:56 AM

Previous topic - Next topic

Femininist

Er nysgjerrig på hvem menneskene her er! Går ut fra de fleste ikke vil fortelle så mye om nåtiden og fortiden, men fremtiden og hva en håper og ønsker der er kanskje litt mindre ufarlig? ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

vinnersmilet

Litt rart at denne tråden ikke har tatt av mer.

Jeg har lyst til å tilbringe en måned på en øy uten noen hjelpemidler. Overleve på kokosnøtter og ekorn jeg fanger med hendene!
Tenk deg det. En måned uten regninger, uten mobil, uten mennesker. Det hadde vært perfekt å ha en kvinne på øya som jeg kunne redde fra et farlig dyr og bygge en latterlig stråhytte til. Jeg ser for meg en fase der jeg sulter og vil gi opp, og så en fase der jeg prøver, og så en fase der jeg mestrer! Hirr hirr.

--WTF?--

Jeg vil gjøre ferdig utdannelsen jeg tar nå, og så begynne på enda én. Til slutt blir jeg overkvalifisert til enhver jobb, slik at jeg kan leve på arbeidsledighetstrygd resten av livet!
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Claw

Har så mange interesser, sliter litt med å velge.

Men en ting er sikkert: Jeg skal ta noen år i forsvaret før jeg blir 30. Typ en 3-års kontrakt i TMBn.

Ellers er jeg interessert i å jobbe med trening og helse, gjerne som styrkecoach for idrettsutøvere. Det hadde vært fett. Har tenkt å ta PT-utdanning på deltid, så har jeg ihvertfall et faglig grunnlag.

Har også lyst til å studere medisin, men mine elendige prestasjoner på vgs. (vilje, ikke evne) setter en grei stopper for det, ihvertfall i Norge.

deepArne

Quote from: Femininist on September 06, 2011, 00:33:56 AM
Er nysgjerrig på hvem menneskene her er! Går ut fra de fleste ikke vil fortelle så mye om nåtiden og fortiden, men fremtiden og hva en håper og ønsker der er kanskje litt mindre ufarlig? ;)
Skal ikkje du fortelje om dine framtidsplanar då, Feminist? Framtidsplanen må jo vere å bli ein skikkeleg player, det er jo difor vi er på dette forumet?;-)

Karrieremessig er eg sjølv litt usikker. Det står mellom forskning og næringsliv, men det viktigaste for meg er faktisk miljøet på arbeidsplassen (elskar å vere med andre nerdar). Samlivsmessig er målet å bli så flink med jenter at eg kan sjekke opp alle eg har god kjemi med. Og så har eg ein del ambisjonar på idrettsbanen som syklist og langrennsløpar, sjølv om eg byrjar å dra på åra (31).

deepArne

Quote from: Claw on October 26, 2011, 23:19:07 PM
Har også lyst til å studere medisin, men mine elendige prestasjoner på vgs. (vilje, ikke evne) setter en grei stopper for det, ihvertfall i Norge.
Viss du har fått nokre år på baken etter vidaregåande (og gjerne med studier), burde ikkje dette vere noko problem. Når du har blitt litt meir moden og fått betre studieteknikk er vidaregåande pensum trivielt, og du bør kunne klare å ta opp fagene ganske greit på kort tid (f.eks. eitt semester). Dette krever sjølvsagt ein del jobb, men det krever medisinstudiet uansett også.

Femininist

#6
Ønsker å publisere noen artikler, kanskje en bok. En professorstilling hadde vært fint, gjerne på et anerkjent universitet. :P

Eventuelt følge gründerdrømmen, kanskje starte opp en bedrift eller to. Promotere litt rundt det og være litt kreativ. Gjerne innenfor helse, selv om det er litt på siden av min kompetanse.

Vi får se hva det blir ;) Hadde vært så mye enklere om jeg drømte om å bli kassadame eller frisør :P

Claw; Aner ikke hvor gammel du er, eller hva slags resultater du har, men alle legeutdanninger innen EU er godkjent i Norge, mange som ligger like under snittet i Norge som reiser til Tsjekkia, Slovakia og Ungarn ihvertfall. Ellers er det jo masterutdanninger innenfor Exercise Physiology and Sport Science og sikkert en haug med andre ting som kan gi god kompetanse =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Dag

Jeg vil ta en mastergrad til, vil ha litt faglig tyngde. Lyst til å drive egen bedrift, trives ikke med åtte-til-fire -jobb. Er forresten 24 år om noen lurte.

Vikitg for meg er også mye tid til kjæresten min og til hobbyer :)

Roman

Min fremtids drøm er å begynne på psykolog utdannelsen til høsten, tar opp fag fra vgs for øyeblikket samtidig som at jeg jobber i klesbutikk på si :)

Ellers står det å reise rundt sør-amerika, asia, ta et interrail i europa, jobbe som frivillighetsarbeider i afrika/sør-amerika på bucketlista så langt :)
Be like water my friend.

Lars GV

Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Stemning

Jeg vil bli ferdig med masteren, og gjøre stor karriere innen konsulentbransjen/investment banking/forvaltning avhengig av hvor jeg ender opp. Så etter noen år med karrierejag vil jeg slå meg ned med stor villa og mange barn, og ha karrieren litt på hold, og når barna blir 10+ blir det igjen mer karrierejag som skal ende opp i en topplederstilling i et annerkjent selskap.

Hvis ikke det, så blir jeg forumnerd på heltid.  8)

Zervs

Pilotutdanning, Phoenix East Aviation USA :)

Potet

Ferdig med master og har en aller annen form for sjefsstilling. Tror ikke jeg kommer til å få barn før jeg er 30. Etter vært som jeg gifter meg skal jeg også ha en hund :). Foreløpig har jeg ikke fått reist så mye rundt i Asia, det får jeg også forhåpentligvis gjort etter hvert...
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

TopGun

Bli viktig.
Reise verden rundt i dress og stresskoffert, spise fine middager med viktige kontakter og drikke whiskey på kveldstid.

Tingles

Samme som TopGun Bli viktig innenfor mitt fagfelt..

Enda ikke begynt på noe studier og står mellom lærer, sykepleier eller lege..egentlig i motsatt rekkefølge, kanskje etterhvert politiker for mitt fagfelt, men det krever at jeg på ett eller annet tidspunkt skaffer meg en studieteknikk som hindrer meg i å sitte foran en skjerm så mye..

Uansett hva jeg gjør så skal jeg bli den beste i mitt fag. Revolusjonere hvordan ting gjøres i mitt fagfelt!

Ambisjoner <3
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.