Hvordan gjøre det godt igjen?

Started by TRStones, October 10, 2011, 19:54:25 PM

Previous topic - Next topic

TRStones

Hei!

Trenger noen gode råd her =)

Forige lørdag oppstod det et problem jeg ikke har vært borti før.
En jente(1) jeg hadde møtt for to uker siden, tok kontakt lørdags kveld. Og hun ville komme opp til meg og møtes i 02.00 tiden på natten.
Jeg sa selvfølgelig ja, og ventet en time ca.
Så ringer en annen jente(2), som jeg har holdt på med en stund. Og siden det hadde gått en time siden jeg hadde hørt fra jente(1). Så sa jeg ja. Men når jeg går ut døra så møter jeg på jente(1).
Da bestemmer jeg meg for å følge jente(1) hjem, siden jente(2) bodde nesten samme vei. Og ville heller være med jente(2)
Men på veien møter vi på jente(2) og jeg må forklare meg for jente(1) i en hast før jente(2) er nærme nok for å høre hva vi sier.
Da ble det jævlig kleint og jente(1) stikker. Jente(2) tror jente(1) bare en en random.

Har ikke fått svar på sms eller noe fra jente(1). Kjenner hun ikke veldig godt...
No god måte å fikse forholdet mellom jente(1) ?

Femininist

Spørs hva slags forhold du ønsker med Jente 1 og hva slags forhold dere hadde fra før.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

TRStones

Har bare møtt hun et par ganger ute før. Også har jeg lyst til å bli bedre kjent med hun.

piken

Tja, hva med å bare si ting som det er? (Bortsett fra det med at du heller ville være med jente 2 når du fikk valget). Si til henne at du ikke trodde det ble noe av når du måtte vente en time på melding og at du gjerne vil gjøre ting godt igjen ved en senere anledning.

TRStones

Takk for rådet.
Ærlighet varer visst lengst. Det gikk bra =)