Til jenter: Er dere nervøse før dere skal på date?

Started by Jungeldyret, September 13, 2011, 22:31:23 PM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Hei Jenter!

Når dere skal på date. Enten med en dere ikke har møtt før eller bare møtt på byen, bruker dere være litt nervøse og tenke på daten? Eller er det ikke noen big deal, at dere bare er litt nysgjerrig og kanskje litt spent, men ikke gir det så mye tanke før dere er der?

Er det noen forskjell for dere å møte en person gjennom nettet eller byen?

Jungeldyret

Du mener dine forventninger til gutten vil være lavere ved møte over nett? Kan du begrunne det nærmere?

piken

Jeg er VELDIG nervøs før date og det har hendt flere ganger at jeg har avlyst i siste liten fordi jeg er FOR nervøs. Dette er som regel verst hvis jeg tror fyren er for bra for meg, da kan jeg finne på å innbille meg selv at jeg ikke bør kaste bort tiden hans ...

Johan

piken:
Nervøsiteten du opplever, gjelder den gutter du møter på byen eller nettet?:-)
INFJ

piken

Quote from: jr0707 on September 14, 2011, 21:32:53 PM
piken:
Nervøsiteten du opplever, gjelder den gutter du møter på byen eller nettet?:-)

Nervøsiteten gjelder for gutter jeg møter både på nett, på byen og andre steder.

QueenB

Quote from: Jungeldyret on September 13, 2011, 22:31:23 PM
Hei Jenter!

Når dere skal på date. Enten med en dere ikke har møtt før eller bare møtt på byen, bruker dere være litt nervøse og tenke på daten? Eller er det ikke noen big deal, at dere bare er litt nysgjerrig og kanskje litt spent, men ikke gir det så mye tanke før dere er der?

Er det noen forskjell for dere å møte en person gjennom nettet eller byen?

ja til alt. Samtidig så gleder jeg meg mest, jeg er stort sett positivt innstilt til date (og det meste). Jeg har kun møtt to fra nettet, og må si at det var skuffende greier. Jeg var ikke så nervøs, men han ene var det, og vi hadde null kjemi. Han andre var tjukkere enn på bildet, og var helt idiot. Ville bl.a innføre dødsstraff i alle land i hele verden, for ALLE slags forbrytelser. Taper.
derfor skal jeg aldri prøve nettdating igjen.

men dating er gøy! man lærer av det  :)

du da? blir du nervøs?

Jungeldyret

Jeg er som regel nervøs, alltid bra og være litt nervøs. Men også nervøs for hvordan ting blir, kleint osv. Over nett streifer tanken meg at jeg ikke ligner på bildene som jeg har lagt ut.


Tingles

I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Jungeldyret


QueenB

Quote from: Jungeldyret on September 16, 2011, 19:18:31 PM
Fikk vist flake i dag, jenter er rare  ::)



lyst å utdype?

vet ikke med andre jenter, men jeg er ihvertfall veldig rar.

Jungeldyret

Nå går vi helt over på et annet tema egentlig:

Hun satte hjerte etc på min skybyen profil. Jeg tok kontakt, fikk svar etc hun closet meg til facebook.
Hun tok intativet for å si hei de 2 første gangene, så ga jeg litt tilbake og sa hei de 2 neste (eller noe sånt).

Spurte om hun ville ta en kaffe, ja hun kunne den dagen mellom 13-15. Jeg viste ikke om jeg kunne og sa vi kunne avtale videre på sms, sendte melding dagen etterpå at jeg kunne kl 13.30 og fikk 0 svar.

Tok det opp på fb i går: Sendte deg melding i går, kan kl 13.30 :)
Hun: Så det :)

Så var jeg der i dag og sendte en melding kl 13.40 da hun ikke var der. 0 Svar.   

Konlesjonen min er: Jenter sjekker gutter ,men tørr ikke stille opp når de sier ja? "jenter er rare"  Det vil vel egentlig si at det er forsatt en del ting jeg ikke helt forstår om jenter og sikkert en haug jeg aldri kommer til å forstå.

Men om noen av dere kjenner dere igjen i situasjonen og om hva svaret på dette kan være hadde det vært kult med teorier eller hva dere selv har gjort/følt i lignende setting. (merk at dette er en person som dere ikke har møtt før, byen møter dere personen å blir vel kanskje lettere og vite litt om han).

Håper det går bra om noe her er litt raskt skrevet, driver å vasker bikkja!:D

Femininist

Du har helt rett, jenta dicha deg, alle jenter er rare! :P

Kan være en grunn til at hun ikke møtte deg. Kan være alt fra sykdom i familien til at hun ble opptatt. Kan selvfølgelig være hun feiget ut også, men hvorfor anta det verste?
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Tingles

Hun feiget ut fordi du var rett og slett for awesome for hun! ;) ENESTE logiske forklaringen jeg kommer på :D
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Jungeldyret

Haha, var ment som en litt sarkastisk settning " Alle jenter er rare  ::)"   Der får man nok en gang bevist at om ikke humoren er lett forstålig skal det aldri brukes over nett.

Feministen: Jeg er GV's garantert flinkeste til å finne merkelige jenter!  (Har hørt enkelt tilfeller som slår meg, men ikke over det lange løp)
Kan være mange grunner det er sant, men i og med at vi hadde diskusjonen om nervøsitet oppe (som jeg tok opp i forhold til jenta, valgte jeg og se om man kunne få noen svar fra dere). Kan hende hun brakk beinet på vei til t-banen eller at bikkja hennes spiste opp månedskortet!

Helt enig med tenke måten, skal ikke tenke negativt. Men alle mennesker er forskjellige og negativt tenking i forhold til jenter gjør det lettere for meg og bare gi faen noen ganger.

Tingles: Too much too handle ;) Bedre med en tøffelgutt.

QueenB

Quote from: Jungeldyret on September 16, 2011, 22:41:45 PM
Så var jeg der i dag og sendte en melding kl 13.40 da hun ikke var der. 0 Svar.  

Konlesjonen min er: Jenter sjekker gutter ,men tørr ikke stille opp når de sier ja? "jenter er rare"  Det vil vel egentlig si at det er forsatt en del ting jeg ikke helt forstår om jenter og sikkert en haug jeg aldri kommer til å forstå.


Du var hvor? på skybyen? fb? eller på kaféen? Hvorfor forventet du at hun skulle være på noen av disse stedene samtidig som deg, hvis det ikke var avtalt på forhånd??? Det kjønte jeg ikke helt, hmmmmm.
Men uansett; det er vanskelig for oss som ikke kjenner verken deg eller jenta å si helt sikkert hva som er årsaken til at dere ikke har vært på date enda. Men det er ganske sannsynlig at hun har chattet med flere og liker en av de andre bedre enn deg- vanlig på datingsider spes for jenter. Kanskje hun ikke gadd siden du sa du ikke kunne først, kanskje hun feiget ut, kanskje hun tar kontakt senere, kanskje faren hennes har kreft, kanskje hun har vært opptatt med å vaske bikkja. Hvem vet!
Poenget er at vi har alle vært der, og det er ikke lett å forstå seg på den andre, gutter er rare de også :)

Du har aldri møtt henne, så glem henne og kom deg videre, baby. ikke konktakt henne mer, ballen er på hennes side.
Klem til deg fra rar jente  :-*