Kle deg - høst og vinter (herre)

Started by Vandelay, September 14, 2011, 03:27:19 AM

Previous topic - Next topic

Lysjenta

Det handler sikkert litt om typen jeans også. Tror de minner alt for mye å jeansen eldre menn bruker.

Mener generelt gutter med liten rumpe bør passe på at buksene ikke henger alt for mye i rumpa. Eller kanskje enda verre - at de er løse i låra. Kanskje er det kombinasjonen som ikke funker? Jeg er ingen ekspert- jeg ser det jeg liker og ikke liker :)

Men er det noe i at dess tynnere fyren er- dess strammere jeans kan han/bør han ha ?


Denne funker


Jeg er fan av skinny-jeans (UTEN patronbelte)


Denne funker ikke

Noen andre jenter som vil bidra?


Vandelay

#17



Jungeldyret

Vandelay: Kult at du poster innlegg etc, mye bra. Men savner noe jobb bak det.. Skriv litt om hvorfor du mener det kan funke/hvorfor det ikke funker osv. Første posten du la inn var bra, men synes du har sunket en del på innlegg ved bare å "spamme" bilder. :) Forsett og post, bare gjør litt mer arbeid i det så det blir morsommere og lese/se de.

Vandelay

#19
 :)


Carebear

Quote from: Jungeldyret on September 22, 2011, 00:31:30 AM
Vandelay: Kult at du poster innlegg etc, mye bra. Men savner noe jobb bak det.. Skriv litt om hvorfor du mener det kan funke/hvorfor det ikke funker osv. Første posten du la inn var bra, men synes du har sunket en del på innlegg ved bare å "spamme" bilder. :) Forsett og post, bare gjør litt mer arbeid i det så det blir morsommere og lese/se de.


Selvfølgelig er det bra om han skriver et par ord. Så lenge det ikke går ut over antall bilder han velger å "spamme" selvsagt ;)
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Jungeldyret

Hha, kom ikke på et bedre ord en spamme og det passet ikke akkuratt inn i det jeg ønsket å skrive så da ble det "spamme"!! No offence ment med orde, fant rett og slett ikke på noe ord som kunne beskrive noe i nærheten der og da :)

Nei tenker ikke på som i bloggen, bare mer hvorfor du synes den er bra, hva funker, hva kunne du tenkt deg annerledes. Bare å poste bilder (kult om du kan få ditt litt mindre, gjelder alle. Pcen min brukte 15 år på og loade side 1!! Fikk aldri bladd til nederste side :(


Lysjenta



Jeg er ikke så fan av skjerf hengende rett ned på gutter(eller jenter) Er litt for 40+ for min del..

Da er det bedre å slenge det en runde rundt, som her:




Vandelay

#23


Vandelay

#24
Skjerfet























:)

Lysjenta

Åh, så søt du er.. :-*

Men du glemte jo det viktigste skjerfet av de alle:



Halsen, enklere får man det ikke :)

Hørte at noen mener dette er jenteskjerf?? Synes det er temmelig unisex i mine øyne.


Ambrosia

Synes gutta med hals på ser hotte ut, får ikke unisex-vibber i det hele tatt. Så takk for de bildene  ;)

Ambrosia


soprano

Hva er vitsen med skjerf hvis halsen er bar? :-)

Stanley

#29
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.