til gutter - hvorfor faker dere på date

Started by søtegullet, September 18, 2011, 09:46:19 AM

Previous topic - Next topic

--WTF?--

Quote from: QueenB on May 03, 2012, 21:49:43 PM
flørter du bevisst med en person som du vet du ikke er interessert i, kun for å få bekreftelse, er du teit og umoden. Uansett om du er jente eller gutt. Selvtillit og god selvfølelse bør du skaffe deg på andre måter.

Ikke mange som lever etter den regelen nu til dags, regelen synes å være at det er helt greit å bruke andre som ufrivillig middel for egen "utviklingsprosess"...

Quote from: phalle on May 08, 2012, 10:07:08 AM

Når det gjelder begrepet "luremus", så mener jeg ikke nødvendigvis at det dreier seg om sex. En jente jeg har flørta med en stund nå er alltid veldig med på å flørte tilbake, ta kaffedates, fest, nach osv. Ho gir alle tegna jeg er vant med til at jeg burde eskalere. Men hver gang jeg prøver å eskalere, så blir jeg avvist. Deretter går det noen timer, eller til dagen etterpå, hvor ho så begynner å flørte igjen, og oppmuntre til eskalering. Personlig tror jeg nok ho bare er ute etter bekreftelsen, samtidig som ho ser på meg som en alright kamerat, men ingenting mer enn det. Jeg blir en liten egoboost for ho. Det er det som gjør at jeg ser på ho som en "luremus". Ikke fordi ho later som ho skal ha sex, og så sier nei. Men fordi ho later som om det skal skje noe mer generelt sett, men så sier nei.

Det var en jente som holdt på slik med meg over en lengre periode, til tross for at hun hadde både samboer og barn. Jeg tok det opp med henne mange ganger, men hun fortsatte likevel (og hun gikk mye lengre enn bare "uskyldig" flørting). Da fikk jeg nok, og tok igjen ved å plante tankemønstre i underbevisstheten hennes, og hente dem frem mens samboeren var til stede. Først fikk hun helt panikk, så brøt hun sammen og begynte å gråte da hun innså at hun hadde avslørt seg selv.

Skal forøvrig sies at det er den eneste gangen jeg har gjort noe slikt.

Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

pigglet

Jeg har vert borti den perfekte daten jeg å, finner ut at dere har masse til felles ,koser skravler til langt på natt. Men der gutter gjør feil er å si dette var koselig, vi må møtes igjen, vi snakkes senere alt det som får oss til og ha håp om noe mere.
Ha litt baller a gutta å bare si hade og dropp alt anna vis dere ikke vil fortsette kontakten. Ikke la oss sitte å lengte etter mere.
The er så utrolig dårlig gjort
Pigglet <3

Jeagle

Quote from: pigglet on September 29, 2012, 12:38:18 PM
Jeg har vert borti den perfekte daten jeg å, finner ut at dere har masse til felles ,koser skravler til langt på natt. Men der gutter gjør feil er å si dette var koselig, vi må møtes igjen, vi snakkes senere alt det som får oss til og ha håp om noe mere.
Ha litt baller a gutta å bare si hade og dropp alt anna vis dere ikke vil fortsette kontakten. Ikke la oss sitte å lengte etter mere.
The er så utrolig dårlig gjort
Ditto til dere jenter
å være eller ikke være