Hår der nede eller ikke - Hva foretrekker dere?

Started by ChristianL, September 18, 2011, 21:27:12 PM

Previous topic - Next topic

ChristianL

Jenter og gutter, kom med meningene deres :).

Jeg foretrekker at jenta er glatt eller evt har en liten pyntestripe på oversiden.

bonito

Beklager, men ser ikke relevansen av dette emnet i forumet. Det finnes sikkert andre forum - vg debatt med mer.

ChristianL

Må gjerne flyttes til Offtopic ;). Hører kanskje mer til der når jeg tenker meg om.

Jungeldyret

Synes du kunne omformulert spørsmålet, er du redd for å si penis? Underliv? :)

ChristianL

Quote from: Jungeldyret on September 18, 2011, 23:07:24 PM
Synes du kunne omformulert spørsmålet, er du redd for å si penis? Underliv? :)

Hehe, spørsmålet var ment universalt. Peniser og vaginaer ;).

Jungeldyret

Bra spørsmål, men legg det på sex og samliv/helse. Regner med at du tenker hva jenter liker? Hår, ikke hår eller lett stusset. :)

ChristianL

Quote from: Jungeldyret on September 18, 2011, 23:10:36 PM
Bra spørsmål, men legg det på sex og samliv/helse. Regner med at du tenker hva jenter liker? Hår, ikke hår eller lett stusset. :)

Yep, det er nok den mest riktige kategorien, var litt kjapp når jeg posta. Det jeg i utgangspunktet lurer på. Samt gutter kan jo også dele hvordan de foretrekker vaginaen hvis de ønskelig :p.

Har vært litt lignende diskusjoner andre steder, så litt spent på hva folk syns her. Det som stort sett har gått igjen er at skog er fy, og så har folk generelt vært veldig uenig om null hår vs stusset ;).

Vandelay

Stusset>clean shave

Det ser bra ut, og så slipper du stikkinga dersom det ikke er silkeglatt der nede (noe det ofte ikke er).

Potet

Foretrekker glattbarbert. Mer jobb, men jeg synes det ser mye penere ut estetisk sett. Heller litt stikking enn hår som går i nese/munn.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

piken

For min egen del så foretrekker jeg å være glattbarbert. Føles mer behagelig og hygienisk. Når det gjelder gutta har jeg ingen store preferanser egentlig. Kan godt stusse litt, men ingen "krav" der. De fleste venninnene mine foretrekker stusset, glattbarbert kan føles litt .. lite mandig? Men så var det det med hår i maten da ..

ChristianL

Quote from: piken on September 19, 2011, 00:57:50 AM
For min egen del så foretrekker jeg å være glattbarbert. Føles mer behagelig og hygienisk. Når det gjelder gutta har jeg ingen store preferanser egentlig. Kan godt stusse litt, men ingen "krav" der. De fleste venninnene mine foretrekker stusset, glattbarbert kan føles litt .. lite mandig? Men så var det det med hår i maten da ..
Gylden mellomting kan kanskje være å barbere ballene, men la det være igjen litt stussa hår på oversiden? Da ser både tissen større ut, føles renere og dere slipper hår i maten. :)

QueenB

Quote from: ChristianL on September 19, 2011, 15:58:26 PM
Quote from: piken on September 19, 2011, 00:57:50 AM
For min egen del så foretrekker jeg å være glattbarbert. Føles mer behagelig og hygienisk. Når det gjelder gutta har jeg ingen store preferanser egentlig. Kan godt stusse litt, men ingen "krav" der. De fleste venninnene mine foretrekker stusset, glattbarbert kan føles litt .. lite mandig? Men så var det det med hår i maten da ..
Gylden mellomting kan kanskje være å barbere ballene, men la det være igjen litt stussa hår på oversiden? Da ser både tissen større ut, føles renere og dere slipper hår i maten. :)

LOL   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

piken

Christian: Ja, jeg tror nok du "safer" deg der. Uansett, det viktigste er hygienen ;)

QueenB: LOL? :P

Miss Føniks

The Phoenix always rises from the asses

Tingles

Quote from: Miss Føniks on September 19, 2011, 23:26:39 PM
ikke no hår takk .D
Tar vekk alt selv også.

Ikke noe i det hele tatt?
blir det ikke veldig rart med en mann som har fjernet alt rundt pikken og ballene, men som fortsatt har hår på lår, mage og legger?

I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.