Hvordan går jeg videre nå?

Started by Gutt20, September 29, 2011, 17:17:14 PM

Previous topic - Next topic

Gutt20

Hei gutter! Har et lite spørsmål... Har fått god kontakt med ei jente, og vi har vært sammen endel, både hjemme hos meg og på kino osv, og vi kysser hver gang, men det blir aldri noe mer... Jeg sliter for å være helt ærlig med å tolke signalene på hvorfor hun ikke vil gjøre noe mer. Jeg føler at jeg ikke gidder å investere så mye tid i ei jente som ikke er interessert i noe mer enn vennskap (men vi kysser jo?) så vil helst bare glemme hele greia om jeg ikke har en sjanse her. Det har bare pågått ca. 3 uker, men jeg er småredd for å gå i "vennefella" (og generelt utålmodig?). Hver gang jeg kysser henne på halsen så er hun litt unnvikende og lar meg ikke gå videre (selv om hun jo i og for seg ser ut til å like det).

Så, noen tips til hvordan jeg skal ta dette videre? Må jeg bare ha tålmodighet, eller er hun ikke keen? Får ikke truffet henne annet en et par ganger i uken (hittil iallefall) så jeg vil liksom at vi skal ha det topp når vi først er sammen.

Mvh gutt, 20

Dorian Gray

Har du spurt henne hvorfor hun ikke vil noe mer?
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Gutt20

Nei, jeg har av en eller annen grunn ikke fulgt Rema 1000-taktikken som sier at det enkleste er ofte det beste.  ;)  Noe av grunnen er kanskje at jeg er litt for redd for svaret, og at jeg heller vil "teste vannet" (som jeg nå har prøvd)?

Dorian Gray

Da har du, som jeg ser det, tre valg:

1: Du kan la det gå så lang tid at hun til slutt tar det opp, dere har sex, eller hun ender det.
2: Du kan slutte å møte henne
3: Du kan spørre henne hvorfor hun ikke vil gå lenger med deg.

Jeg vet hvilken jeg ville valgt :)
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

piken

Kan du ikke invitere henne på date hjemme hos deg? Slik at mulighetene for at det skjer noe mer er større? Hvis hun sier ja til det har du muligheten til å gjøre et støt, og avviser hun det bør du spørre om noe er i veien der og da. Eller så gang du også spørre henne neste gang du kysser henne på halsen og hun snur seg vekk.