Skjegget

Started by ChristianL, September 30, 2011, 21:28:42 PM

Previous topic - Next topic

ChristianL

Hvordan holder man på enklest måte "3-dagers skjegg" hver dag? Hva kjennetegner skjegget til en kjekk kar? Vurderer Goatee stil.


Edit: Akkurat sånn kunne jeg tenke meg:


Hvor attraktivt er sånt? Man ser jo en del mer "moden" ut da enn glattbarbert.

Stylish

JEG synes ikke det der ser bra ut.
Synes tre-dagers skjegg er kulest.


Lysjenta

Enig med stylish, eksempelet du viste så IKKE bra ut.
Men mulig det kan funke på noen, det er vanskelig å si.

Likte bedre Mr. Cooper, men det meste kler vel han..

Femininist

Kommer an på alder og ansiktsform og sånn, det finnes alltid unntak, men på en generell basis; Skjegg som i første post ser ikke bra ut..
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

piken

Enig med mange av de andre her, skjegget i første post er ikke bra. Blir litt sånn.. "biker-jens" :P

ChristianL

Okay, da blir det ikke sånn :p.

Kjøpt meg skjeggtrimmer nå så jeg kan ha 3-dagers skjegg hver dag. Prøve det en stund hvis det er det folk liker best :)

Anugita

De aller færreste kler skjegg, (også 3dagers) selvom det er dødshot på de få som kler det... Jeg syntes ingen av bildene i denne tråden var fine...

Dorian Gray

Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Femininist

Quote from: kastanje on October 10, 2011, 21:49:36 PM
Jeg faller veeeeldig for menn med tre-dagers (så lenge skjegget er mørkt), sånn det er sagt. Så jeg sier ja-takk til at alle legger an tredagersskjegg. Har ikke møtt en eneste mann med mørkt skjegg som ser bedre ut uten.


... Og har dere lyst skjegg, IKKE farg det med mascara! ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

ChristianL

Glemte bort denne tråden litt..

Har eksperimentert med dette en stund nå. Jeg har lyst hår og skjegg og trimmer skjegget til 1.5mm hver morgen. Har dårlig med skjeggvekst enn akkurat rundt munnen da, så det er en slags "3-dagers goatee" jeg har, bare hakket mer trimma og litt lysere skjegg enn denne:



Har ingen anelse om dette fungerer bra eller ikke for meg enda.. men er litt lei av å være glattbarbert (og ikke minst å barbere :p), så lyst til å prøve noe nytt.

vinnersmilet

Tredagers og halvlangt hår er utseendemessig dogme fortsatt. Tenk aragorn

ChristianL

Quote from: vinnersmilet on November 06, 2011, 16:39:51 PM
Tredagers og halvlangt hår er utseendemessig dogme fortsatt. Tenk aragorn
Utseendemessig dogme?

Lucas

Hva synes dere om Movember og Adventsbarten da? Jenter?

sweet

Digger. Veldig kult! Og gøy. Mange rare barter der ute for tida.
Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan finne veien selv.

Femininist

Jeg stemmer imot! Det stikker og klør når en gir klem/kysser.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.