Dine verste uvaner

Started by Potet, September 07, 2011, 19:42:33 PM

Previous topic - Next topic

Potet

Føler at denne posten er naturlig å komme med når det blir snakket om ting som gleder og irriterer i andre poste :)

Mine uvaner:
- Biter negler
- Kommer alt for ofte for seint
- Kronisk utsetter
- Sover alt for lenge
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

QueenB

Quote from: Potet on September 07, 2011, 19:42:33 PM
Føler at denne posten er naturlig å komme med når det blir snakket om ting som gleder og irriterer i andre poste :)

Mine uvaner:
- Biter negler
- Kommer alt for ofte for seint
- Kronisk utsetter
- Sover alt for lenge

samme her! omg, vi er soulmates!!!  :o

Potet

Quote from: QueenB on September 07, 2011, 22:35:47 PM
Quote from: Potet on September 07, 2011, 19:42:33 PM
Føler at denne posten er naturlig å komme med når det blir snakket om ting som gleder og irriterer i andre poste :)

Mine uvaner:
- Biter negler
- Kommer alt for ofte for seint
- Kronisk utsetter
- Sover alt for lenge

samme her! omg, vi er soulmates!!!  :o
Haha, vi kunne blitt litt av et kjærestpar! Alt gjøres i siste liten, helst etter en god natts søvn. Kanskje vi etter en stund hadde blitt så irriterte når vi ser hvordan det er å forholde seg til en person med disse uvanene at vi til slutt hadde bestemt hos for å bli kvitt dem? :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

QueenB

Quote from: Potet on September 10, 2011, 15:01:28 PM
Haha, vi kunne blitt litt av et kjærestpar! Alt gjøres i siste liten, helst etter en god natts søvn. Kanskje vi etter en stund hadde blitt så irriterte når vi ser hvordan det er å forholde seg til en person med disse uvanene at vi til slutt hadde bestemt hos for å bli kvitt dem? :)

eller så hadde vi dumpet hverandre, skaffet oss A-menneske-kjærester som kunne passe på oss, og heller vært elskere på si?  ;) Har alltid drømt om å hooke opp med en potet, grrrr  :-*


ChristianL

- Reiser alltid akkurat så seint som mulig så når jeg skal på ting. Så jeg enten rekker det akkurat eller kommer for seint.

- Sover lenge på fritiden.

- Utsetter alt som er, spesielt å åpne brev, betale regninger og sånt.

- Tar meg selv i å ønske bekreftelse/skryt fra andre i perioder, eller forsøke å legge inn skjult skryt av meg selv i enkelte settinger. Prøver å slutte med dette og tror jeg er ganske nærme å lykkes :)

vinnersmilet

Quote from: QueenB on September 07, 2011, 22:35:47 PM
Quote from: Potet on September 07, 2011, 19:42:33 PM
Føler at denne posten er naturlig å komme med når det blir snakket om ting som gleder og irriterer i andre poste :)

Mine uvaner:
- Biter negler
- Kommer alt for ofte for seint
- Kronisk utsetter
- Sover alt for lenge

samme her! omg, vi er soulmates!!!  :o

Dayuuum, sånn er jeg også.  Men vil legge til noen!

- Når emosjonelt press blir for mye, gripe til en øl
- Koffeinmisbruker