Hvordan kontakt info vil du helst ha?

Started by VB, October 14, 2011, 07:51:03 AM

Previous topic - Next topic

VB

Helt siden jeg startet med sjekking har jeg lest over alt at det aa ta nummeret er det viktigste, hvis du faar facebook / mail / msn / whatever saa prov aa gaa for nummeret uansett. Jeg trodde alltid dette var det beste aa gjore, men i det siste har jeg begynt aa tvile.

I det siste har jeg tatt facebook mye mer enn nummer, siden jeg har en smart telefon kan jeg bare la de soke opp seg selv og legge seg selv til mens jeg fortsatt prater med dem. Og naa etter aa ha provd facebook mer og mer i stede for nummer foler jeg at det er flere fordeler ved aa ha facebook kontakt.

- Det koster ingenting aa sende meldinger
- Dere kan chatte sammen, noe som jeg tror hjelper aa bygge bedre kjennskap dere mellom, spesielt for damer man ikke fikk tid til aa prate mye med for man tok facebook/nummer.
- Du faar et bedre inntrykk av henne naar du kan sjekke hennes profil / bilder, hun faar det samme av deg.
- Det virker som folk flest har en ekstremt lav terskel for aa legge til folk paa facebook, saa selv i situasjoner hvor jeg vet jeg saa og si aldri hadde faatt nummeret saa faar jeg lett facebook info. Det virker ogsaa mye mindre sjekkete aa sporre om facebook enn nummeret.
- Det er naturlig aa ta nummeret  naar dere blir enige om aa motes slik at dere finner hverandre hvis noe skjer. Saa du faar det til slutt uansett.

Det er sikkert flere fordeler og noen ulemper jeg glemmer her, men for min del mener jeg at aa legge til jenter paa facebook er mye bedre enn aa ta nummeret.

Hva mener dere, hva er deres favoritt maate aa holde kontakten? Og hvorfor?

VB

Quote from: Kaizer on October 14, 2011, 12:24:48 PM
Quote from: VB on October 14, 2011, 07:51:03 AM
*
Spørsmålet er hva som gir flest dater. Får du møtt flere jenter  på day 2 etter du begynte med facebook vs. tlf?


Selv tar jeg bare tlf.nr., men det er ikke alltid at det fører til date.

Jeg foler det, eller mer at hvis man planlegger motet naar man fortsatt er sammen med henne er det likegyldig, men naar jeg eller hun har daarlig tid og jeg tar kontakt info uten aa ha snakket mye med henne saa foler jeg facebook er bedre.

Naar jeg gjor det med tlf nummer saa ender det som regel med at jeg ikke faar svar eller bare avvisende svar. Men over facebook kommer jeg som regel i chat med henne og da kan vi faa mer tid til aa bli bedre kjent for jeg spor om hun vil vaere med paa noe. Og her snakker vi situasjoner hvor jeg tar facebook etter aa ha snakket med henne i 2 min.

Jeg har faktisk vaert overrasket i det siste over at interaksjoner som jeg vanligvis ville trodd ikke ville fore noen vei har endt opp i date etter en 20-30 min med facebook chatting.

charlie

Dette er også noe jeg har tenkt på. Jeg har ikke erfaring nok til å si om tlfnr eller facebook gir flest dater, men jeg tror det er fordeler og ulemper med facebook. Fordelen er at man får vite mer om jenta før man tar kontakt, men bakdelen er at profilen din må være som en god nettdatingsprofil med gode bilder. Selv har jeg bilder som ikke viser meg fra min aller beste side. (Kan vel eventuelt sensurerte noen av bildene).

Jeg traff en jente i går som jeg addet på FB mens vi snakket sammen. Hun addet meg tidligere i dag og vi chattet litt, men hun hadde en venninne på besøk så det ble ikke lenge. Det kan enten bety at hun har en venninne på besøk eller at hun ikke er interessert men bare la meg til som venn likevel. Time will show.