Analsex

Started by Villjenta, October 17, 2011, 23:41:46 PM

Previous topic - Next topic

Villjenta

Har sett videoen "Expert guide to analsex" der var det utrooolig mye positivt om analsex. Selv har jeg prøvde noen få ganger, og noen få ganger har det vært godt og mange andre ganger ikke i det hele tatt. Jeg skjønner at det kanskje kan være greit og kjøre analsex om ikke enern har en glad dag eller kanskje om ikke prevensjon er tilgjengelig. Men hvorfor er noen gutter keene på å ha dette ofte? Er dette bedre enn vaginalsex gutter?? Hvis ja, hvorfor det?

Jeg blir gal, og finner det som en virkelig turn off når typen blir akutt vill etter analsex når vi koser oss med vaginal sex.. Han sier han liker vaginal sex også, men at det er noe kinky med analsex. Selv er jeg redd for at han kanskje liker dette bedre. Noe som jeg overhodet ikke gjør, okei greit, kanskje vi kan kjøre analsex en gang i blant.. Men jeg ønsker virkelig ikke oftere enn det

Andreas GV

De fleste gutter, meg inkludert, liker vaginalsex bedre enn analsex. Men argumentene for analsex er at det er trangere, at man ikke bunner, at det er litt ekstra kinky og at det er ekstra intimt. Gjort feil er analsex vondt for jenta, gjort riktig er det bare superdigg.

Pointers:

1. MASSE glidemiddel
2. MASSE oppvarming med fingre osv (analkuler i økende størrelse anbefales)
3. Hvis jenta bruker anal-douche først kan hun slappe helt av på at det ikke kommer noe ut.
4. Ved minste tegn til ubehag bør man stoppe. Noen jenter gjør den feilen at de tenker at "det skal kanskje gjøre så vondt i begynnelsen?" og lar det stå til uten å si ifra til gutten, begynner å blø i rompa og får fobi mot analsex for resten av livet.


VB

#2
Enig med SquarePUA, analsex er ikke saa interessant. Personlig synes jeg det er rimelig kjedelig fordi det krever mye preparasjon og jenta er vanligvis ikke saa inn i det uansett. Hvis en jente er skikkelig inn i analsex kan det sikkert vaere morro, men ikke noe jeg gidder aa presse for selv.

Quote from: Villjenta on October 17, 2011, 23:41:46 PMMen hvorfor er noen gutter keene på å ha dette ofte? Er dette bedre enn vaginalsex gutter?? Hvis ja, hvorfor det?

Det burde nevnes at analsex er en fetish som mange gutter har. Noen gutter vil derfor pushe hardt for det siden det er analsex som virkelig tenner dem, ofte uten aa innromme at de virkelig tenner paa det. "Det er kinky", "det er jo spennende", etc... er ting de ofte vil si i stede for aa innromme at de tenner paa det. Derfor kan det vaere lurt aa sporre om dette er tilfellet hvis en kjaereste pusher veldig hardt for mye analsex (eller annen type "ikke normal" sex) og selv om han svarer nei saa se paa hva han sier/gjor ellers ikke hva han innrommer. Hvis han alltid pusher for analsex saa har han en kink for det uansett hva han innrommer. Saa kan du/dere heller finne en losning hvor dere har analsex en gang i blant i stede for at han spor hele tida.

Dan Savage (google han hvis du ikke vet hvem han er) anbefaler ofte at man kan bli enige om X ganger i uka eller annenhver uke hvis en part har en kink/fetish som den andre ikke deler. Paa den maaten blir det ikke saa alt for lenge aa vente til neste gang og personen som er inn i fetishen/kinken har noe aa se frem til. Det kan gjore normal sex lettere for begge parter siden det blir mindre mas for parten som ikke er saa inn i det og mindre usikkerhet for naar neste gang blir for parten som er inn i det. Bare husk aa legg til at hvis det ikke blir "normal" sex mellom gangene med fetishsex saa blir det ingen fetishsex.

Quote from: Villjenta on October 17, 2011, 23:41:46 PMJeg skjønner at det kanskje kan være greit og kjøre analsex om ikke enern har en glad dag eller kanskje om ikke prevensjon er tilgjengelig.

Den der er risky med mindre man er i et forhold hvor begge to har blitt testet og er monogame (eller hvertfall bruker kondom med andre). Sykdommer sprer seg like lett, hvis ikke lettere gjennom analsex som vaginal sex. Uheldigvis vet jeg om flere som har brukt analsex som prevensjon paa ONS  :-\


Selv om ikke traaden spurte om analsex raad saa vil jeg legge til et punkt til paa lista til SquarePUA,

5. Ikke drikk deg drita eller ta andre rusmidler for at det ikke skal gjore vondt. Det er viktig at du faktisk kan fole hva som skjer ellers kan du risikere store skader som kan plage deg i lang tid (sok paa "anal fissure" hvis noen er nysgjerrige). Litt alkohol er greit, men ikke for mye.

Villjenta

Tusen takk for svar! :)