Hva er 'must haves' i guttegarderoben denne høsten?

Started by Lerum, October 19, 2011, 18:17:09 PM

Previous topic - Next topic

Anders GV

Quote from: Adriwen on October 30, 2011, 18:35:23 PM
Hvor ofte skal man bytte bukse og sokker egentlig? Genser er hver dag?
Sokker skal byttes og vaskes mellom vær gang/dag.
Det er ikke forferdelig å bruke samme genser flere dager på rad, men personlig går jeg aldri i samme genser eller tskjorte 2 dager på rad om jeg er med de samme folkene.
Du burde også varierer hvilken bukse du bruker, som du sier, det er ikke kult å være han med en bukse.
Hvor ofte bukser burde vaskes kommer an på hvor pent du bruker de.
Vask de kun når de blir synlig skitne, bukser har ikke godt av å bli vasket.
Bukser kan også puttes i fryseren for å bli kvitt lukt.

Skaperen av Cheap monday anbefaler at man bruker buksa minimum et år får man vasker den første gangen, men det er litt vell ekstremt.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Anders GV

Quote from: Adriwen on October 30, 2011, 20:05:25 PM
Hva mener du med at lilla er noe jeg klær, og derfor IKKE skal bruke?

Jeg går i lilla skjorte, hvit jakke-genser og blå bukser... Vanligvis.
Blå som i bluejeans/olabukser eller blå chinos?

Quirky

Er vel egentlig en personlig mening, men jeg liker egentlig ikke den typen sterke farger så godt. Holder meg som oftest til basisfarger, har noen klesplagg med litt mer farge, men det er mest skjorter og chinos.

Potet

Lilla er en av mine yndlingsfarger og er, i motsetning til rosa, ikke kun en feminin farge. Lilla passer veldig bra til svart, hvitt, mørkeblått og brunt. Det at noen menn synes det er en feminin / for fargesprakende farge gjør at de som faktisk bruker fargen skiller seg positivt ut. Det skal sies at lilla på 60-tallet var regnet som fargen til lesbiske, men slik tankegang hører fortiden til.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Quirky

Er jo heller ikke det jeg mener, men det skal være krydder ikke hovedingrediens, er vel hovedproblemet mitt.

Potet

Quote from: Quirky on October 30, 2011, 22:06:20 PM
Er jo heller ikke det jeg mener, men det skal være krydder ikke hovedingrediens, er vel hovedproblemet mitt.
Kom ikke her og si at ikke dette ser awesome ut :D:

Hva mener du med å ha lilla som hovedingrediens? At det er for mye hvis man bruker lilla skjorte, og heller bør begrense seg til at man kun bruker f.eks. lilla slips? Jeg vil tro fargeintensiteten har mye å si for deg. Stemmer det?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

piken

Lilla er fantastisk farge på gutter, bare så det er sagt. Hurra for lilla.

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Quirky

Hvis du rocker fargen med ett kult klesplagg, så for all del, go for it.

Men ikke gå med lilla bare for å gå med lilla pga det "kler deg".

Kan tenke meg at de som sier at det kler deg EGENTLIG liker det klesplagget du gikk med, ikke selve fargen. Selvom fargen selvfølgelig også spiller en rolle.


Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

tor89

Håper virkelig at du bytter sokker hver dag?

Jeg bruker sjelden samme bukse to dager på rad, liker å variere. Det betyr derimot ikke at de havner i skittentøyet!

Hvor står forresten folk i spørsmålet buksene nedi eller utenpå boots? Vi snakker da om gutter

(mulig dette har blitt diskutert før)

evda90

Quote from: tor89 on November 07, 2011, 18:17:19 PM
Håper virkelig at du bytter sokker hver dag?

Jeg bruker sjelden samme bukse to dager på rad, liker å variere. Det betyr derimot ikke at de havner i skittentøyet!

Hvor står forresten folk i spørsmålet buksene nedi eller utenpå boots? Vi snakker da om gutter

(mulig dette har blitt diskutert før)

http://www.thestyleblogger.com/136/reader-question-pantboot-relationship/

Der står alt du trenger å vite

Lerum

Kjøpte ei jakke på Carlings fra Poco Loco. Kjøte et slikt koksgrått skjerf. Og hansker.