Halloween-kostyme

Started by JohnnyDrama, October 23, 2011, 22:32:52 PM

Previous topic - Next topic

JohnnyDrama

Halloween er som kjent for jentenes del en unnskyldning for å kle seg så slutty som overhodet mulig (uten at det er noe negativt med det ;) ). Jeg skal på Halloween-fest til helga, og planlegger å slå tilbake med samme kruttet. Hvilket Halloween-kostyme slår best an hos det motsatte kjønn?

KJØR DEBATT!

Johan

Er litt enig i kastanje, hva er vitsen med slutty kostymer...
Liker bedre jenter som kler seg mer respektabelt, eks:
INFJ

vinnersmilet


Sicarius

Quote from: valkyrie on October 24, 2011, 14:41:46 PM
Nei, han er skummel! :(
haha, Zombie-B hadde jo passet perfekt for deg ;)
People often say that motivation doesn't last. Well, neither does bathing - that's why we recommend it daily.
If it is worth doing well it is worth doing poorly

JohnnyDrama

Idé: hva med å kle seg ut som en djevel? Jeg kan ha på meg dress, kappe, horn og gå med en pitchfork-greie. Noen tips til hvordan jeg eventuelt kan optimalisere det kostymet? Vil ikke bruke mer penger enn nødvendig.

Eh

Jeg har tenkt på bodybuilder eller bokser.

til det første trenger man kun en flaske selvbruningskrem og en gasp singlet, og det andre en bokse-shorts og et par hansker. Hva jeg til slutt ender opp med er derimot uvisst.

Chuck Baz

Veldig usikker hva jeg skal kle meg som selv, trenger noe billig! Forslag?

Andreas GV

Quote from: Eh on October 24, 2011, 18:44:38 PM
Jeg har tenkt på bodybuilder eller bokser.

til det første trenger man kun en flaske selvbruningskrem

Ehrm... Jeg tror du har lyst til å sjekke ut forskjellen på selvbruningskrem og BRUNKREM :P

SpantaX

Quote from: JohnnyDrama on October 24, 2011, 18:28:28 PM
Idé: hva med å kle seg ut som en djevel? Jeg kan ha på meg dress, kappe, horn og gå med en pitchfork-greie. Noen tips til hvordan jeg eventuelt kan optimalisere det kostymet? Vil ikke bruke mer penger enn nødvendig.

Hva med å investere i et par linser med rød farge? Da blir du litt mer "Djevelsk" med en gang :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

vinnersmilet

Jeg personlig har alltid hatt lyst til å gå som..


JohnnyDrama

Quote from: SpantaX on October 25, 2011, 06:39:50 AM
Quote from: JohnnyDrama on October 24, 2011, 18:28:28 PM
Idé: hva med å kle seg ut som en djevel? Jeg kan ha på meg dress, kappe, horn og gå med en pitchfork-greie. Noen tips til hvordan jeg eventuelt kan optimalisere det kostymet? Vil ikke bruke mer penger enn nødvendig.

Hva med å investere i et par linser med rød farge? Da blir du litt mer "Djevelsk" med en gang :)
Bra forslag! Har allerede kjøpt horn og pitchfork. Tror jeg skal ha på meg sort dress også. Dette blir bra!

Tingles

Hva med humoristiske kostyrmer?

Jeg står mellom 3 forskjellige alternativ


Prikkedøden:
Svart kappe/lake e.l. med prikker på og ljå

Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything:
Helsvart kledd, og skrive 42 på litt papp (enten en stor eller mange i forskjellige størrelser) og feste på klærene.

Holy cow:
ku kostyme, og englevinger/glorie



hvis dette ikke tvinger fram noen smil og gir meg god karma i samme slengen så vet jeg ikke :D
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Jungeldyret


SpantaX

Tror Lensway.no har fargelinser..

eller illusion.no..

Google is your friend :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

JohnnyDrama

#14
Edit: Fyllepost, slett :P