Ny greie: Judge my profile! (Oppdatert med ny (og bedre?) versjon av profilen!)

Started by Stemning, November 12, 2011, 07:26:35 AM

Previous topic - Next topic

Stemning

Jeg har opprettet profil på sukker.no, men er ikke sikker på om den er "riktig" i den forstand at det er dette som egner seg best til å tiltrekke jentene jeg vil ha. Jeg vil gjerne ha tilbakemelding på profilteksten fra dere, gutter og særlig jenter, om hva dere syns og hva som virker bra og mindre bra. Jeg har et profilbilde jeg er veldig fornøyd med, men har heller ikke fått testet dette på jenter men det skal jeg gjøre snart. I albummet mitt har jeg 3 andre bilder som jeg også føler jeg tar meg bra ut på, men de er temmelig "staget" som en photoshoot.. for jeg hadde ikke bilder hvor jeg så bra ut. Men har "avvepnet" de i kommentarfeltet under ved å skrive ting som "boyband neste?;)" osv.

Here goes!

---

Profilen min i dag, per 22.11.2011


QuoteProfilnavns beskrivelse av seg selv
Når jeg var liten drev jeg fattern til vanvidd med "hvorfor det da?" Og sånn har jeg fortsatt å være (plager nok ikke vettet av folk lenger men :P), så jeg kan nok mye om mye, og litt om det meste annet. Jeg liker å prate, og jeg liker andre som kan engasjere seg i en livlig samtale! Avgjørelser faller lett for meg, jeg nøler sjelden lenge, og står ved valgene jeg gjør.

Som regel foretrekker jeg å gjøre ting selv, da blir jeg oftest mest fornøyd med utfallet! Og blir jeg ikke det har jeg bare meg selv å skylde på. :D

Man skal ha det gøy, og kunne tøyse og le med hverandre, så hvis du er fisefin og høy på deg selv er det et kryss oppe i høyre hjørnet! Ellers er jeg genuint optimistisk, og har troen på at man kan få til det man vil. ;)

Profilnavns beskrivelse av sin drømmepartner
Min interesse fanges av deg som er intelligent og selvsikker i det du gjør. Du både ser og ønsker å se bra ut. Jeg fenges av at du ikke tar noe for gitt, og stiller krav til omverden. Når jeg tøyser og er spydig har du comebacks som minner meg på hvorfor jeg liker akkurat deg :) Du lever for øyeblikket, men det betyr ikke at du ikke har ambisjoner og mål for fremtiden!

Det er viktig at du har ting som skjer i ditt eget liv, og har det nesten like fint uten meg, men at du likevel kunne tenke deg en å ha det enda litt kjekkere med i en allerede bra hverdag.

Resten er jeg villig til å forhandle på. ;)

Profilnavns beskrivelse av sin jobb og interesser
Lever mest, studerer en del, trener jevnlig og jobber iblant. ;)

Ingenting er som å chille inne etter lange dager, se på noen episoder av noe eller bare preike. :) Ellers så liker jeg godt å finne på ting utenfor huset som å briljere på bowlingbanen (utfordring?) eller nyte litt for mye smågodt i kinosalen. Solskinn betyr grilling og frisbee i parken! Rusler gjerne noen runder i byen og ser i butikker og tar en is, og når beina blir sliten blir det en matbit på nærmeste hjørnet.

Jeg koser meg med matlaging og god mat, særlig når vi er flere om å spise den! Og så passer det så bra med vin til god mat.. ;) Jeg er nok i overkant glad i hvitløk og chili, men er også med på å prøve nye smaker! Må skryte litt av å kunne smelle sammen pannekaker uten oppskrift og på øyemål. De blir kjempegode! (stort sett) :D

Så hvis du kan tåle varierende pannekaker, står du fritt til å forsøke å bli invitert ;)

Lysjenta

Joda fin profiltekst, men litt generell. Tenker du må skrive noe som får folk til å stoppe opp og huske deg. Viktig å gi de noe å spørre om.
Eneste jeg kunne komme på å spørre om ut ifra dette, va det med pannekakene.

Med denne teksten må du ha veldig bra bilder.
Jeg vet det ikke er så kjekt å utlevere seg på nettet, men tenker du må få med mer detaljer som er unikt for deg:)

Selv har jeg laget noen "oppgaver" på profilen, som gjør at de må finne ut av noe selv, det fungerer ganske bra.
Men jeg er jo jente, vet ikke hvordan det fungerer andre veien :)

guffen

QuoteJoda fin profiltekst, men litt generell.

Helt enig i at den er altfor generell, det er nesten ingenting i teksten som sier noe om deg som person. Dette er stort sett ting som passer for de fleste.

For eksempel:
QuoteJeg elsker å le og tøyse
Hva ler du av ? Hvordan liker du å tøyse ? Practical jokes ?? Gi eksempler på hva du ler av, og gjerne hvorfor.
QuotePå fritiden funker jeg både i og utenfor sofaen, ser gjerne noen serier og slapper av, eller finner på noe mer aktivt med godt selskap :)
Hva slags serier og aktiviteter snakker  du om? Hvorfor liker du akkurat disse seriene og aktivitetene ?

At du liker å lage mat er positivt, det bør du skrive mer om. Og gjerne med mer engasjerende ord (glad i --> elsker). 

Ellers er beskrivelsen av drømmepartner veldig bra!

Generelt : Trekk frem ting som er spesielt for akkurat deg, enten det er noe du liker eller hater (helst flere ting du liker enn hater, ellers kan man fremstå som negativ). Og prøv å skrive engasjert om det! Da gjør du det, som Lysjenta nevner, lettere for jenter å ta kontakt,  for da har de noe å kommentere / spørre om. 

Stemning

Takk for feedback, det dere sier høres fornuftig ut:) tenker å gjøre en del av endringene dere har foreslått i løpet av kort tid før jeg legger inn en meldingsrunde til de heldige damene ;) men føler det er viktig at profilen sitter aller først. Det er fortsatt bare å komme med innspill folkens, setter stor pris på det! Er nesten fristet til å legge ut bildene også for å få hjelp til å velge :P Jeg anser meg selv som en med utseende som holder til de aller fleste damer, men det kommer aldri frem på bilder.. slik at for å ikke se ut som jeg har downs har jeg måttet ta ganske oppstilte bilder, noen som har råd om hvordan jeg kan få en fotoshoot til å se ut som tilfeldige bilder?

Forresten, er det bare tull å ha en sånn "utfordring" til den besøkende i starten som dette: "Har du noe spesielt ved deg selv å by på utenom et bra ytre?"
Har tatt den ut foreløpig, ble for usikker på om det var dumt :P

Andreas GV

Bedre enn det meste annet der ute.

Dårlig
Bra


Profilnavns beskrivelse av meg selv
Har du noe spesielt ved deg selv å by på utenom et bra ytre?

Her har du en som har sterke og tydelige meninger om det meste, og deler de gjerne. Jeg liker å prate, så du er nødt til å kunne engasjere deg i en god og livlig samtale.  Er en som liker å gjøre ting selv, for da blir det best (selvgjort er velgjort). Jeg kan mye om mye, og litt om det meste annet. Jeg nøler sjelden lenge, og står ved valgene jeg gjør.

Jeg elsker å le og tøyse, og tar ikke meg selv spesielt høytidelig. Det er viktig for meg at du også kan ha en ironisk avstand til deg selv, og kan fyre av en og annen spøk tilbake! Ellers er jeg genuint optimistisk, og har troen på at man kan få til det man vil. ;) Det blir som regel det man gjør ut av det!

Vil si at jeg er veldig fornøyd med situasjonen min sånn den er nå, jeg er ikke ute etter å finne en jente for å "fylle et tomrom i livet". Det kunne likevel vært kjekt å treffe deg som kan fange min oppmerksomhet og gjøre hverdagen enda mer spennende. Jeg tror ikke den store kjærligheten nødvendigvis må være rundt første sving i første omgang, men jeg har likevel den innstillingen at den rette flørten godt kan bli til noe mer hvis det kjennes riktig. Tar alt det der som det kommer. :)

Jeg ser etter deg som har mye som skjer i ditt eget liv, og har det nesten like fint uten meg, men som likevel kunne tenke deg å ha en å ha det enda litt kjekkere med i en allerede bra hverdag.

Profilnavns beskrivelse av sin drømmepartner
Du er intelligent og selvsikker i det du gjør. Du både ser og ønsker å se bra ut. Du er nysgjerrig og undrende, og tar ingenting for gitt. Du er ikke selvhøytidelig og tåler en spøk, og har kanskje et par på lager selv. Du er livsglad og kan leve i nuet, men samtidig har du mål og ambisjoner som driver deg i livet.

Resten er jeg villig til å forhandle på. ;)

Profilnavns beskrivelse av sin jobb og interesser
Lever mest, studerer en del, trener jevnlig og jobber i blant. ;)

På fritiden funker jeg både i og utenfor sofaen, ser gjerne noen serier og slapper av, eller finner på noe mer aktivt med godt selskap :) Så lenge selskapet er bra er jeg ikke vanskelig å be ut på festlige kvelder, eller turer i friluft. Kaster gjerne frisbee og koser meg i parken! Er glad i å fikse god mat, og å invitere venner på bespisning.
Kan skryte av å kunne smelle sammen ypperlige pannekaker uten oppskrift og på øyemål. ;)

Solskinn

Vet ikke helt jeg..Synes kanskje det var litt kjedelig og standard...
Jeg har vært på sukker i snart ett år og det du skriver er liksom ingenting nytt..

Hva med å skrive om litt hverdagslig ting og gjøre det litt humoristisk og flørtete? Kanskje skrive på en måte som jentene kan kjenne seg igjen i, men på en måte hvor du kan luke ut de som ikke har de kravene du vil ha.

Kutte ut setninger som; du må kunne, du er. Ha heller setninger som; er du? liker du? mener du?
Du vil ha en som ikke tar seg selv høytydelig, så hvorfor ikke spøke litt i beskrivelse av drømmepartner og eller om deg selv?
Skriv noe morsomt :D Det funker for de fleste, så sant de deler den samme humoren  :P

Falt veldig for en profil der inne. Den var original og morsom. Stilte de rette spørsmålene og nå skal jeg på date til uken  :)


Stemning

Ja ok, takk for hjelp og råd!

Skulle gjerne hatt noen meninger til dog for å få et litt bredere bilde av hva som kan være bra og ikke :)

Har lest (og tenkt) at det i beskrivelse av drømmepartner med "Du er xxxxxxx.." kan være bra pga. det viser at jeg tør å stille krav og at det igjen betyr at jeg vet at jeg har valgmuligheter? Og at det i seg selv skal være positivt? Leonaen mener det er bedre med "Er du xxxxxx..", hva tenker dere andre? Kan se den at "du er" kan bli klysete.. er en balansegang det der :/

Jeg er enig i at jeg må få inn mer spøking i beskrivelsene og "kravene" :P men er ikke lett å skrive morsomt! Noen som har råd der? Jeg er en spøkeful type no doubt, men det er mer sånn at jeg glimter til "in the moment" med vittigheter som passer inn i samtaler osv, er noe helt annet å skrive dem alene helt uten setting rundt :P

Quote from: Leonaen on November 12, 2011, 20:51:17 PM
Falt veldig for en profil der inne. Den var original og morsom. Stilte de rette spørsmålene og nå skal jeg på date til uken  :)
Tror du at du kan klippe ut noen eksempler på hva som var fengende? Eller si noe mer om hvordan han fanget deg så riktig? Var han rimelig knapp i profilen, eller var den lang og grundig?
Jeg merker at min er relativt lang nå, og hvis jeg skal skrive mer og spøke mer osv, og komme med mer eksempler som dere anbefaler, så blir det iallefall lang profil så da burde jeg kanskje kutte noe ut?

Stemning

Hva syns dere om endringene? Gir den en mer "ekte feel" og skiller seg bedre ut? Jeg skriver ikke noe som ikke stemmer forresten :P Så kynisk vil jeg ikke være, til tross for at jeg ber om råd til hvordan det kan se bedre ut! Vil gjerne høre flere meninger!


Profilnavns beskrivelse av seg selv
Når jeg var liten drev jeg fattern til vanvidd med "hvorfor det da?" Og sånn har jeg fortsatt å være (plager kanskje ikke vettet av folk lenger men :P), så jeg kan nok mye om mye, og litt om det meste annet. Jeg liker å prate, og jeg liker andre som kan engasjere seg i en livlig samtale! Avgjørelser faller lett for meg, jeg nøler sjelden lenge, og står ved valgene jeg gjør.

Som regel foretrekker jeg å gjøre ting selv, da blir jeg oftest mest fornøyd med utfallet! Og blir jeg ikke det har jeg bare meg selv å skylde på. :D
Jeg elsker å le og tøyse, så hvis du er fisefin og høy på deg selv er det et kryss oppe i høyre hjørne! Ellers er jeg genuint optimistisk, og har troen på at man kan få til det man vil. ;)

Til slutt vil si at jeg er veldig fornøyd med situasjonen min sånn den er nå, jeg er ikke ute etter å finne en jente som skal "fylle et tomrom i livet". Når det er sagt så har jeg troen på å treffe deg som kan fange min oppmerksomhet og gjøre hverdagen enda mer spennende. Jeg tenker ikke at den store kjærligheten nødvendigvis må være rundt første sving i første omgang. Tar alt det der som det kommer..

Det er viktig at du har ting som skjer i ditt eget liv, og har det nesten like fint uten meg, men at du likevel kunne tenke deg en å ha det enda litt kjekkere med i en allerede bra hverdag.

Profilnavns beskrivelse av sin drømmepartner
Min interesse fanges av deg som er intelligent og selvsikker i det du gjør. Du både ser og ønsker å se bra ut, både for deg selv og andre. Jeg fenges av at du ikke tar noe for gitt, og stiller krav til omverden. Når jeg tøyser og er spydig har du comebacks som minner meg på hvorfor jeg liker akkurat deg :) Du lever for øyeblikket, men det betyr ikke at du ikke har ambisjoner og mål for fremtiden!

Resten er jeg villig til å forhandle på. ;)

Profilnavns beskrivelse av sin jobb og interesser
Lever mest, studerer en del, trener jevnlig og jobber iblant. ;)

Ingenting er som å chille inne etter lange dager, se på noen episoder av tvseriene jeg ser for tiden, eller bare prate om løst og fast. :) Ellers så liker jeg godt å finne på ting utenfor huset som å briljere på bowlingbanen (joda det er en utfordring) eller nyte litt for mye smågodt i kinosalen. Solskinn betyr grilling og frisbee i parken! Går gjerne noen runder i byen og ser i butikker og tar en is, og når beina blir sliten blir det gjerne en matbit på nærmeste hjørnet.

Jeg koser meg med matlaging og god mat, særlig når vi er flere om å spise den! Jeg er nok i overkant glad i hvitløk og chili, men er også med på å prøve nye smaker! Må skryte litt av å kunne smelle sammen pannekaker uten oppskrift og på øyemål. De blir kjempegode! (stort sett) :D

Så hvis du kan tåle varierende pannekaker, står du fritt til å forsøke å bli invitert ;)

Stemning

Hei Ananas! Takk for tilbakemelding, den var grundig og jeg setter stor pris på at du har brukt tid på meg:P MEN, du har sett på den gamle profilen! :/ Burde vel sette inn den nye øverst. Jeg har gjort en hel del endringer siden den du kommenterte! Syns du den nye er bedre?

Stemning


Profilen min i dag, per 22.11.2011

Quote from: Stemning on November 12, 2011, 07:26:35 AM

Profilnavns beskrivelse av seg selv
Når jeg var liten drev jeg fattern til vanvidd med "hvorfor det da?" Og sånn har jeg fortsatt å være (plager nok ikke vettet av folk lenger men :P), så jeg kan nok mye om mye, og litt om det meste annet. Jeg liker å prate, og jeg liker andre som kan engasjere seg i en livlig samtale! Avgjørelser faller lett for meg, jeg nøler sjelden lenge, og står ved valgene jeg gjør.

Som regel foretrekker jeg å gjøre ting selv, da blir jeg oftest mest fornøyd med utfallet! Og blir jeg ikke det har jeg bare meg selv å skylde på. :D

Man skal ha det gøy, og kunne tøyse og le med hverandre, så hvis du er fisefin og høy på deg selv er det et kryss oppe i høyre hjørnet! Ellers er jeg genuint optimistisk, og har troen på at man kan få til det man vil. ;)

Profilnavns beskrivelse av sin drømmepartner
Min interesse fanges av deg som er intelligent og selvsikker i det du gjør. Du både ser og ønsker å se bra ut. Jeg fenges av at du ikke tar noe for gitt, og stiller krav til omverden. Når jeg tøyser og er spydig har du comebacks som minner meg på hvorfor jeg liker akkurat deg :) Du lever for øyeblikket, men det betyr ikke at du ikke har ambisjoner og mål for fremtiden!

Det er viktig at du har ting som skjer i ditt eget liv, og har det nesten like fint uten meg, men at du likevel kunne tenke deg en å ha det enda litt kjekkere med i en allerede bra hverdag.

Resten er jeg villig til å forhandle på. ;)

Profilnavns beskrivelse av sin jobb og interesser
Lever mest, studerer en del, trener jevnlig og jobber iblant. ;)

Ingenting er som å chille inne etter lange dager, se på noen episoder av noe eller bare preike. :) Ellers så liker jeg godt å finne på ting utenfor huset som å briljere på bowlingbanen (utfordring?) eller nyte litt for mye smågodt i kinosalen. Solskinn betyr grilling og frisbee i parken! Rusler gjerne noen runder i byen og ser i butikker og tar en is, og når beina blir sliten blir det en matbit på nærmeste hjørnet.

Jeg koser meg med matlaging og god mat, særlig når vi er flere om å spise den! Og så passer det så bra med vin til god mat.. ;) Jeg er nok i overkant glad i hvitløk og chili, men er også med på å prøve nye smaker! Må skryte litt av å kunne smelle sammen pannekaker uten oppskrift og på øyemål. De blir kjempegode! (stort sett) :D

Så hvis du kan tåle varierende pannekaker, står du fritt til å forsøke å bli invitert ;)

Bumper uforskammet tråden litt med den versjonen jeg har på sukker nå, noen som har noen formeninger om hva som er bra eller dårlig? Er den for lang?

guffen

QuoteLever mest, studerer en del, trener jevnlig og jobber iblant. ;)
Fjern / skriv om. Får litt slappfisk-vibber her...

Du har blitt litt mer konkret i jobb- og fritids-beskrivelsen, men kan fremdeles bli enda flinkere til dette. Igjen, hva slags serier ser du på ? Hva er favoritt-smågodtet ? Skriv gjerne engasjert om dette også, sånn du gjør i matlagings-delen (som er veldig bra).

Ta også bort
Quote(utfordring ?)

Beskrivelse av partner er bra, men likte den kanskje bedre før.

Ellers ville jeg, som Ananas nevner, fjernet delen med at du liker best å gjøre ting selv. Det kan virke som om du tror du er en som får til alt, og gjør ting bedre enn andre.

Ellers er det jevnt over ganske bra.

Har du fått noe bedre respons etter at du har endret teksten ?

Stemning

Takk for feedback :) Det setter jeg stor pris på. Skal få gjort noen nye runder med redigering om litt. Men tar gjerne imot konstruktiv kritikk fra andre også, særlig når flere mener det samme blir kritikken nyttig.

Jeg byttet profilbilde og har gjort noen endringer i albummet omtrent på samme tid som jeg endret i profilen, så det er vanskelig å si hva som gjør at det er litt bedre nå. Jeg vil si ca 25 % økning i interesse blant jentene, både fra de som er og de som ikke er interessante. Jeg er i snakk med et par stykker som jeg vil si virker som er innenfor hva jeg normalt vil sikte mot, men pga. eksamener osv. har jeg ikke spurt om å treffe de enda. Blir spennende :)

Stemning

Takk for mer respons! :) Jeg er 23, det er ihvertfall ikke mangel på jenter mellom 20 og 25, som er der jeg ser mest. Tror det er nokså tynt med jenter under 18, hvis det er der du er.

Jeagle

henger meg på her istede for og lage ny tråd. men admin kan legge den i egen tråd om de føler det blir bedre.

beskrivelse av seg selv

Jeg er gutt i fra Molde som har bosatt meg i regnets by, bergen. Kom hit for å jobbe og for og jobbe meg oppover i systemet, jobben tar opp litt tid, men man må jo leve så da er bra at man gjør noe man liker og gjøre.

Jeg er glad i å gå ut og le og tulle på fritiden, stand up og konserter er tidsfordriv som er og foretrekke. Men man kan finne mye god underholdning rundt et bord med gode venner og en god øl eller to.
Øl er ikke bare øl, noen er lyse og andre er mørke, noen er gode og andre er ekle, men felles betegnelsen er vel at alle skal smakest.

Sofaen hjemme hos meg er ikke bare til pynt, men blir brukt til litt daffing med en god film eller serie, og om man har tid så kan man spille litt spill på xboxen. Brett spill er min personlige favoritt noe for at det er mye mer sosialt og mye mer humør skapende.
Gode bøker finnes det i fleng av i bokhylla, for det meste krim og Fantasy men finnes noen litt mer faglige bøker der og. la cosa nostra er en av de, finnes det noe bedre en kald vinter dag enn å sitte i sofaen med en kopp te eller kakao og grave seg ned i en god bok,?

beskrivelse av sin drømmepartner
Jenta som kan målbinde meg og sette meg fast i diskusjoner. Men og et lekent blikk og en god porsjon humor.
Med en latter og et smil som kan smelte is vil jeg ta deg med og bli tatt med på ting i helle byen, kanskje verden hvem vet.

At du er selvstendig er viktig for meg, gjensidig tillit er og viktig,

Utsende må være der, glimt i øyet og et lekent blikk og et vakkert smil, men helst ikke for høy.

beskrivelse av sin jobb og interesser
På fritiden prøver jeg og være effektiv og komme meg ut i og gjøre ting, elsker en god runde med stand up eller kino. Sosiale happenings som å ta med venner ut på byen og spille biljard eller bare prate og ta en kopp med kaffe. det og gå ut og danse er og en lidenskap, selv om jeg på ingen måte føler at jeg mestrer dette bedre enn noen andre.

Men bergen er vel det stedet i Norge hvor det regner mest, så da er det greit og ha noen inne hobbyer som gjør at det ikke er nødvendig og bevege seg for mye ut av huset. det og be noen venner over og stelle i stan noe godt og spise er da et av de bedre alternativene, jeg bare elsker og lage mat, det og kunne se inn i kjøleskapet og bare finne gode ingredienser og lage et godt måltid til deg eller andre er vel en av mine bedre egenskaper. Liker svært godt film og spill, favoritt film er noe jeg umulig klarer å velge, det er for mange gode filmer der ute til og bare velge en. Men jeg har et par filmer som begynner og bli slitt. Ringenes herre serien er vel en av de. Selv om jeg mener bøkene er bedre er fortsatt filmene knall gode.

Edit: kjørt gjenom word
å være eller ikke være

Jeagle

å være eller ikke være