Ny greie: Judge my profile! (Oppdatert med ny (og bedre?) versjon av profilen!)

Started by Stemning, November 12, 2011, 07:26:35 AM

Previous topic - Next topic

Potet

EDIT: Fjernet profilteksten for ikke å bli kjent igjen
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Potet

Synes dere forøvrig at det jeg skriver i profilen samsvarer med det inntrykket dere har fått av meg gjennom mine forumposter? :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Anders GV

Alt i alt en helt medium profiltekst.
Fordi jeg er syk og ikke får sove gikk jeg igjennom hva jeg mener må endres på :)

Quote from: Potet on December 17, 2011, 19:06:23 PM
Som person er jeg glad og ydmyk
Ydmyk bør tas bort. Det er ikke et 100% positivt ladd ord.

Quote from: Potet on December 17, 2011, 19:06:23 PM
Humoren min er selvironisk, men også spydig eller ganske absurd. Tabu- og internhumor er det jeg ler høyest av, men når det gjelder førstnevnte er dette noe jeg må se an publikum før jeg gulper ut gullkorn. Du er veldig flink hvis du klarer å sette meg ut ved å si en grov kommentar.
Her virker det som du er veldig på utkikk etter en jente som er veldig grov(klarer å sette deg ut med grovhet).
Ta bort ordet spydig.


Quote from: Potet on December 17, 2011, 19:06:23 PM
Jeg kan se en sak fra flere sider og liker å være lytte på andres meninger.
SkriveLeif.


Quote from: Potet on December 17, 2011, 19:06:23 PM
På nyåret skal på et halvt års utveksling til xx, så hvis det du har et par gode tips om aktiviter/reisemål er det bare å skrike ut. Ellers er det bare spørre om det er noe mer du vil vite om meg, ikke lett å få fram så mye særegnet ved personligheten sin på denne lille profilteksten.
ALT i denne delen er helt feil. Du starter med å gi jenta et argument for å ikke møte deg.
Du må aldri oppførdre jenter til å skrive til deg, det virker desperat uansett hvordan man pakker det inn.
Alle vet det er vanskelig å skrive profiltekst, men det er ikke noe som burde nevnes. :)


Quote from: Potet on December 17, 2011, 19:06:23 PM
Min store lidenskap er fotball. Følelsen av å score et pent mål eller utføre en perfekt takling gir en utrolig lykkefølelse. Ikke bare er jeg glad i å spille fotball, jeg ser også en del på fotball. Den store favoritten er den engelske klubben Arsenal. Du er ikke et must at du deler denne interessen med meg, men det er så klart en liten bonus. Ellers er jeg generelt veldig glad i sport og trener styrketrening jevnlig. Foretrekker sommeraktiviter.
Jenter assosierer 2 typer gutter med fotball:
1. De kjekke landslagsspillerne
2. De som ser på fotball, gutta fra lange flate baller

første delen fungerer veldig bra. Du spiller fotball og elsker det.
Videre får du ingenting positivt ut av å skrive hva som er laget ditt eller hvor mye tid bruker på å se på. Denne delen må bort. Når vi en setning senere får viser at du er veldig glad i sport, blir dette tolket som: han ser på mye på sport på tv
Styrketrening er et negativt ladd ord, burde byttes ut. Trener du styrketrening på elixia, Sats eller noe lignende skriv heller "Trener på Sats"


Quote from: Potet on December 17, 2011, 19:06:23 PM
Som alle andre er jeg glad i være med venner, dra på kino, reise (selv om det ikke blir så mye av dette som student) og feste.
Denne er unødvendig.

Quote from: Potet on December 17, 2011, 19:06:23 PM
Dersom du er prippen er det et kryss oppe i høyre hjørne du kan trykke på.
Her får profilen din litt one night stand-vibb.

Potet

EDIT: Fjernet denne også
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Potet

Tror nok du har rett. Den klart største utsilingsprosessen skjer når de siler ut de bra fra de dårlige profilen. Så når man går på date har de nok en høyere terskel for hva som er deal breaker, og hvis man gjør mye annet riktig på daten skal det nok bra vil jeg tro.

Neste skritt blir å få tatt et bra profilbilde, men det er nok lettere sagt enn gjort. Jeg tror nok jeg skjønner mye av hva som er riktig og feil når det kommer til ansiktsuttrykk, stil, blikk (ikke se inn i kamera) og kroppsspråk. Komposisjon, vinkler og lyssetting er derimot noe jeg ikke har så mye peiling på, og ettersom denne deler må skreddersys for å få det beste ut av objektet, er nok ikke dette lett å gjøre alene. Noen som likevel kan hinte fram om hva som er bra, eventuelt henvise til noen bilder med bra lys, komposisjon og vinkler?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!


Anders GV

Haha...takk Potet, aldri tenkt over at jeg er utrydningstruet :)

Jeg liker endringene dine, de holder til å dytte profilen din så vidt over gjennomsnittet.

Du trenger ikke tenke noe over når du skal ta opp utvekslingen, la det komme naturlig.
Å ikke ta med tv-spillingen er like uetisk som å kun velge bra profilbilder :)


Potet

Noe mer som kan gjøres for å forbedre profilen utenom bilder? Tar fortsatt gjerne imot flere tips angående bilder.

Hvordan har det gått med nettsjekkingen til dere andre her på forumet?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Claw

Quote from: Panda on December 18, 2011, 03:06:34 AMStyrketrening er et negativt ladd ord

??? :'(

Dette har jeg aldri tenkt over før. Hva assosieres negativt med styrketrening mener du?

piken

Quote from: Claw on December 18, 2011, 21:46:52 PM
??? :'(
Dette har jeg aldri tenkt over før. Hva assosieres negativt med styrketrening mener du?

For min del så tenker jeg ganske raskt "boler" når en gutt sier han trener styrke. Det handler ikke om at jeg tror at han gjør det, men det har noe med assosiasjonene selve ordet styrketrening skaper i hodet. Det er mange forskjellige (kjekke!) gutter som trener styrke på Sats, og jeg gjør jo det selv også, men det hele kommer an på hvordan man velger å ordlegge seg for å formidle dette. Det er ikke negativt å trene styrke, det skaper bare negative assosiasjoner når man velger å bruke ordet "styrketrening".

Anders GV


Selveste


Eddie

Noen ting jeg lurer på:

QuoteDu stiller krav, som er bra. Men hvis du vil vise at du ikke "tar hvem som helst", så må du stille mindre generelle krav en dette. Du kan for eksempel nevne en hobby du er glad i her, og at det er et pluss om hun deler den hobbyen, eller ihvertfall har noe kunnskap om den:P Jeg tror de fleste ser på seg selv som intelligente, nysgjerrige og undrende?
Er enig i det at en kanskje bør stille med litt mer spesielle krav, men stusser litt på dette forslaget. Hva om en ikke har noen bestemte hobbyer, eller interesser som gjør at det er deal eller no deal? Jeg har ikke noe slikt, og vil tror at de flest jeg kjenner heller ikke har slike krav... Jeg mener at en eventuell partner bør ha noen av de samme interessene som jeg har, men jeg vil ikke utelukke noen på bakgrunn av at de ikke spiller tv-spill, eller liker svømming osv.
Er det noen andre forslag og kan du utdype litt Ananas? :)

Er det bare jeg som stusser på Jeagle sin beskrivelse av seg selv?
Quotebeskrivelse av seg selv
Jeg er gutt i fra Molde som har bosatt meg i regnets by, bergen. Kom hit for å jobbe og for og jobbe meg oppover i systemet, jobben tar opp litt tid, men man må jo leve så da er bra at man gjør noe man liker og gjøre.

Jeg er glad i å gå ut og le og tulle på fritiden, stand up og konserter er tidsfordriv som er og foretrekke. Men man kan finne mye god underholdning rundt et bord med gode venner og en god øl eller to.
Øl er ikke bare øl, noen er lyse og andre er mørke, noen er gode og andre er ekle, men felles betegnelsen er vel at alle skal smakest.

Sofaen hjemme hos meg er ikke bare til pynt, men blir brukt til litt daffing med en god film eller serie, og om man har tid så kan man spille litt spill på xboxen. Brett spill er min personlige favoritt noe for at det er mye mer sosialt og mye mer humør skapende.
Gode bøker finnes det i fleng av i bokhylla, for det meste krim og Fantasy men finnes noen litt mer faglige bøker der og. la cosa nostra er en av de, finnes det noe bedre en kald vinter dag enn å sitte i sofaen med en kopp te eller kakao og grave seg ned i en god bok,?
Føler denne delen i og for seg ganske greit skrevet, men at mye, om ikke alt, skulle vært flyttet ned til interesser og jobb... Eller er det bare jeg som er helt på jorde nå?

Til slutt: Jeg går ikke på noen kjente treningssentre som Elixia eller Sats... Så funker det å skrive noe i duren: studiotrening, treningssenter eller treningsstudio?

Potet

Du kan f.eks. si at du jevnlig tar turen innom treningssenteret til universitet (eller hva det noe er).
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Potet

Fikk akkurat en hyggelig melding tikkende inn på innboxen(har brukt sukker veldig lite i det siste, men får varsel på mail): "Den perfekte profilen. Klarer du å leve opp til det der så er jeg imponert!"
Er ikke førstegang jeg får skryt for profilteksten, så det er liten tvil om at tipsene i denne tråden hjalp. Dog veldig synd at de ikke kan lese teksten om de ikke er betalende medlem, noe de færreste er.

Merker at de som ser på profilen min nærmest utelukkende kommer fra samme fylke som meg. Av de som har sendt hjerte er alle fra samme fylke. Virker som det er en stor fordel å komme fra Oslo! Noen flere som har det sånn?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!