Chatting på facebook

Started by Charming, November 28, 2011, 18:01:03 PM

Previous topic - Next topic

Anders GV

QuoteSpm. 1 Hvorfor sa hun ikke sannheten?
Fordi hun ikke har lyst til å snakke om det.
Trenger ikke å bety at hun lyver, det kan godt hende hun har vært på tivoli i dag.

Stanley

#31
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Anders GV

Trenger ikke være tegn på noe som helst.
Er uansett utenfor din kontroll, så det er ikke vits i å fundere for mye over det. :)

Stanley

#33
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

En 14 år gammel jente som bor i Bergen.. Dette virker som bortkastet tid på meg. Du skal ikke gå for litt mer lavthengende frukt da? Lag deg en sukkerprofil, det er jo bøttevis av søte jenter der :)

Jeagle

Quote from: lamasen on April 03, 2012, 10:19:41 AM
En 14 år gammel jente som bor i Bergen.. Dette virker som bortkastet tid på meg. Du skal ikke gå for litt mer lavthengende frukt da? Lag deg en sukkerprofil, det er jo bøttevis av søte jenter der :)
nei
å være eller ikke være

Anders GV

QuoteHvaslags ord kan byttes ut med banneord?
Quote[01.04.2012 23:28:10] Adri: Faen, da. Nå var Tyskland Korea ferdig, og de har begynt på ny match. Jeg fikk ikke med meg slutten Helvette..
Ta bort banningen bare, forslag til endring:
Nå var Tyskland Korea ferdig, og de har begynt på ny match. Fikk ikke med meg slutten :(

QuoteSå når hun unnskylder seg for å gå uten sminke, så er det et annet tegn på interesse?
Nei, det trenger det ikke være. Dette er overtolkning.
Men det at hun vil se deg på cam betyr jo at hun er interessert i å bli bedre kjent.

QuoteGuttene jeg ser drar damer, banner, sier ''ass'' bak hver setning og er generelt ''Badboy'', men det virker ikke for meg?
Slutt med det.
Er ikke selve ordet "ass" og banningen som gjør at de har draget.

QuoteHUN driver med, og spørre detaljert på det, men for hvert svar så spør hun ''Dd?'' altså, Der Da? Som betyr at HUN er vel jenta som er interessert i å vite om meg mer? Andre jenter jeg har snakket med, forsåvidt på min egen alder da, svarer bare, men ikke spør tilbake. Det virker som om HUN sjekket MEG opp i DEN sammenhengen?
Selv om det er et godt tegn at hun spør spørsmål tilbake, sjekker hun deg ikke opp. Hun prøver bare å finne ut hvordan du er :)

QuoteHvis hun trodde på meg, og var en smule interessert, så burde hun ikke logget av alle tre arenaene uten å si i fra? Men det er jo slik med meg også, at jeg noen ganger bare forlater PC'en, ikke bevisst for å ikke snakke med folk, men bare fordi jeg har annet å drive. Meeen?
Her svarer du helt korrekt på ditt eget spørsmål :)

Quote+ At ville hun vært interessert, så burde hun vel stolt på meg slik, at hun virkelig SA hvor hun var? Ja, vennene skrev jo om de skulle møtes i byen ETTER Sykehusbesøket, og det kunne godt vært Tivoli i Bergen By, men det kan vel Bergenerne her bekrefte eller ikke. Men hvis hun hadde vært interessert, så hadde hun vel stolt på meg slik?
Interessert og stole henger ikke direkte sammen.
Jenter kan være interessert i en kar uten å stole noe som helst på han.
Motsatt kan de stole helt på en kar uten å være interessert.

Quote+ Det må vel være et tegn på interesse at HUN vil ha FB min via nettspill, og HUN godtar så raskt å gå over til Skype?
Ja, hun er nysgjerrig og lyst til å bli bedre kjent.

QuoteJeg føler at jeg må opprettholde en spenning til hun evnt. blir 20, og at jeg snart kun blir et tall på vennelista hennes, da jeg kun er en random fyr som snakker med henne over 3 nettarenaer, mens hun ENKELT kan prioritere andre?
Det er ikke mulig å opprettholde samme spenning over så mange år.
Har du kontakt med henne over så lang tid kommer spenningen til å gå i bølgedaler.
Sjansene er jo også store for at hun får seg kjæreste en gang de nærmeste 6 år.

QuoteJeg snakket med en kamerat av meg som er engasjert i min interesse for sjekking, og sa at NOE av spenningen som må fortsettes å kan bygges på, er vel at vi KUN kan skrive over nett, og se hverandre, men IKKE snakke. Så NOE av spenningen må vel være at vi ikke kan høre hverandres stemmer? Det MÅ vel bety NOE?
Ja, det er selvfølgelig LITT spenning i det.

Jeagle

føler jeg falt av. 6 år til hva? er ikke du 17 og hun 14?
å være eller ikke være

Stanley

#38
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

veroni2011

Du må særiøst treffe flere jenter. Ikke heng deg opp i hu dama her som du kanskje skal treffe om 6 år! At du skal klare å holde henne varm over 6 år med chatting er urealistisk! Dette skjønner du også. :) Selv du kommer til å bli drittlei av å chatte med henne i det uendelige. Ut å møte andre jenter adriwen..

Stanley

#40
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Onyx

Ja, det virker som om dette er et stort skritt for deg. Men HALLO. Tenk på alle jentene du treffer de neste seks årene. Du kan jo ikke ta til takke med den første jenta som snakker med deg?

Se på hun her som verdifull trening, ikke tenk på at dere skal bli sammen om seks år.

SEKS år...  ::)

Stanley

#42
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Chuck Baz

Høres ut som du har skremt henne vekk litt :/

Stanley

#44
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.