BOOTCAMP MED SJEKKESKOLEN STARTER OM:
0
DAGER
00
TIMER
00
MIN
00
SEK

Beautifulpeople.com

Started by Potet, December 01, 2011, 00:32:38 AM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Kan bli ego boost for noen eller en kjempe nedtur for andre. Synes man bĂžr ha ganske bra selvtillitt fĂžr man legger ut bilde her.
(For de som vuderer og mulig ikke takler en nedgang).

Husk at hva de stemmer betyr nĂždvendigvis ikke at de har rett ;) Mening der og da kan forandre seg til en annen dag avhengig av humĂžr og livsituasjon.


Zervs

Ja,det er riktig som du sier. Sliter man med dÄrlig selvbilde eller er tander pÄ den kanten, bÞr man la vÊre Ä legge ut bilde. BedÞmmingen kan vÊre ganske hard,til og med Þdeleggende hvis du ender opp med rÞd merking som er `absolutely not!`

Er litt artig Ä kunne vÊre med Ä bedÞmme andre sÞkere etterpÄ,mye rart der :)


Jungeldyret

Morsomme var han kakse gutten som ligger ute, typisk sÄnn gutt vi trodde fÞr at jenter falt for. Han blir vota ut hitill :)

En mindre pen gutt blir votet inn fordi han ser mye bedre ut pga klĂŠr og holdning.

Zervs

Tror jeg vet hvem du tenker pÄ. Flere gutter der inne som ikke er spesielt stor eller muskulÞs,men som har et kjekkasmil pÄ lur og kombinert med tÞffe klÊr/god holding sÄ er det en vinner.

Jungeldyret

Om ikke er det bare Ă„ kle av seg og vise litt kropp, nei f*** det gjaldt bare jenter! :)


Zervs

Quote from: Jungeldyret on January 27, 2012, 00:35:01 AM
Om ikke er det bare Ă„ kle av seg og vise litt kropp, nei f*** det gjaldt bare jenter! :)



Hehe,amen to that! :)

QueenB

#21
ooooh, det mĂ„ jeg prĂžve!  :o

edit: ok, nĂ„ har jeg gjort det. OMG, for et kleint sted! SĂ„ langt ser det som om jeg er inne, selv om jeg har fĂ„tt bĂ„de Hmmm, ok, nei, og aboslutely not....  :-\ Bitches.

Men jeg har valgt Ä legge ut et realistisk bilde, hvor jeg stÄr rett opp og ned, smiler litt, minimalt med sminke, og ingen pupper som stikker ut. Har mao ikke prÞvd Ä gjÞre meg penere enn jeg er. MÄ innrÞmme at dette er litt spennende...og egentlig ganske ekkelt. Kommer nok til Ä slette profilen, sÄ fort avstemningsperioden er over (hvis jeg kommer inn). Mange sosser blant gutta. Usj. HÄper ikke jeg blir gjenkjent.

herregud, hva blir det neste? deiligst.no? yikes.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

QueenB

Quote from: Stemning on December 04, 2011, 17:03:28 PM
Du vet gv-gutta sier alle kan se braut pÄ bilder, det tror jeg pÄ. Kanskje man kan bruke beautifulpeople til Ä forsikre seg om man har gode nok til sukker og andre? ;) Handler om klÊr, lys, vinkler, og for meg... at ansiktet ikke tar en eller annen syk form som det pleier.. :P mÄ ta 100vis av bilder for Ä fÄ det bra men har fÄtt til noen fÄ. :)

Et eksempel pÄ en som er upen som har fÄtt til noen bra bilder er Lahlum! :P Men han har nok redigert en del sÊrlig det siste. :P
Legg merke til at pÄ de gode har han fÄtt av brillene og skjult at han er tynn i hÄret.. hm :)

2 dÄrlige, 2 gode?






LOL 4 ever. greit nok at man skal prĂžve Ă„ se best mulig ut pĂ„ bilder, men disse bildene gir rett og slett et falskt inntrykk. PĂ„ nr. 2, har de kuttet toppen av hode, sĂ„ det ikke skal synes at han er skallet. Og pĂ„ nr.3, er bildet sĂ„ datamanipulert, at han ser ut som en detektiv fra en film noir fra 40-tallet. Tenk Ă„ gĂ„ pĂ„ date med han, da. Ikke rart jeg har sluttet med nettdating..... 
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

bareAre

Kom lett inn der og ble godkjent med et heldig bilde av meg, men ekstremt lite respons pÄ meldinger ;) Selv fra folk som angivelig har sendt "Loved you picture" og "Smiled at you"-opplegg.

Zervs

Quote from: bareAre on April 06, 2012, 09:27:14 AM
Kom lett inn der og ble godkjent med et heldig bilde av meg, men ekstremt lite respons pÄ meldinger ;) Selv fra folk som angivelig har sendt "Loved you picture" og "Smiled at you"-opplegg.

Delvis enig. Men 2 stk addet meg pÄ facebook etter at vi hadde snakket sammen. Ei driver ogsÄ Ä sender mail til meg :)
SvÊrt liten respons fra norske jenter, de er ogsÄ i klart mindretall der inne.

Stemning

Quote from: QueenB on April 05, 2012, 23:57:05 PM

LOL 4 ever. greit nok at man skal prĂžve Ă„ se best mulig ut pĂ„ bilder, men disse bildene gir rett og slett et falskt inntrykk. PĂ„ nr. 2, har de kuttet toppen av hode, sĂ„ det ikke skal synes at han er skallet. Og pĂ„ nr.3, er bildet sĂ„ datamanipulert, at han ser ut som en detektiv fra en film noir fra 40-tallet. Tenk Ă„ gĂ„ pĂ„ date med han, da. Ikke rart jeg har sluttet med nettdating..... 

Det er Lahlum, detektivromanforfatter. SĂ„ at han ser ut som en er nok meningen.

Tror ikke han bruker bildene til Ä lure noen. :p Han er noksÄ spesiell.. (http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/802829/)

Bli med pÄ 3 dagers GRATIS nettkurs i sjekking