Beautifulpeople.com

Started by Potet, December 01, 2011, 00:32:38 AM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Kan bli ego boost for noen eller en kjempe nedtur for andre. Synes man bør ha ganske bra selvtillitt før man legger ut bilde her.
(For de som vuderer og mulig ikke takler en nedgang).

Husk at hva de stemmer betyr nødvendigvis ikke at de har rett ;) Mening der og da kan forandre seg til en annen dag avhengig av humør og livsituasjon.


Zervs

Ja,det er riktig som du sier. Sliter man med dårlig selvbilde eller er tander på den kanten, bør man la være å legge ut bilde. Bedømmingen kan være ganske hard,til og med ødeleggende hvis du ender opp med rød merking som er `absolutely not!`

Er litt artig å kunne være med å bedømme andre søkere etterpå,mye rart der :)


Jungeldyret

Morsomme var han kakse gutten som ligger ute, typisk sånn gutt vi trodde før at jenter falt for. Han blir vota ut hitill :)

En mindre pen gutt blir votet inn fordi han ser mye bedre ut pga klær og holdning.

Zervs

Tror jeg vet hvem du tenker på. Flere gutter der inne som ikke er spesielt stor eller muskuløs,men som har et kjekkasmil på lur og kombinert med tøffe klær/god holding så er det en vinner.

Jungeldyret

Om ikke er det bare å kle av seg og vise litt kropp, nei f*** det gjaldt bare jenter! :)


Zervs

Quote from: Jungeldyret on January 27, 2012, 00:35:01 AM
Om ikke er det bare å kle av seg og vise litt kropp, nei f*** det gjaldt bare jenter! :)



Hehe,amen to that! :)

QueenB

#21
ooooh, det må jeg prøve!  :o

edit: ok, nå har jeg gjort det. OMG, for et kleint sted! Så langt ser det som om jeg er inne, selv om jeg har fått både Hmmm, ok, nei, og aboslutely not....  :-\ Bitches.

Men jeg har valgt å legge ut et realistisk bilde, hvor jeg står rett opp og ned, smiler litt, minimalt med sminke, og ingen pupper som stikker ut. Har mao ikke prøvd å gjøre meg penere enn jeg er. Må innrømme at dette er litt spennende...og egentlig ganske ekkelt. Kommer nok til å slette profilen, så fort avstemningsperioden er over (hvis jeg kommer inn). Mange sosser blant gutta. Usj. Håper ikke jeg blir gjenkjent.

herregud, hva blir det neste? deiligst.no? yikes.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

QueenB

Quote from: Stemning on December 04, 2011, 17:03:28 PM
Du vet gv-gutta sier alle kan se braut på bilder, det tror jeg på. Kanskje man kan bruke beautifulpeople til å forsikre seg om man har gode nok til sukker og andre? ;) Handler om klær, lys, vinkler, og for meg... at ansiktet ikke tar en eller annen syk form som det pleier.. :P må ta 100vis av bilder for å få det bra men har fått til noen få. :)

Et eksempel på en som er upen som har fått til noen bra bilder er Lahlum! :P Men han har nok redigert en del særlig det siste. :P
Legg merke til at på de gode har han fått av brillene og skjult at han er tynn i håret.. hm :)

2 dårlige, 2 gode?






LOL 4 ever. greit nok at man skal prøve å se best mulig ut på bilder, men disse bildene gir rett og slett et falskt inntrykk. På nr. 2, har de kuttet toppen av hode, så det ikke skal synes at han er skallet. Og på nr.3, er bildet så datamanipulert, at han ser ut som en detektiv fra en film noir fra 40-tallet. Tenk å gå på date med han, da. Ikke rart jeg har sluttet med nettdating..... 
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

bareAre

Kom lett inn der og ble godkjent med et heldig bilde av meg, men ekstremt lite respons på meldinger ;) Selv fra folk som angivelig har sendt "Loved you picture" og "Smiled at you"-opplegg.

Zervs

Quote from: bareAre on April 06, 2012, 09:27:14 AM
Kom lett inn der og ble godkjent med et heldig bilde av meg, men ekstremt lite respons på meldinger ;) Selv fra folk som angivelig har sendt "Loved you picture" og "Smiled at you"-opplegg.

Delvis enig. Men 2 stk addet meg på facebook etter at vi hadde snakket sammen. Ei driver også å sender mail til meg :)
Svært liten respons fra norske jenter, de er også i klart mindretall der inne.

Stemning

Quote from: QueenB on April 05, 2012, 23:57:05 PM

LOL 4 ever. greit nok at man skal prøve å se best mulig ut på bilder, men disse bildene gir rett og slett et falskt inntrykk. På nr. 2, har de kuttet toppen av hode, så det ikke skal synes at han er skallet. Og på nr.3, er bildet så datamanipulert, at han ser ut som en detektiv fra en film noir fra 40-tallet. Tenk å gå på date med han, da. Ikke rart jeg har sluttet med nettdating..... 

Det er Lahlum, detektivromanforfatter. Så at han ser ut som en er nok meningen.

Tror ikke han bruker bildene til å lure noen. :p Han er nokså spesiell.. (http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/802829/)