Hvordan går frem?

Started by makari, December 01, 2011, 23:48:38 PM

Previous topic - Next topic

makari

Hei venner!

Møtte en dame på nach her forrige lørdag, Endte med at vi sov sammen på sofaen til neste morgen hvor det på morgnen ble litt kyssing osv osv :P

Klarte og lure nummeret til meg ved heftig bruk av jedi mind trix :D Adda hu også på facebook hu har dog ikke skrevet noe til meg der eller likt statuser eller bilder eller noe sånt.
Har likt et par av hennes statuser osv.

Men hu ene venninda mi som også var der har hu skrevet til og litt sånn.. Har ikke helt kontroll på hvordan jeg skal gå frem nå er hu intressert? bør jeg sende sms? burde jeg ha sendt sms for lenge siden?
Hvordan bør man åpne i sånne situasjoner? Og hva bør jeg gjøre videre?

ChristianL

Quote from: makari on December 01, 2011, 23:48:38 PM
Hei venner!

Møtte en dame på nach her forrige lørdag, Endte med at vi sov sammen på sofaen til neste morgen hvor det på morgnen ble litt kyssing osv osv :P

Klarte og lure nummeret til meg ved heftig bruk av jedi mind trix :D Adda hu også på facebook hu har dog ikke skrevet noe til meg der eller likt statuser eller bilder eller noe sånt.
Har likt et par av hennes statuser osv.

Men hu ene venninda mi som også var der har hu skrevet til og litt sånn.. Har ikke helt kontroll på hvordan jeg skal gå frem nå er hu intressert? bør jeg sende sms? burde jeg ha sendt sms for lenge siden?
Hvordan bør man åpne i sånne situasjoner? Og hva bør jeg gjøre videre?
Her stoppa det litt opp for meg. Nummeret er ikke verdt noen ting annet enn en måte å få kontakt med hu for å treffes igjen på, og for å treffe henne igjen så nytter det ikke å lure henne til noe som helst. Pass på litt, for etter hva du skriver her så kan det virke som du har vært litt for "desperat", kanskje turt å gjøre litt for lite med henne i forhold til interessen du har vist.

Vanligvis holder det å ta nr og så sende en melding dagen eller to dager etter. Pleier å la hu adde meg på face.

Chuck Baz

Personlig ville jeg ikke likt gamle statuser, pluss hørtes litt rart ut at dere hadde sovet på sofaen og du ikke turte kysse før dagen derpå(Selv om det nok er et god tegn at hun ville det når hun begynte sobre opp)

makari

Hehe var nok litt dumt skrevet men med "lure" så spurte jeg bare rett ut ikke så veldig avansert :P

Det med kyssing dagen derpå hadde nok med total koma både hu og jeg slukna rimelig kjapt... Så var litt vanskelig og få til noe før dagen derpå. :P

piken

Ser ikke poenget med å utveksle nummer hvis man ikke skal bruke det?

Og på facebook: hvis du legger henne til, så for guds skyld skriv til henne. Har du nettopp blitt kjent med jenta er det litt sært å begynne å like statuser osv, bruk heller chatten og/eller meldinger der inne til å få til en date. Smi mens jernet er varmt!