Parfyme

Started by Zervs, December 06, 2011, 16:12:46 PM

Previous topic - Next topic

Zervs

Hvilken parfyme bruker gutta her inne?

Her er det Diesel-Only the brave, Guess Man og Azzaro Twin som gjelder. Sistnevnte er spesielt god.

Stemning

#1
1 Million by Paco Rabanne

Jeg ble lei av parfymer som mistet all sin intensitet etter en time, så jeg gjorde litt research og fant frem til denne. Den er desverre veldig vanlig, men den lukter godt, den lukter sterkt (må ikke heeelt inn i halsen for å kjenne lukten), og lukter lenge. Har fått noen komplimenter på lukten på byen, faktisk når jeg tenker meg om ca hver 3. gang jeg er ute er det jenter som kommenterer lukten positivt. Har aldri hatt noen fortelle meg noe om hva jeg lukter før så, det er noe bra med denne.. ;)

Hvis noen er redd for å lukte litt søtt så styr unna, det er faktisk en unisex lukt ifølge produsenten. Men jeg for min del tror det er en av grunnene til at jentene liker den, den lukter søtt men mystisk/krydret samtidig, og på en mann som stråler selvtillit... god kombinasjon.


A*Men by Thierry Mugler

Etter å ha drevet å sett en del på youtube av reviews og lest en del om parfymer i det siste har jeg nå øynene på en parfyme som "kjennerne" på youtube er veldig glad i. Har den ikke selv enda, men skal definitivt forsøkes. Den skal også være sterk i lukten, og veldig søt. Vanilje/tobakk/lær/musk.. gleder meg litt til jul, må ha noen ønsker så bestemte meg for å klare å vente til den 24. ;) Den er også mye mye mye mindre vanlig enn 1 million og andre typiske byen-parfymer, som trekker opp for min del. Også lukter den vist ikke godt i det hele tatt på papir, den må liksom sitte på varm hud i noen minutter før lukten kommer skikkelig frem, det bidrar til at de fleste som prøver den på parfymeriet ikke velger den.

Stemning

To videoer fra folk jeg subscriber på youtube, de har litt forskjellig stil men jeg liker begge.




Eh

Quote from: Stemning on December 06, 2011, 16:28:58 PM
1 Million by Paco Rabanne

Jeg ble lei av parfymer som mistet all sin intensitet etter en time, så jeg gjorde litt research og fant frem til denne. Den er desverre veldig vanlig, men den lukter godt, den lukter sterkt (må ikke heeelt inn i halsen for å kjenne lukten), og lukter lenge. Har fått noen komplimenter på lukten på byen, faktisk når jeg tenker meg om ca hver 3. gang jeg er ute er det jenter som kommenterer lukten positivt. Har aldri hatt noen fortelle meg noe om hva jeg lukter før så, det er noe bra med denne.. ;)

Hvis noen er redd for å lukte litt søtt så styr unna, det er faktisk en unisex lukt ifølge produsenten. Men jeg for min del tror det er en av grunnene til at jentene liker den, den lukter søtt men mystisk/krydret samtidig, og på en mann som stråler selvtillit... god kombinasjon.


Denne har jeg også brukt ei stund. Den er dødsdigg og får også masse komplimenter på den. Nå er jeg tom og har ikke kjøpt ny, så jeg bruker La Nuit De L'Homme fra YSL for tida

Chuck Baz

Armani Code, fikk nylig Armani Acqua di Gio av en venninne.
Hos mamma og pappa har jeg en Hugo Boss parfyme stående, av de tre foretrekker jeg helt klart Armani Code, får tilogmed høre at jeg lukter godt av det motsatte kjønn på en regulær basis.

Femininist

Svarer selv om jeg ikke er gutt jeg. Bruker Euphoria fra CK og blander den gjerne med Intense fra Dior. Perfekt blanding <3




Vil anbefale denne til alle!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Salte

1 Million er visst veldig populær :) jeg bruker også den, lukter sykt godt. Bruker også Shiseido Zen som lukter veldig godt. Tidligere brukte jeg Polo som er min favoritt og den fikk jeg veldig mange komplimenter av. 

Claw

Bruker Armani Acqua di Gio (deostick og parfyme). Men har ikke brukt særlig mye tid til å prøve forskjellige parfymer, er ikke noe jeg har gidder å bruke tid på.
Men får vel ta meg en dag til å snorte litt fragrance  8)

Zervs

Quote from: Salte on December 06, 2011, 19:38:13 PM
1 Million er visst veldig populær :) jeg bruker også den, lukter sykt godt. Bruker også Shiseido Zen som lukter veldig godt. Tidligere brukte jeg Polo som er min favoritt og den fikk jeg veldig mange komplimenter av. 

Hvordan lukter 1 million,søtt eller mer sterkt?

Stemning

Quote from: Zervs on December 06, 2011, 22:16:38 PM
Quote from: Salte on December 06, 2011, 19:38:13 PM
1 Million er visst veldig populær :) jeg bruker også den, lukter sykt godt. Bruker også Shiseido Zen som lukter veldig godt. Tidligere brukte jeg Polo som er min favoritt og den fikk jeg veldig mange komplimenter av.  

Hvordan lukter 1 million,søtt eller mer sterkt?

Søtt og sterkt. Forførende og pirrende. For å si det sånn; den ville vært "klein" på en som ikke utstråler enten en god del selvsikkerhet/høy state, eller en del.. "mandig mystikk".

Hvis du er på parfymeriet og skal teste den, så test den for guds skyld på huden og ikke de der papirlappene. Og så tar du deg en runde og lukter på den etter et kvarter/halvtime, fordi lukten som er helt i starten forandrer seg en del når den tørker osv.

Solskinn

Ahh Million dufter jo helt himmelsk :D Datet en fyr som brukte den, og jeg kunne ligget med nesen mot halsen og duftet på han i timesvis :D

Selv bruker jeg bare Pure purple av Hugo Boss. Litt vanskelig å få tak i, siden de ikke selger den i Norge eller taxfree. Men hamstret når jeg jobbet ombord i båt og kunne gå iland i Danmark. Der var den også litt rimeligere.

Stemning

Kult, da har du nok en "unik" luft Leonaen, ulikt fra oss som bruker 1 million hehe.

Men ja 1 million lukter helt sykt godt, må være noe sneaky ingredienser i den ;) :P jeg tar den faktisk på når jeg er alene for å lukte på håndleddene mens jeg ser serier.. ;) No joke. Og jeg er gutt  ::)

Femininist

Synes Million er alt for sterk! Grei på byen, men ikke noe å ligge inntil!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Nei du er ikke alene ;) Jeg kjenner kun de 5-6 jeg har brukt mye opp igjennom. Kjenner ofte igjen damelukter også, men vet ikke hva slags parfymer det er, bare at jeg kjenner dem igjen.

Carebear

Quote from: Kaizer on December 06, 2011, 19:40:58 PM
Bare jeg som sjeldent bruker parfyme her?

Neh.. jeg har ikke brukt parfyme på flere år :)
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].