Jeg er ingen ekspert på dette området, men jeg kan gi deg noen betraktninger, og så får du se om du synes det er gode tips. Kommenterer med undertreken skrift rett inn i teksten din.
Om meg selvJeg er en xx år gammel gutt som kommer fra xx. Elsker å le, og mener latter er en av de beste gavene menneske
t har fått! Mine venner ville nok kategorisert meg som ganske morsom. Liker i hvert fall å ha en litt løssluppen stemning.
Er veldig ambisiøs, og skulle jeg studert for å jobbe innen alle yrkene som fascinerer meg ville jeg nok brukt flere mannsaldre. Synd man lever bare en gang. Elsker å tenke på framtiden, og sette mål og fullføre dem. Elsker å utvikle meg selv - noe av det beste jeg vet er rett og slett det å lære. (
Småpirk. Du bruker mye elsker i dette og forrige avsnitt. Variere språket litt?)
Er en person som ser glasset halvfullt i stedet for halvtomt. Er veldig positiv og livsglad og har med tiden funnet ut at livet blir det du gjør det til. Derfor liker jeg å oppleve nye ting, og går bevisst inn for å se det positive i enhver situasjon. (
Føler at du i dette avsnittet egentlig sier det samme 3 ganger, bare sagt på en litt annen måte i hver av setningene. Det er viktig at man er presis i språket sitt slik at man kan få med mest mulig i teksten)
Videre er jeg en person som liker å diskutere, enten det er hva som er best av pasta eller pizza, eller mer seriøse emner som politikk og filosofi. Jeg kan se en sak fra flere sider og liker å lytte til andres meninger.
InteresserMye av tiden min går med til musikk. Elsker alt som har med musikk å gjøre, og er veldig altetende. Selv om finsk dødsmetall er no`go. Er en person som kan høre på klassisk og rock på torsdag, og dra ut til kun house på fredag.
En ting jeg elsker med landet vårt Norge er årstidene. Jeg liker egentlig alle årstidene like godt, selv om sommern er noe for seg selv. Det å være i skjærgården en sommerdag er utrolig digg. (
Endret litt på tegnsettingen i setningen for å få bedre flyt.) Å fortøye båten, grille og høre på musikk på stranden eller svaberget samtidig som måkene synger og solen skinner gir meg en vill lykke(
Fin setning ). Vintern er helt ok den og.(
Passer bedre med punktum her) Når snøen har lagt seg går jeg mye på ski. Er også fan av avtiviteten aking, og det er utrolig viktig at du er en kjempefan av aking!
Ellers liker jeg å gjøre sosiale ting (
Grammatikknazien i meg hater ordet "ting". Bytt ut med aktiviter ) med venner - det kan være bowling og biljard, gåtur eller en tur på kino.
DrømmepartnerFor meg er det viktig at du er ambisiøs og liker å utvikle deg selv. Du må også ha en bra utstråling og være positiv. Liker selvsikre og intelligente jenter. At du har humor er noe jeg setter høyt. Jenter som er litt småfrekke kan jeg like. At du ler mye er et pluss, er ikke noe som skaper bedre stemning enn latter. Det er viktig at du kan tulle mye men også være seriøs når det gjelder.
At du har egne meninger og at du tør å stå for dem er noe jeg setter pris på og respekterer. Det er viktig at du tar vare på seg og liker å se bra ut. Ellers er det viktig at du liker å oppleve nye ting - og at du elsker aking selvfølgelig
Morsomt å se hvor lik beskrivelse de forskjellige forumistene har av drømmeparten personlighetsmessig. Synes dette er viktig punkter du nevner i dette avsnittet, men har du kanskje noe som kan gjøre at du skiller deg litt ut?