gutter spør jenter- jenter spør gutter

Started by Jeagle, December 21, 2011, 01:08:57 AM

Previous topic - Next topic

Jeagle

ny lek. gutter spør jenter om noe, jenter svar, den jenta som svarer får spørre gutta om noe osv.

hvorfor har der så mange flere par sko enn oss gutta?
å være eller ikke være

Andreas GV

Fordi det er sånn gutter bonder med hverandre. Gjennom felles opplevelser og kunnskap:)

Hvorfor har mange jenter så dårlig musikksmak?

QueenB

vi har ikke dårlig musikksmak, bare tør å innrømme at vi liker catchy pop-musikk, som dere er for feige til å innrømme at dere liker.
Liker ellers mye forskjellig, og har ikke et sykelig og merkelig forhold til musikk, som dere har.

Hvorfor nekter dere å holde vesken vår, selv om det bare er i 5 sek.?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Laiten

Fordi vi vet at sjansen for at vi blir beskyldt for det, hvis vesken blir borte den neste uken øker betraktelig.

Hvorfor er det så mange jenter som liker og shoppe, men så få som har god klessmak?

QueenB

fordi vi liker å følge moten, og være kreative. Hadde vi bare kledd oss som gutta liker, hadde vi hatt veldig kjedelig klesstil.

Hvorfor er dramaqueen-aktige bimboer/glamourmodell-wannabes så poppis, når dere påstår at naturlige, søte jenter er penest?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Toshi

På samme måte som jenter sier de vil ha snille gutter, men går for slemme gutter.


Hvorfor er det så lett for jenter å lage dobbeltmoraler for hva en attraktiv gutt, kontra en uattraktiv gutt kan gjøre?

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Toby

Quote from: Adriwen on April 19, 2012, 22:11:16 PM
Quote from: Toshi on April 19, 2012, 21:02:50 PM
På samme måte som jenter sier de vil ha snille gutter, men går for slemme gutter.

Dette må jeg bare protestere veldig på. Det er 100% fullstendig feil.
Må si meg VELDIG enig med Toshi jeg, kunne ikke sagt det bedre selv.

Glamourdamer har ofte en veldig pen kropp, og det trigger ihvertfall noe i meg, selv om jeg ikke akkurat tenker på det som kjærestemateriale\giftemateriale da man automatisk tenker at de er "dumme som brød", noe som sikkert er en kombinasjon av forsvarsmekanisme og fordommer

Toshi

Quote from: Toby85 on April 19, 2012, 22:54:13 PM
Quote from: Adriwen on April 19, 2012, 22:11:16 PM
Quote from: Toshi on April 19, 2012, 21:02:50 PM
På samme måte som jenter sier de vil ha snille gutter, men går for slemme gutter.

Dette må jeg bare protestere veldig på. Det er 100% fullstendig feil.
Må si meg VELDIG enig med Toshi jeg, kunne ikke sagt det bedre selv.

Glamourdamer har ofte en veldig pen kropp, og det trigger ihvertfall noe i meg, selv om jeg ikke akkurat tenker på det som kjærestemateriale\giftemateriale da man automatisk tenker at de er "dumme som brød", noe som sikkert er en kombinasjon av forsvarsmekanisme og fordommer

Var det som var tanken. Økning av seksuell verdi. Men nå var det jo en ganske heftig generalisering, som mitt spm også er, og ikke ment fullt alvor ;)

Lars GV

Dette er ikke en diskusjontråd, men en "off topic leketråd"  ;)

Spørsmålet som en jente skal svare på:

Quote from: Toshi on April 19, 2012, 21:02:50 PM
Hvorfor er det så lett for jenter å lage dobbeltmoraler for hva en attraktiv gutt, kontra en uattraktiv gutt kan gjøre?
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Femininist

Jeg godtar mer fra folk jeg liker, enn folk jeg ikke liker, ellers er dobbeltmoral dobbelt så bra som all annen moral ;)

Hva er det viktigste å vite om en potensiell kjæreste?
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Gatsby

Felles interesser, og om hun er god til å kommunisere behov/forventninger uten å lage drama.

Hvorfor liker dere stort sett ikke å spille data/tv-spill?  ???

QueenB

vi liker det, og spilte spill da vi var yngre, men vi er som kjent litt mer kompliserte enn dere, og når vi blir eldre, så har vi mye annet å tenke på, og spill blir derfor prioritert bort.

Hvorfor er dere så besatt av hobbyene deres som spill, musikk, sport etc.?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

deepArne

Så vi kan slippe unna «quality time» med dykk. (Evt berre fordi vi er nerdar.)

Kvifor går de på do saman?

QueenB

For å spørre hverandre: "hva synes du egentlig om han?"

Hvorfor bruker dere så mye produkter i håret?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.