For en som meg som har brune Þyne og mÞrkt hÄr ser man nesten litt syk ut hvis man er for blek. Det varierer sÄ klart, men pleier Ä ta sol 0-2 ganger i mÄneden i vintermÄnedene. PÄ grunn av genetikken min blir jeg fort brun og tÄler mer sol enn de fleste andre, sÄ jeg vil tro at det ikke er noe problem for en som meg Ä ta det. For en som derimot har lyst hÄr og blÄ Þyne er det derimot verre. De tÄler mindre sol og trenger som regel mer sol for Ä bli brun, og bÞr derfor vise mer forsiktighet og kanskje det ikke engang blir sÄ mye effekt hvis man holder seg under den anbefalte maksimumsmengden for solarium. Tok mer sol fÞr, men det har nok mer med at det var veldig vanlig i min vennekrets Ä vÊre brun (ikke Jersey Shore, men betydelig brunere enn det som er naturlig hudfarge i vinterhalvÄret).
Det er forÞvrig utrolig avslappende Ä ligge i solarium, selv om den brente hudlukten etterpÄ ikke er sÄ digg. Og til slutt, brunkrem og gutter er vel fyfy (ikke det at jeg ville vurdert det)?