"Perfekt profil" fra Gode Vibber

Started by ciljan, January 05, 2012, 08:34:21 AM

Previous topic - Next topic

ciljan

Hei!Noen som har kjøpt/testet ut nettdating-pakken "Perfekt Profil"?I såfall,var det vært pengene og forventningene?Har veldig lyst til å prøve dette ut,men har dessverre foreløpig ikke råd.

Chuck Baz

Kunne betalt 5-7000 selv, men 14 795 er ekstremt da  >:(

Andreas GV

Han som skrev dette ...

Jeg hadde på mange måter slått fra meg tanken om at nettet er et bra sted å treffe jenter. Men, jeg fikk 16 henvendelser fra jenter de første 24 timene den nye profilen lå ute. Da begynner det å bli morsomt igjen. Jentene kommer nå til meg, og det er en helt ny opplevelse. Det skal nevnes at den første som sendte melding til meg var ei jeg husker jeg har sendt melding til før, men som ikke gadd å svare! Det ligger mye forskning og empiriske studier bak produktet til Gode Vibber. De hjelper deg med å lage en profiltekst som beskriver deg, slik du er. Og med bildene slik at du fremstår på ditt beste. Bare det å være sammen med gutta er veldig lærerikt og morsomt. Høydepunktet var å få tilbakemelding på gammel profiltekst og bilder. Jeg trodde jeg hadde skjønt det meste, men det utviklet seg til en serie med virkelig store aha-opplevelser. Det er nå direkte pinlig å lese min gamle profiltekst og se på de gamle bildene. Jeg har selv tidligere jobbet systematisk for å prøve å knekke kodene i nettsjekking. Jeg har til og med gått til profesjonell fotograf (kostet 8000). Når jeg nå har skjønt det, er det helt selvfølgelig at sånn må det være. Fatter ikke hvordan jeg skal få truffet alle disse damene. Det er ikke ledig tid i kalenderen! Merker at det er ti ganger lettere å få jenter til å møte meg når profilen er bra. Meldingene betyr mye mindre. Har mistet noen, men det har vært svært unge jenter. En sa rett ut at hun følte aldersforskjellen (hun var 24) ble for stor. Hun var interessert, og vi sendte flere meldinger frem og tilbake, men hun hadde ikke "lov".

... sa også til oss at han syntes produktet var UNDERPRISET i forhold til resultatene han fikk og hva produktet var verdt.

Men det er ikke for alle. Har man råd så er det uten tvil verdt pengene.

Zervs

Stemmer for en lightversjon,mange av oss her inne er studenter og da blir 14-15 000 i overkant.

Jeagle

boot camp i bergen stemmer jeg for, en lett verson hadde og vært kult, men jeg har mine tvil om hvor bra den blir
å være eller ikke være

Potet

Light-versjon (kun bilder) hadde jeg lett betalt for!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

dansken

Så er det helt nødvendig med fotograf bile på face go diverse andre nettshit? 

Lars GV

Det er en FORDEL med GODE bilder hvor du gir jenter et best mulig KJEKKhetsinntrykk og PERSONLIGHETSinntrykk. Det er ikke nødvendigvis det samme som fotografbilde. Fotografer tar gode BILDER, det er noe helt annet om du faktisk ser kjekk ut uten at det er oppstilt eller veldig kunstig, det er en helt egen vitenskap.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

dansken

Quote from: Lars GV on April 03, 2012, 19:01:25 PM
Det er en FORDEL med GODE bilder hvor du gir jenter et best mulig KJEKKhetsinntrykk og PERSONLIGHETSinntrykk. Det er ikke nødvendigvis det samme som fotografbilde. Fotografer tar gode BILDER, det er noe helt annet om du faktisk ser kjekk ut uten at det er oppstilt eller veldig kunstig, det er en helt egen vitenskap.

noen gode fotografer å annbefale?

og noen goder poser?.. hva er fail og hva er rail?

Lars GV

Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Mike

Har kjøpt denne pakka, og det har funka veldig bra for meg. Sukker før og etter at jeg kjøpte profilpakka til GV er som to forskjellige verdener.

Eggogbacon

Hei,

Kan noen som har kjøpt dette produktet (eller GV gutta) fortelle litt om hvordan resultatene fra PP er over tid?

Ser mange av reviewene er skrevet mens profilen er ganske fersk inne på sukker.no. Det ble nevnt på BC at det var forventet med mer respons i starten.


Stemning

Er selvfølgelig mer respons i starten. Du er jo ny, og mange ser deg for første gang.

Eggogbacon

Tok en prat med Sondre så nå har jeg fått svar på det meste jeg lurte på  :)
Må si jeg ble mektig imponert over hvor grundig han har satt seg inn i nettdating!

Spaniard

Quote from: Eggogbacon on August 07, 2012, 17:01:38 PM
Tok en prat med Sondre så nå har jeg fått svar på det meste jeg lurte på  :)
Må si jeg ble mektig imponert over hvor grundig han har satt seg inn i nettdating!

Hva lurte du på om produktet ? Driver å tenker på om jeg skal kjøpe den pakka sjøl !